BB-suosikki? Entäs kuka ärsyttää? Älä kommentoi jos ei kiinnosta! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="VIERAS";24549170]täytyy kyllä sanoa et bb ei kiinnosta mua. iha turha proggis. millanen ihminen sitä jaksa...[/QUOTE]

No ihan normaali ihminen mä koen olevani vaikka BB:tä seuraankin. Jännä että ihmisiä luokitellaan muka huonommiksi yms. jos kattoo BB:tä. Kuuluisin ja kulunein lause on kai se "Jos oma elämä on niin tylsää että pitää tiirailla muiden tekemisiä..." Omassa elämässäni kyllä sattuu ja tapahtuu ja harrastan & puuhailen todella paljon, mutta silti jos ehdin ja jaksan niin katson koostelähetyksen, 24/7-palvelua en kyllä ikinä ottaisi.

No ihan normaali ihminen mä koen olevani vaikka BB:tä seuraankin. Jännä että ihmisiä luokitellaan muka huonommiksi yms. jos kattoo BB:tä. Kuuluisin ja kulunein lause on kai se "Jos oma elämä on niin tylsää että pitää tiirailla muiden tekemisiä..." Omassa elämässäni kyllä sattuu ja tapahtuu ja harrastan & puuhailen todella paljon, mutta silti jos ehdin ja jaksan niin katson koostelähetyksen, 24/7-palvelua en kyllä ikinä ottaisi.

No näin juuri! Jos on noloa katsoa bb:tä, niin näihin ketjuihin pätemään tuleminenko ei sitä ole.

Jotenkin huvittaa pari facebook-kaveriakin, jotka bb:n alkamispäivänä olivat tehneet päivityksiä tyyliin "no niin nyt se sitten alkaa, voi apua!". Ihan kuin joku heitä pakottaisi katsomaan ohjelmaa. Kyllähän esim salkkareidenkin alkua hehkutettiin ihan lööpeissäkin, mutta ei kyllä tullut mieleenikään tehdä aiheesta päivitystä tai kommentoida tämän palstan ketjuihin, vaikken itse sarjaa seuraakaan.

• Tykkää
Reactions: Fortune ja Data
Tanja on oikea mestarivalittaja.
Tuo Suvi taas puhuun koko ajan. Äsken kertoi miesystävänsä pitkästä kalusta, kuin se on niin mahtava ja hän tulee joka kerta... jooh.. :D Ja Suvin miesystävälle tarjoaa toiset miehet aina silloin tällöin uimahallissa rahaa, että pääsisivät tämän miesystävän kanssa puuhiin.

Oho, se kylläkin sanoi (siis Suvi), että se ei saa mitään nautintoa muusta kuin klittakiihotuksesta ja että isot kalut tekee kipeetä.

Mun suosikki oli Tia, harmi kun lähti. Mitään muuta suosikkia ei ole ehtinyt vielä muodostua, mut Terhi vaikuttaa ihan järkevältä ja Mikael hauskalta. Inhokit on Oskar ja Salar samoista syistä kuin sulla ap.

Mun suosikki oli Tia, harmi kun lähti. Mitään muuta suosikkia ei ole ehtinyt vielä muodostua, mut Terhi vaikuttaa ihan järkevältä ja Mikael hauskalta. Inhokit on Oskar ja Salar samoista syistä kuin sulla ap.

Anteeks, ei Oskar, vaan Benhän se olikin, joka rehenteli niillä naisseikkailuillaan. Heti alussa nosti niskakarvat pystyyn, kun kehui pyörittäneensä useita naisia yhtä aikaa ja siksi Ben on tällä hetkellä inhokki. Oskar on jäänyt mulle vähän näkymättömäksi.

Joku erehtyi kysymään Janicalta hänen miesmakuaan ja sieltähän tuli kunnon luento ja tod.tärkeitä ominaisuuksia :D

Olin laittamassa pyykkiä toisessa huoneessa ja aloin kuunteleen, kun tuli kamalan pitkä litania, että sitä ja tätä ja sitten mä haluaisin, että mies olis sillain helposti ruskettuva, kuitenkin vaaleeihonen, mutta ruskettuis tosi helposti ja siinä vaiheessa mä nauroin jo niin paljon, etten kuullu enempää :D

Muuten on kyllä tänä vuonna jääny kattomatta pieniä pätkiä lukuunottamatta, jostain syystä mua ei nyt tänä vuonna ole jaksanu kiinnostaa oikeestaan yhtään. Seuraan kyllä näitä ketjuja ja muita "uutisia", että vähän pysyn kärryillä ;)

Mä tykkään tällä hetkellä Janicasta ja Benistä. Nuo mitä muut mainitsivat tässä Benin rehentelyistä, tuntuu musta vaan siltä lapselliselta ns. ylimielisyydeltä, mitä joillekin ns. hyvännäköisille pojanklopeille voi tulla. Ja tosiaan jannu on 19 vai 20?? Joten ihan ymmärrettävää. Toista on sitten jos kolminelosena viettää vielä teini-ikäänsä.. toisaalta jos mukulat on hankittu teininä, niin ehkä sitten jottain oon jäänynnä välistä ja se tulee sitten kolmikymppisenä.
Ben on hauska ja Janica on tosiaan Lotharin sanoin järkevä immeinen. Esim. tämän illan koostelähetyksessä voin täysin yhtyä Janican mielipiteeseen Annikasta. Voiko ihminen muka olla NOIN tekopirteä?

