Lapsi todella outo tänään,ei puhu mitään??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hööhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hööhh

Vieras
päiväkotiin ois pojan pitäny kello 9 mennä,mutta ei jaksetukaan herätä aikaisin ja vein se vasta kymmeneltä sinne,laitoin toki aamulla viestiä pkhon että poika tulee vasta klo:10.00. oli pomolta tullu viesti että voi töihin tulla vasta klo:11.00. no mies haki lapsen hoidosta iltapäivällä ja mies sano kotrona että pkn täti oli jotenkin outo. niin tosiaan poika jäi märiseen aamulla päikkyyn,kun se ei haluais olla siellä, kuulin kun pari tätiä meni heti kyseleen että mikä on jne.. sitten kun poika tuli kotiin niin ei juuri oo puhunu mitään ja ollu tosi niinku raivona... tiuskinu ja paiskonu ovia. yhtäkkiä iltapala pöydässä poika tokas että päiväkodin tädit on tehnyt teistä valituksen:O. Mi ä siinä että mitä sinä puhut oikein,niin aivan raivostu poika ja meni omaan huoneeseen. yritin kysyö että mitä siellä oikein on ollut ja onko tätit kyselly jotain niin poika vaan vastaa tuohon kysely kysymykseen että on ne tätit kyselly:O siis mitähän tämä touhu oikein on, luuleeko ne helkkarin akat että on jotain tapahtunut meillä aamulla kun poika meni tunnin myöhässä hoitoon ja alkoi itkemään... huomenna poika ei halua mennä hoitoon:O niin pidän sen kotona'! ja otan töistä vapaata.

Sekö auttaa että 'pakoilet' päiväkotia? Jos siellä ne jo nyt luulee että jotain on teillä tapahtunut niin arvaa luuleeko sit jos et vie lasta sinne. Ehkä kantsis mennä sinne huomenna ja kysyä että mitä siellä on meneillään.

no miten niin? ei oo ikinä ollut meillä tällästä. poika kyllä monesti pvkotiin jääny itkeen kun ei halua olla siellä,mut isä just sano että snao se täti et hyvin oli pv menny mut miksi poika tollasia puhuu ja voiko 4,5v olla outo jos sitä kiusattas kun monesti puhun että sitä kiusataan siellä ja kun oon johtajalta kysyny niin sanoo et ei oo kiusattu joskus isommat pojat /eskartit tönii mut niin ne tönii kaikkia muitakin:O pitäskö poika koonaan ottaa pois ja tai vaihtaa hoitopaikkaa?

Sekö auttaa että 'pakoilet' päiväkotia? Jos siellä ne jo nyt luulee että jotain on teillä tapahtunut niin arvaa luuleeko sit jos et vie lasta sinne. Ehkä kantsis mennä sinne huomenna ja kysyä että mitä siellä on meneillään.

no poika vaan nytkin itkee eikä nukahan ettei halua mennä sinne. ja mulla muutenkin ois töistä huominen vapaana niin miksi veisin? en oo kuitenkaan mitään väärää koskaan pojalle tai kelläkään muullekaan tehny niin en vaan tiiä mitä tässä on.. ei jaksais heärtä sen takia aikaisin että vien pojan hoitoon vaikka ite oon kotona. voinhan kysyä torstainakin... mittasin varsin pojalta kuumeen niin oli 37,5 voiskohan senkin takia kiukutella?

Kylläpäs sä erikoisesti reagoit kun jo mietit tuollaisen pikkuasian takia päiväkodista pois ottoa. Ootko nyt ihan varma ettei teillä oikeesti oo jotain ongelma...?

Kirjoituksesi perusteella teillä on kotona jotain vialla. Oletko lyönyt lastasi? kohdellut muuten kaltoin? Mitä pelkäät?

Asiat selviävät puhumalla. Parasta olisi, että soittaisit päiväkotiin ja kysyisit asiasta. 4 v voi puhella mitä sattuu.

En minäkään veisi, poika tuntuu pelkäävän paikkaa ja ei tuon ikäinen valehtele tuollaisia asioita, on kyselty ja keskusteltu pojan aikana ja poika ihmeissään ja peloissaan, vaihataisin paikkaa, jottei noin pienestä tarvitsisi ahdistua kiusaajienkaan vuoksi.

no siis kun ei sillä oisedes tarvetta olla isä jäi sairauslomalle ja voi olla pojan kans päivät kotona. Sen takia poika ei myöskään tykkää olla kun ei koskaan ole misssään ollut. mun kans perhe kerhoissa ainoastaan käynyt. En tiedä miski tälläinen outo päivä on,se on kyllä kiusaamisesta puhunut että isot pojat aina tönii ja lälläättää. mut eihän nuo tuolla pvkodissa mitään myöönä. aina vaan sanoo et hyvin päivä menny. Eiköhän tuo poika oireilis ihan eri tavalla jos sitä ois hakattu tai jotain:D? Itse olen kuitenkin sellaisessa paikassa töissä missä näin aika paljon tapauksia lastenpahoinpitelystä ym. Mut tuo oma lapsi jotenkin yllätti. Miksi se ei puhu ja raivoaa,ei oo ikinä ennen tollanen ollu. nyt se nukahti vaan ei se halua mennä huomenna hoitoon,niin en silloin vie,ajatelkoot mitä haluaa.

Yhteistyössä