blondi vs brunette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
Kukuliinalle sopii tummemmat hiukset mutta noin yleisesti ottaen, se on niin naisesta kiinni kumpi sopii.... mulle itselleni sopii kaikki, hakukriteerinä naisten suhteen oli tosiaan se että olet nainen... ja siinä se sitten olikin.

Samaa mieltä, tummemmat hiukset sopisi paremmin :) Olet tosi kaunis, Kukuliina! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja kauniimmat noin:
Alkuperäinen kirjoittaja Kukuliina:
ahaa,kiitos, no eipäs sit muutaku värjäämään :)

No musta noi blondit sopii sulle:)

Mun mielestä sit taas olis vielä näyttävämmän näköistä, jos hiukset olis brunetet, Kukuliinalla on kauniit kasvonpiirteet, jotka mielestäni sopisi loistavasti ruskeiden hiusten kanssa :) mutta nätit noi blonditkin silti on :)

Kyllä se kasvojen muodosta eniten johtuu.

Esimerkiksi jollain voi valkoiset ripset ja kulmakarvat olla tosi ihanat.

Mun äidillä esimerkiksi on sellaiset ja se on ollut nuorena tosi kaunis.

Ei helevetti voi olla näin yksinkertaista väkeä.

Että Tapolan Mervi päihittää Heidi Klumin ja Claudia Schifferin mennen tullen???

Vaiko Tukiainen hehkuu Cindy Crawfordin vierellä???

:laugh:

Ei se nyt hiusten väristä voi olla kiinni...:laugh:

Mulle käy ennemminkin vaaleat hiukset, kokeilin brunetteja ja eivät kyllä yhtään minun näköiset.
En tiedä, mutta vaalea väri on vaan niin nätti että se kääntä päät, siis en sitä väitä ettei brunette oisi nätti väri mutta ei se hiustenväristä ole kiinni!
Mutta itselleni vaaleet käy paremmin.
Mulle kelpaa kyllä tummat miehet ;>

Alkuperäinen kirjoittaja M:
Ei helevetti voi olla näin yksinkertaista väkeä.

Että Tapolan Mervi päihittää Heidi Klumin ja Claudia Schifferin mennen tullen???

Vaiko Tukiainen hehkuu Cindy Crawfordin vierellä???

:laugh:

Ei se nyt hiusten väristä voi olla kiinni...:laugh:

peesi.
Sen sijaan voi sanoa, että usein vaaleahiuksiset ovat kauniita sisältä myös. tummaveriköt ilkeitä ja pahoja.

itsellani on blondit, ja päät kääntyvät kovinkin usein:)..en ole omasta mielestäni kovin kaunis, mutta muiden mielipiteet huomioon ottaen monet ovat sanoneet kauniiksi:)...luulen että jossakin määrin brunetet ovat suomessa enemmän kuitenkin miesten suosiossa vaikka katseet yleensä kohdistuvatkin blondeihin..:)

ei oo värillä edellee väliä,riippuu ihmisestä ja kasvojen piirteestä.
ite oon nyt blondi mut ne ei sovi mulle joten värjään takas bruneteks ;)
poikaystävä oli aik innokas ku sanoin et värjään ;D

Yhteistyössä