BB-suosikki? Entäs kuka ärsyttää? Älä kommentoi jos ei kiinnosta! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24543010]Mun tulee Ekistä mieleen 2009 kauden Marko.
"Herramunretaleet"

"Uskovaisten tavara on yhteistä"

:laugh:[/QUOTE]
Se jeesusjätkä oli ihan hulvaton. Muut on keskenään juttelemassa ja nauramassa, ja yksi painelee rukoilemaan itsekseen. Jälkeenpäin miettii, että "nyppii tämä asenne, että alkoholia pitäisi vetää että olisi hauskaa".

Voi elämän karut vitut? Olisiko hauskuuden puutteeseen syytä siinä, että kaveri linnoittautuu yksikseen jeesustelemaan ja eristäytyy muiden seurasta? Tuskin kukaan siellä on sanonut, ettei selvinpäin muiden seurassa saa olla. Mutta ei, muiden vikahan se heti on.. Tyypillinen jeesuksellinen nuppikatarritapaus. Holier-than-thou.

Ei mua jaksa vituttaa, kunhan kummastelin. Ja kertauksen vuoksi, mites se nyt menikään; eli BB.stä saa suuttua ja vittuuntua, saa tulla haukkumaan BB-ketjuihin MUTTA BB-ketjuihin osallistujat eivät saa kommentoida että voivatko BB-vihaajat keskustella keskenään jossain omassa ketjussa eivätkä tulisi kommentoimaan BB-ketjuun jos ei kiinnosta?!? Eli saa suuttua muttei kuitenkaan saa suuttua... Sovitaanko nyt niin ettei kukaan suutu kun ei oo kuitenkaan mikään kovin kummoinen juttu vittuuntumiseen??

Nysse on asian ytimessä :D

• Tykkää
Reactions: narikka83
Se jeesusjätkä oli ihan hulvaton. Muut on keskenään juttelemassa ja nauramassa, ja yksi painelee rukoilemaan itsekseen. Jälkeenpäin miettii, että "nyppii tämä asenne, että alkoholia pitäisi vetää että olisi hauskaa".

Voi elämän karut vitut? Olisiko hauskuuden puutteeseen syytä siinä, että kaveri linnoittautuu yksikseen jeesustelemaan ja eristäytyy muiden seurasta? Tuskin kukaan siellä on sanonut, ettei selvinpäin muiden seurassa saa olla. Mutta ei, muiden vikahan se heti on.. Tyypillinen jeesuksellinen nuppikatarritapaus. Holier-than-thou.

Mä en kans ihan käsnää tuon Benjaminin tarkoitusta tai halua olla tuolla talossa. Rukoillaan jossain tyhjässä huoneessa tunti(?) tolkulla ja valitetaan pk-huoneessa kun isoveli toi asukkaille liikaa viunaa.
Voi helvetin perse. Kyllä siellä talossa tulee taatusti vielä kolmen kuukauden aikana tilanteita, että viinantippaa ei heru ja asukkaita kyykytetään kuus-nolla.
Annetaan niiden nyt nauttia ja luulla, että tuo BB kausi on ihan piis of kakku.

[QUOTE="vieras";24543019]Mikäli BB ketjuihin viittaat, etusivulla pyörii tälläkin hetkellä yli 10 avausta, joista juuri mikään ei koske kyseistä BB:tä, joten aika säälittävä yritys sinulta ...[/QUOTE]

Tuo mitä lainasit, oli ihan mulle ja muille bb-inhoille. LUE, kommentoi sitte. Perkele.

Miehistä tykkään Tamerista, Mikaelista ja Stefanista, Naisista suosikki on Suvi. Kaikista ei oo vielä mitään käsitystä, mutta Janica ja Ben ärsyttää jostain syystä.

Monesti mulla on käynyt niin, että on kääntynyt kauden aikana ihan toisinpäin että kenestä tykkään ja kenestä en. Esim. Cheryllistä en tykännyt yhtään aluks silloin, ja lopuksi tykkäsin ja paljon.

Inhokki on Tanja. Tarvitseeko edes selittää enempää..

Sub kertoo Sebastianin kyselleen Tanjalta, miten paljon 3-vuotiaan lapsen äiti käyttää alkoholia.

Tanja vastasi, että voi ottaa arkisin yhden, kaksi tai kolme.

- Viikonloppuisin otan ihan reilusti, Tanja kertoi.

Sebastianin ihmetellessä, onko lapsi sitten isällään äidin juodessa, kertoi Tanja ettei mies edes tiedä isyydestään.

Sub kertoo Tanjan sanoneen, ettei tiedä, onko isä edes elossa.