Okei ja sitten inhokit: Annika (happyhappyjoyjoy oonksmäjotenkintyhmätaijotain) ja Tanja (mua voi sitten halata, halataan, mä oon tavallaan ravintolatyöntekijä...siis mäkin kassa).

Mikä sen oululaisen uskovaisen nimi nyt olikaan? No kumminkin se jakaa mut tässä vaiheesa kahtia.. Mulle uskonto on jokaisen oma asia, samoin esimerkiksi juominen jne. ja mä en tykkää kun marttyyroidaan muita ihmisiä erilaisista tavoista. Toisaalta taas tää tyyppi on todella mukavan oloinen ja leppoisa.

Stefanin puheesta en saa mitään selvää.. :eek: Pitää aina ääntä pistää hirvittävän kovalle..

Mutta kausi on vasta aluillaan ja mielipiteet voi tosiaan muuttua. Mutta alkutuntuman mukaan nyt näin. :)

Niin ja ihan alkujaan, kun astelivat taloon, ajattelin Mikaelin olevan se mun suosikki. Eipä ole ennää lunastanut sitä.

Ja mä ootan tästä kyllä hauskaa kautta.

Viimeksi muokattu:
Mä tykkään tällä hetkellä Janicasta ja Benistä. Nuo mitä muut mainitsivat tässä Benin rehentelyistä, tuntuu musta vaan siltä lapselliselta ns. ylimielisyydeltä, mitä joillekin ns. hyvännäköisille pojanklopeille voi tulla. Ja tosiaan jannu on 19 vai 20?? Joten ihan ymmärrettävää. Toista on sitten jos kolminelosena viettää vielä teini-ikäänsä.. toisaalta jos mukulat on hankittu teininä, niin ehkä sitten jottain oon jäänynnä välistä ja se tulee sitten kolmikymppisenä.
Ben on hauska ja Janica on tosiaan Lotharin sanoin järkevä immeinen. Esim. tämän illan koostelähetyksessä voin täysin yhtyä Janican mielipiteeseen Annikasta. Voiko ihminen muka olla NOIN tekopirteä?

Okei ja sitten inhokit: Annika (happyhappyjoyjoy oonksmäjotenkintyhmätaijotain) ja Tanja (mua voi sitten halata, halataan, mä oon tavallaan ravintolatyöntekijä...siis mäkin kassa).

Mikä sen oululaisen uskovaisen nimi nyt olikaan? No kumminkin se jakaa mut tässä vaiheesa kahtia.. Mulle uskonto on jokaisen oma asia, samoin esimerkiksi juominen jne. ja mä en tykkää kun marttyyroidaan muita ihmisiä erilaisista tavoista. Toisaalta taas tää tyyppi on todella mukavan oloinen ja leppoisa.

Stefanin puheesta en saa mitään selvää.. :eek: Pitää aina ääntä pistää hirvittävän kovalle..

Mutta kausi on vasta aluillaan ja mielipiteet voi tosiaan muuttua. Mutta alkutuntuman mukaan nyt näin. :)

Niin ja ihan alkujaan, kun astelivat taloon, ajattelin Mikaelin olevan se mun suosikki. Eipä ole ennää lunastanut sitä.

Ja mä ootan tästä kyllä hauskaa kautta.

Siis mikä voisi olla se tuleva hauskuus jota bb tarjoaisi?????
Kertoisko joku mitä HAUSKAA on luvassa????
Kun mun mielestä toi meno on ollut lähinnä säälittävää ja noloa....

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle;24555269:
No näin juuri! Jos on noloa katsoa bb:tä, niin näihin ketjuihin pätemään tuleminenko ei sitä ole.

Jotenkin huvittaa pari facebook-kaveriakin, jotka bb:n alkamispäivänä olivat tehneet päivityksiä tyyliin "no niin nyt se sitten alkaa, voi apua!". Ihan kuin joku heitä pakottaisi katsomaan ohjelmaa. Kyllähän esim salkkareidenkin alkua hehkutettiin ihan lööpeissäkin, mutta ei kyllä tullut mieleenikään tehdä aiheesta päivitystä tai kommentoida tämän palstan ketjuihin, vaikken itse sarjaa seuraakaan.

Nimenomaan! Sit jos joku pistooli ohimolla uhkailee ja pakottaa katsomaan BB:tä tai Salkkareita, sit ymmärrän inhon ja valituksen, muuten en koska jokaisessa telkkarissa tietääkseni on mahdollisuus kanavan vaihtoon ja off-nappula myös :)

Ahaha :D Äsken nähty talk show vain vahvisti käsitystäni siitä jeesuspöpistä. Hirveä valittaja ja sekaisin kuin seinäkello.

Muovinkappaleilla syöminen - sairasta ja alentavaa!
Kosmisen juutalaiszombin palvonta - ihan normisettiä.

Minusta on tosi kiva kun tuolla jotkut pitää päänsä eivätkä suostu kaikkeen niin kuin pässit narussa :D tulee säpinää ja nuo känniääliöt jää ilman viinaa :D :D Voi että mikä marina taas oli kun YKSI ilta ilman viinaa!

[QUOTE="tjaa";24561083]Eihän Tamerkaan suostunut syömään niillä..?[/QUOTE]
Totta, huvitti myös sen pultit. Vaikutti suorastaan tuohtuneelta ja käveli niin ylväästi kädet puuskassa tuhisten :heart:

Yhteistyössä