Onko kellää kokemuksia Rial- halppis blondi aineesta?
länttäsin päähän. kirvelee hieman muttei tod.nii pahasti ku värinpoisto.
Olivat joka kerta isossa marketissa loppu ku kyselin,kuulema kuumaa kamaa
markkinoilla.nyt sitten osasin mennä oikeaan aikaan ja hakea.
Saa nähä, tuleeko lonti. tai siis värinpoisto mulla oli tässä alla,oranssihtava purkkatukka..jännityksissäni siis odotan vaikutusta.nopeasti jo vaikuttaa vaalealta näyttää mutten kyllä tiiä mitä tulemanpitää..

länttäsin päähän. kirvelee hieman muttei tod.nii pahasti ku värinpoisto.
Olivat joka kerta isossa marketissa loppu ku kyselin,kuulema kuumaa kamaa
markkinoilla.nyt sitten osasin mennä oikeaan aikaan ja hakea.
Saa nähä, tuleeko lonti. tai siis värinpoisto mulla oli tässä alla,oranssihtava purkkatukka..jännityksissäni siis odotan vaikutusta.nopeasti jo vaikuttaa vaalealta näyttää mutten kyllä tiiä mitä tulemanpitää..