Mitä tykkäät naisilla näistä kustakin hiusten ja silmienväri-yhdistelmistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja värit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

värit

Vieras
• blondi ruskeilla silmillä?
• blondi vihreillä silmillä?
• blondi sinisillä silmillä?

• punapää ruskeilla silmillä?
• punapää vihreillä silmillä?
• punapää sinisillä silmillä?

• brunette ruskeilla silmillä?
• brunette vihreillä silmillä?
• brunette sinisillä silmillä?

JA entä mikä on susta kaunein ja mikä vähiten silmääsi miellyttävä noin yleensä? :)

ruskea silmäinen blondi on ihana tai sinisilmäinen blondi myös, mut se on se tavallisempi. brune sinisillä silmillä ei oikein iske, on jotenkin halju tai kummallinen jotenkin... mun mielestä!
punapäistä en osaa sanoa, ei oo mun juttu.

Riippuu niin kaikesta muustakin, hiusten ja ihon sävystä, kulmakarvoista, ilmeestä...

Mutta tykkään tummatukkaisista & ruskesilmäisistä tai vihreäsilmäisistä minkävärisillä hiuksilla vaan. Tosin kaikennäköiset voi mun mielestä olla kauniita... Riippuu tosiaan niin monesta muustakin seikasta.

Olen vihreäsilmäinen ja mulla on kyllä kaikki kehuneet kamalasti blondeja hiuksia (purkista saatu tietysti). Itsekin kyllä tykkään kovasti, mutta silloin tällöin vaihdan joksikin aikaa ruskeaan (joka on myös oma värini) ihan vain siksi ettei tarvitse sitten värjäillä niin usein (/tuhota hiuksia niin paljon) ja vaihtelukin virkistää :)

Ihon sävy ja muut piirteet vaikuttaa kyllä tuohon sopivuuteen myöskin. Ei voi sanoa yleisesti mikä väri sopisi minkäkin silmäiselle parhaiten, kun se vaihtelee niin ihmiskohtaisesti.

Itselläni on ruskeat silmät. Inhoan niitä (vaikka niistä kehuja saankin). Ruskeat hiukset myös.

Pelkkä hiukset-silmienväri -yhdistelmästä ei voi juuri mitään sanoa, riippuu täysin muustakin, kutenmillainen iho, kuinka luonnollisen näköinen yhdistelmä muuten jne. jne. Eli se kokonaisuus, ei pelkkä hiukset-silmät.

Kaiken mahtavin tosin on tummaihoinen vaaleansinisillä silmillä. Sitä lumoavampaa ei ole (niin miehissä kuin naisissa). Toinen on jossain lähi-idän maassa tyypillinen ruskeat hiukset, oliivi-iho ja vaaleat vihreät silmät. Sekin sykähdyttää paljon.

Täällä on yksi luomu blondi jolla vihreät silmät :) Ja pisamainen naama. Äitini on punatukkainen ja vain yksi meistä sisaruksista on perinyt häneltä punaisen tukan ja meitä on kuusi :D

Blondi sinisillä silmillä
Punapää vihreillä silmillä
Kivoin yhdistelmä on brunette vihreillä silmillä, itelki on.:ashamed:

Minä sitten niin vihaan mun vihreitä, siniseen vivahtavia silmiä kun oon brunette... No EI! Mun isoja silmiä kehutaan, olen niistä ylpeä. Ne on mun paras ominaisuus. :)

Yhteistyössä