BB 2010-ohjelma (älä avaa jos ei kiinnosta )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fanni-fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja spudro:
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:
joo vittu ketä kiinnostaa joku bb... hankkikaa ELÄMÄ!!!!!!

Mua kiinnostaa, joten pidä turpas kiinni

hanki sitten elämä vitun sivari-majuri... just tommosten takia tv:stä tulee vain skeidaa!

Ja sinä et osaa lukea, ku otsikossa lukee että älä avaa keskustelua jos ei kiinnosta.

Alkuperäinen kirjoittaja fff:
hanki sitten elämä vitun sivari-majuri... just tommosten takia tv:stä tulee vain skeidaa!

Ja sinä et osaa lukea, ku otsikossa lukee että älä avaa keskustelua jos ei kiinnosta.

no vittu ei oo pakko tehä semmosia otsikoita jotka ei kiinnosta ketään!!!!!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja fff:

no vittu ei oo pakko tehä semmosia otsikoita jotka ei kiinnosta ketään!!!!!!!!!

Jollain kirraa ko ei näy 24/7 :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja DTM:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Kertookohan se jotain musta, kun spottasin taas tuttuja naamoja tuolta... :xmas:
gay?

Yksi oli homo, yksi oli heteromies, ja yksi oli oletettavasti heteronainen. Saas nähdä, pääsevätkö taloon, sitä on aina mielenkiintoisempaa seurata sillon :D Viime vuonna yksi tuttu pääsi.

Hei muuten! Huomasitteko kun siellä hakijoiden joukossa oli myös se yksi maajussi-jounin heivaama ehdokas! :D

Huomasin, yhtä kankeakielisenä kuin maajussi ohjelmassakin :)
Julkisuus on kai toisista jotain tavoittelemisen arvoista?!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Hei muuten! Huomasitteko kun siellä hakijoiden joukossa oli myös se yksi maajussi-jounin heivaama ehdokas! :D

Rupesin tässä ihan miettimään sitä että millähän motiiveilla hän haki tuonne? Tai Maajusseihin? Julkisuudenko? Kun nää kaks ohjelmaa mun mielestä on kyllä melko ääripäistä.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Rupesin tässä ihan miettimään sitä että millähän motiiveilla hän haki tuonne? Tai Maajusseihin? Julkisuudenko? Kun nää kaks ohjelmaa mun mielestä on kyllä melko ääripäistä.

Elämään pitää hakea äksöniä ;) Josko se unelmien maajussi sattuis yhtä aikaa vaikka BB:n :D Eihän sitä tiijä!! :p

mä tiedän yhden joka on kännissä möläyttäny pääsevänsä sisään. Mut sehän on kaikkien sääntöjen vastaista. Jos se nyt siellä sattuu olee ja mä käräytän sen niin potkittaisko se ulos? On niin tyhjäpää että mielellään sen tekisin.

Alkuperäinen kirjoittaja jyb:
mä tiedän yhden joka on kännissä möläyttäny pääsevänsä sisään. Mut sehän on kaikkien sääntöjen vastaista. Jos se nyt siellä sattuu olee ja mä käräytän sen niin potkittaisko se ulos? On niin tyhjäpää että mielellään sen tekisin.

Mitä sinä siitä hyödyt? :/ Vai toivotko saavasi ulosheitetyn paikan??

Yhteistyössä