BB 2010-ohjelma (älä avaa jos ei kiinnosta )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fanni-fani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä odotan kanssa aikalailla taas tuota BB, jotenkin se on vaan koukuttanut mut...

24/7 en oo vielä hankkinut... Saa nähdä tuleeko hankittua, ehkä pitää ku katon niin vähän telkkaria vois tässä koneella kattoa.

Ja läppärinhän vois ottaa kouluun mukaan ja katella aina tauoilla :saint: (ja ehkä välillä tunnillakin :whistle: )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Björn:
Alkuperäinen kirjoittaja oliko tämä?:
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
kuka maajussien ehdokas oli??

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/maajussille_morsian/taustaa_videotreffit?1104686

Sama emäntä.

voi ei,ei tämä. myötähäpeä oli jo maajussissa :(

Olis ollu Jounille juur' passeli.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja oliko tämä?:
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
kuka maajussien ehdokas oli??

http://www.mtv3.fi/ohjelmat/sivusto2008.shtml/viihde/maajussille_morsian/taustaa_videotreffit?1104686

Sama emäntä.

voi ei,ei tämä. myötähäpeä oli jo maajussissa :(

Olis ollu Jounille juur' passeli.

:D

ihana minustakin kun alkaa BB. Kotiäitinä nyt ollessa varsinkin kun aina yöllä ei saa nukuttua niin voi katsella jotain televisiosta ja ei ole liian jännää, mitää elokuvia kun ei jaksa katsoa jossa pitää juonessa pysyä kiinni.. kevyttä ihan tavallisia ihmisiä tavallisine ongelmineen mitä nyt voi tulla sellaisilla jotka on itsensä telkkuun halunneet.. sopivan kepeää.. mutta toivon että eivät ihan niin paljoa joisi alkoholia kuin viimex.. eka BB oli siitä hyvä, että siellä oli kunnon keskusteluja eri aiheista ihan selvinpäin.. noh katsellaan miten heillä menee.. mulla niin ihana mies, että oli hommannut jo sen vaikka ei varmaan itse sitä jouda töiden takia katselemaan juuri lainkaan.
Katsoo kuka haluaa =) mulle se on nyt ihan okoota katsella =)

Kellä ihmeessä on noin joutuvaa aikaa, että voi katsella kyseistä sarjaa.
Minusta sarja on todella mauton, en ymmärrä ketä voi kiinnostaa toisten ihmisten elämän seuraaminen.
Hankkikaa oma elämä, en todellakaan ymmärrä miksi sarja on niin suosittu.

Yhteistyössä