Lähde: Sub

IL

Moottoriturpa Suvi saa verenpaineen nousemaan, sitä ei vaan jaksa kuunnella, Sebastian ja Oskar on ihme valittajia, eikä niitäkään jaksa kuunnella ja katsoa.

Nuo kolme joutais ulostaa vaikka heti talosta.

En voi sanoo että bb olis inhokki-ohjelma, ei vaan tuu jostain syystä katottua. Aikasempia kausia seurailin enemmän tai vähemmän tiiviisti. Vaikka tosiaan en tuota oo kattonu, nii suosikki löytyy kyllä. Oi niin ihana Tamer. Uutisia tietty sillon tällön tuosta lueskelen :D

Alkuperäinen kirjoittaja Örr;24542968:
EKI on mun suurin voittajasuosikki :D :heart:
Mielettömän ihana nallekarhu ja selkeä porukan johtaja / isähahmo hyvässä mielessä.
Äskenkin koosteessa kun muut kälkätti suihkuvuoroista, Eki sano järkeälemäisellä äänellä miten tehdään ja muut nyökytteli + kipitti perässä makkariin :D:D:D

Ällökki on ehdottomasti BEN :x:x:x. Hyi vittu mikä itserakas limanuljaska. Kuvittelee olevansa kovinkin komea niiden antavien kauluksiensa kanssa. Hyi vittu! Karsea "mies".

En löydä Eki nimistä, ainakaan subin bb sivulta. Voihan se toki olla lempinimi. Olen katsonut ohjelmasta vaan pikkupätkiä..

Ehkä olen kalkkis, mutta tällä hetkellä ehdoton suosikkini näyttäisi olevan Sebastian ja sinne inhokkikärkeen menee Tanja ja muut känniräpättäjät. En oikeasti tajua tuota kännäämistä.

Mä oon katsonut sitä tosi vähän niin ei ole vielä päässyt ihan kärryille kaikesta.

Ehdottomasti inhokki on se Tanja, en tajuu sitä yhtään. Janica ja Annika tuntuvat olevan tässä vaiheessa suosikkejani.

Tanja on oikea mestarivalittaja.
Tuo Suvi taas puhuun koko ajan. Äsken kertoi miesystävänsä pitkästä kalusta, kuin se on niin mahtava ja hän tulee joka kerta... jooh.. :D Ja Suvin miesystävälle tarjoaa toiset miehet aina silloin tällöin uimahallissa rahaa, että pääsisivät tämän miesystävän kanssa puuhiin.

Tia oli aluksi suosikki, mutta nyt taitaa olla se iso mies.
Järkyttävimmät on se limanuljaska "Jeppe" ja Salar. Toisaalta niissä eukoissakin on aika kamalia ettenkö sanoisi kaikki... Varsinkin ne joilla on lapsia. Mielestäni 4-vuotias ei tajua jos äiti sanoo olevansa 3kk poissa. Ei meidän 6-vuotiaskaan tajuaisi miten pitkä aika se on.

[QUOTE="vieras";24546490]Milenkiinto heräsi, olen pihalla kuin lumiukko. Mutta siis: Mikä miesmakuluettelo? Kertokaa :)[/QUOTE]

Joku erehtyi kysymään Janicalta hänen miesmakuaan ja sieltähän tuli kunnon luento ja tod.tärkeitä ominaisuuksia :D
Mä oon kyllä hieman ihmeissäni näiden äitien vuoksi; kuinka joku voi olla pienestä lapsestaan mahdollisesti 3kk erossa ja vielä kännätä joka viikko noin paljon?!? Tiedän kyllä että tuollaisia äitejä on paljon mutta silti se jaksaa joka kerta ihmetyttää...

Ei mua jaksa vituttaa, kunhan kummastelin. Ja kertauksen vuoksi, mites se nyt menikään; eli BB.stä saa suuttua ja vittuuntua, saa tulla haukkumaan BB-ketjuihin MUTTA BB-ketjuihin osallistujat eivät saa kommentoida että voivatko BB-vihaajat keskustella keskenään jossain omassa ketjussa eivätkä tulisi kommentoimaan BB-ketjuun jos ei kiinnosta?!? Eli saa suuttua muttei kuitenkaan saa suuttua... Sovitaanko nyt niin ettei kukaan suutu kun ei oo kuitenkaan mikään kovin kummoinen juttu vittuuntumiseen??

täytyy kyllä sanoa et bb ei kiinnosta mua. iha turha proggis. millanen ihminen sitä jaksa...

[QUOTE="vieras";24544608]En löydä Eki nimistä, ainakaan subin bb sivulta. Voihan se toki olla lempinimi. Olen katsonut ohjelmasta vaan pikkupätkiä..[/QUOTE]

Stefania kutsutaan Ekiksi =).

Yhteistyössä