blondaus..

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja waaka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

waaka

Aktiivinen jäsen
08.07.2008
2 200
0
36
Raisio
Onko kellää kokemuksia Rial- halppis blondi aineesta?
länttäsin päähän. kirvelee hieman muttei tod.nii pahasti ku värinpoisto.
Olivat joka kerta isossa marketissa loppu ku kyselin,kuulema kuumaa kamaa
markkinoilla.nyt sitten osasin mennä oikeaan aikaan ja hakea.
Saa nähä, tuleeko lonti. tai siis värinpoisto mulla oli tässä alla,oranssihtava purkkatukka..jännityksissäni siis odotan vaikutusta.nopeasti jo vaikuttaa vaalealta näyttää mutten kyllä tiiä mitä tulemanpitää..

:D
 
eikös värinpoisto & blondaus ole sama asia? ainakin mulle on. en tosin menisi vaalentamaan ruskeaa/punaista tukkaa vaaleaksi koska tulos on 100% varmuudella kamala ja epäonnistunut. vinkkini on vaalentaa hiuksia aste asteelta, pikku hiljaa. näin hiuksen rakenne pysyy hyvänä. esim 2kk välein hieman vaalentava väri päähän. nyt kun oon saavuttanu kivan vaalean sävyn riittää tyvivärjäys. kaupan garnier tai loreal väreillä olen vaalentanu hiuksiani suurinpiirtein 8e/värjäys.
 

Similar threads

Yhteistyössä