Miksi tuo muna ei kuoriudu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Sellainen muna josta pitäis tulla joku elukka? Lelu. Ostin Heurekasta ja laitoin sen veteen tiistaina klo 17 :D Se muna vaan möllöttää lasissa eikä oo tapahtunut mitään.. Poika jo odottaa jotain tapahtuvan, mä myös :D

meilläkään! Heurekasta ostettiin ja neljä päivää odoteltiin, mutta mitään ei tapahtunut. Sitten päätin kaataa kuumaa vettä päälle ja hups, muna rikkoutui ja sisältö alkoi sulaa samantien. Eli otus siis liukeni veteen pelkäksi mössöksi. vastaavanlainen muna ostettiin kerran jostain lentokentältä ja sille kävi ihan samoin eli ei koskaan kuoriutunut...

Sellainen muna josta pitäis tulla joku elukka? Lelu. Ostin Heurekasta ja laitoin sen veteen tiistaina klo 17 :D Se muna vaan möllöttää lasissa eikä oo tapahtunut mitään.. Poika jo odottaa jotain tapahtuvan, mä myös :D

Meillä on sellainen dinomuna (ostettu virosta) ja se kuoriutui alta aikayksikön kädenlämpö.
Tuo kuuma vesi vois toimia koska ilmeisesti erilainen muna ku meiän. Toi Neidin oma oli sellanen että se kasvaa aina vesiastiassa, loppujenlopuksi se oli isossa ämpärissä enkä suostunut laittamaan sitä enää tynnyriin lapsen vinkumisesta huolimatta :D

Siinnä kestää muutama päivä ja se halkeaa se pinta siitä saumoista kun sisälle menee vettä ja sitten sisällä oleva hahmo pääsee kasvamaan kosteudesta, että anna olla ja odota rauhassa =)

[QUOTE="aaa";24284938]Siinnä kestää muutama päivä ja se halkeaa se pinta siitä saumoista kun sisälle menee vettä ja sitten sisällä oleva hahmo pääsee kasvamaan kosteudesta, että anna olla ja odota rauhassa =)[/QUOTE]

Eli kuoriutuu kun "poikanen on valmis syntymään"

Oon ettinyt noita vähän jokapaikasta mutta ei vissiin saa muualta kuin heurekasta.

Yhteistyössä