BB-suosikki? Entäs kuka ärsyttää? Älä kommentoi jos ei kiinnosta! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SporttisMama

Aktiivinen jäsen
28.04.2011
2 650
0
36
Eli otetaas BB-ketju kehiin; hömppä kunniaan :D
Mä tykkään miehistä Ben, Mikael ja Tamer. Naisista tykkään Terhistä ja Janicasta (se miesmakuluettelo oli huippu) :D Mä en oikein tykkää Oskarista ja Salarista, eka on ällöttävän lipevä ja jälkimmäinen on kieroilija.

Muista en tiedä, mut se punapatukkapäinen nainen(?) on ärsyttävä! En tiiä niiden bb tyyppien nimiä edes. :D Tai no, Tamer on ihan ok sen perusteella mitä oon matkaoppaita katsonut. :)

Ei ole vielä suosikkia, Annika nyt ei ainakaan ärsytä vaan on ennemminkin symppis eikä ärsytä mitenkään Minna ja Stefankaan(paitsi en saa selvää puheesta) muita en ole edes kunnolla noteerannut. :D.
Niskakarvat nostaa ja pahasti Tia ja Ben.

EKI on mun suurin voittajasuosikki :D :heart:
Mielettömän ihana nallekarhu ja selkeä porukan johtaja / isähahmo hyvässä mielessä.
Äskenkin koosteessa kun muut kälkätti suihkuvuoroista, Eki sano järkeälemäisellä äänellä miten tehdään ja muut nyökytteli + kipitti perässä makkariin :D:D:D

Ällökki on ehdottomasti BEN :x:x:x. Hyi vittu mikä itserakas limanuljaska. Kuvittelee olevansa kovinkin komea niiden antavien kauluksiensa kanssa. Hyi vittu! Karsea "mies".

Mä oon kans miettinyt että onko Stefan kuullut keksinnöstä nimeltä paita :D Stefanin kyllä pitää olla mukana pitkään, ihan just sen huumoriarvon vuoksi eikä muutenkaan saa olla niin tasapaksua porukkaa!

Mä oon kans miettinyt että onko Stefan kuullut keksinnöstä nimeltä paita :D Stefanin kyllä pitää olla mukana pitkään, ihan just sen huumoriarvon vuoksi eikä muutenkaan saa olla niin tasapaksua porukkaa!

Oletko sä kuullut ominaisuudesta YLIPAINO ja mitä se teettää kun lyödään sisätiloihin ja kamerat ja valot päälle.

Kuumuus.

Mitä se taas teettää?

No vähennetään vaatetusta.

Tuota sataaviittäkymmentä kiloa lienee järjettömän karsea kantaa.

Tasapaksua.. hehe. Tehkääs muuten jännä koe, ensi kerran kun Stefan on ruudussa. Peittäkää sen ylävartalo näkyvistä kämmenellänne, ja katsokaa pelkkää alaruumista. Niin on kuin normaalipainoisen kintut, siinä on miehessä ylä- ja alaosa ihan eri paria :D

[QUOTE="vieras";24542999]Oletko sä kuullut ominaisuudesta YLIPAINO ja mitä se teettää kun lyödään sisätiloihin ja kamerat ja valot päälle.

Kuumuus.

Mitä se taas teettää?

No vähennetään vaatetusta.

Tuota sataaviittäkymmentä kiloa lienee järjettömän karsea kantaa.[/QUOTE]

Heh, no oon mä kyllä ylipainoisia ihmisiä muitakin nähnyt mutta en sisätiloissakaan ilman paitaa :D Ehkä se kännääminen kuumottaa. Ihan sama, ei mua sen paidattomuus haittaa, huvittaa lähinnä :D

Pitäähän joka BB-ketjuun aina yks BB:n inhoaja tulla! Se on jännä jos erikseen sanotaan että "älä kommentoi jos ei kiinnosta" niin silti pitää tulla, on se kumma juttu kyllä...
Eikös. Jännää että aikuset ihmiset jaksaa ärsyyntyä siitä että joku ei tykkää samasta ko ne itte. Jännää tosin seki että joku jaksaa ärsyyntyä paskanjauhamisesta joka jatkuu päivä toisensa jälkeen, kuukausia, joka päivä, nii ettei mistään muusta ees puhuta...

Juu, elä ota henkilökohtasesti. Minua vaan vituttaa....

Tasapaksua.. hehe. Tehkääs muuten jännä koe, ensi kerran kun Stefan on ruudussa. Peittäkää sen ylävartalo näkyvistä kämmenellänne, ja katsokaa pelkkää alaruumista. Niin on kuin normaalipainoisen kintut, siinä on miehessä ylä- ja alaosa ihan eri paria :D

Kiitti vinkistä, pitääpä testata :D Mut on siinä äijässä kyllä karvaakin aika paljon. Ja mutinaa...

Eikös. Jännää että aikuset ihmiset jaksaa ärsyyntyä siitä että joku ei tykkää samasta ko ne itte. Jännää tosin seki että joku jaksaa ärsyyntyä paskanjauhamisesta joka jatkuu päivä toisensa jälkeen, kuukausia, joka päivä, nii ettei mistään muusta ees puhuta...

Varmaan sama effekti kuin minulla lätkänpallottelukisojen aikaan. Maajoukkue sitä ja Ruotsi homoja ja joku vitun Kuprasoff on hienosti luistellut ja Granholm lyönyt taas kiekkoa ja lässyti lää. Joillekin se on viihdettä, joitakin se vain ärsyttää. Koitan silti malttaa olla avautumatta aina kun joku aiheesta puhuu.

Ei mua jaksa vituttaa, kunhan kummastelin. Ja kertauksen vuoksi, mites se nyt menikään; eli BB.stä saa suuttua ja vittuuntua, saa tulla haukkumaan BB-ketjuihin MUTTA BB-ketjuihin osallistujat eivät saa kommentoida että voivatko BB-vihaajat keskustella keskenään jossain omassa ketjussa eivätkä tulisi kommentoimaan BB-ketjuun jos ei kiinnosta?!? Eli saa suuttua muttei kuitenkaan saa suuttua... Sovitaanko nyt niin ettei kukaan suutu kun ei oo kuitenkaan mikään kovin kummoinen juttu vittuuntumiseen??

Yhteistyössä