BB-suosikki? Entäs kuka ärsyttää? Älä kommentoi jos ei kiinnosta! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SporttisMama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="tjaa";24561179]Minusta Tamer ja Sebastian saavat tehdä omat päätöksensä noiden asioiden suhteen, ja olla pelleilemättä jos niin haluavat! Ainoastaan kunnioitan heitä sen vuoksi.[/QUOTE]
Toden totta, kyllähän he saavat ja voivat ryssiä tehtävät muiltakin omalla käytöksellään. Se nyt on asia erikseen, onko kovin mukavaa asettaa omat mielihalunsa ryhmän etujen ja toiveiden edelle.

Sebastian on tylsä sieuluton lammas ja persoonaton kuin tapetti. Toivottavasti, joku fundis hakkaa sen pään tuhannenpillun päreiks tai edes, joku ateisti saa sen ajattelemaan omilla aivoilla. Säälittää kun nuorisolla menny oma harkintakyky ja paskaa tullut aivojen tilalle.

Kumpi saavuttaa enemmän 10 000 ihmisen rukoilu, vai 1 ihmisen motivoitunut tekeminen?

Sebastian on tylsä sieuluton lammas ja persoonaton kuin tapetti. Toivottavasti, joku fundis hakkaa sen pään tuhannenpillun päreiks tai edes, joku ateisti saa sen ajattelemaan omilla aivoilla. Säälittää kun nuorisolla menny oma harkintakyky ja paskaa tullut aivojen tilalle.

Kumpi saavuttaa enemmän 10 000 ihmisen rukoilu, vai 1 ihmisen motivoitunut tekeminen?

Rukoilen tänään sinun puolestasi, jospa sinun aivosi korjaantuisivat :) Ja rukoilen sitä todella!

Suvi on mun ihan ehdoton suosikki. Just sen tyylinen kenen kanssa mä tulisin toimeen hyvinki :)

Janica: :x :x Mä en voi sietää sitä tekovirnettä ja oksettavaa teiniasennetta on kuitenkin ikää sen verran, että VOIS alkaa käyttäytymään sen mukasesti.. :x Pankoot ketä tahtoo mut tollaset ihme tempaukset (toisten pyyhkeiden vienti) kiherrys pk huoneessa (ihihihihi ketä mä ottasin, en mä otakaa no mä otan ton, en ota, otanki ton eiku ton ihihihihi en mä osaa päättää) TASAN tiesi, ettei se ainakaan nainen ole, kenet sinne ottaa. :x

Annika on jotenkin sellanen mistä ei ota selvää. Se hekottaa asioille liikaa, toisaalta se menee nollasta sataan hetkessä ja eilen se parku siellä ja sano et häntappaa ittensä (ei tosissaan, mutta miks ees sanoo noin lapsellisia asioita?)

Muista vielä pohdin mielipidettä :D

Tamer on alkanut vaikuttaa suunnilleen yhtä mielenkiintoiselta asukkaalta kuin tapetti tai nojatuoli. Salar taas tuntuu hivenen yksinkertaiselta nakkikioskiräyhääjältä, joka luulee itseään kovastikin taitavaksi juonittelijaksi.

Jeesus-Sebastianin pisteet on noussut minun silmissäni. Se on päässyt yli siitä jeesuksellisuudestaan ja eristäytymisestä, ja ruvennut ongelmistaan huolimatta olemaan ihan seurallinen ihmisten kanssa.

Stefanista tykkäsin alussa, mutta nyt se Amadan perään ruikuttaminen on saanut vähän ärsyttäviä ja surkeita piirteitä. Ja hokee koko ajan saavansa voimaa, kuin olisi joku jedi. Alkuviehätyksen jälkeen näkyy tyypillinen hieman hidas keski-ikäinen pullukka.

Ehdoton inhokki Suvi :X Yök, elää mennyttä teiniyttään ja jatkaan ikuista lomailuaa täällä panemalla irakilaisia, turkkilaisia ym. 3-4 x vko baarissa .Yök ! Lapsiraukat minkä äidinmallin saavat.

Yhteistyössä