Bathmate Peniksensuurennin

  • Viestiketjun aloittaja Jauzaaa
  • Ensimmäinen viesti
Suihku-Matti
Hankin laitteen ja olen käyttänyt sitä nyt vasta kolmatta päivää, ensin 15min, eilen ja tänään sitten kumpanakin 2 x 20min. Alkuun kivespussin etureunaan samoja pieniä kipuja joita edelläkin kuvattiin. Penis tulee kyllä turpeana ja punakkana ulos, palautuu toistaiseksi parissa tunnissa. Miten on, onks pitempään laitetta käyttäneet käyttäny sitä vain 15-20min päivässä päivittäin?
 
Mate käyttäjä
Ittellä 1,5 viikkoa takana ja olen käyttänyt sitä päivittäin, 2 päivää lukuunottamatta. Jostain sivulta luin, että voisi käyttää jopa tunnin päivässä mutta max. 20 min kerrrallaan, mutta ittellä riittää tuo 15-20 min päivässä. Tällä linjalla ajattelin jatkaa sen puhutun 6 viikkoa. Nyt on laitteen "mittarin" mukaan n. 2.5-3 cm pidempi venytyssession loppuvaiheessa. Alkaa laitteen mitta loppua kohta =)
 
Suihku-Matti
Mulla on vielä senttejä matkaa laitteen päähän. Ajattelin itse käytellä 20 minsaa kerrallaan joko kerran tai pari päivässä, miten sitte aikaa on, minimissään ton kuus viikkoo.
 
Suihku-Matti
Neljäs päivä alkaa, tavallisiesti oon käyttäny 2 x 20 min päivässä (eilen vaan kerran) ja nyt huomaan session loppupituuteen tulleen toista senttiä lisää. Muita pituuksia en oo mitannu, mutta vaikutelma on että roikkuu myös hivenen kasvaneena. Tässä ollaan vasta alkuvaiheessa. Ammetta ei ole, joten kuumahkon suihkun jälkeen täytän laitteen ja kuuntelen sitten musiikkia pytyn reunalla istuskellen (joku sano makaanavansa selällään mut edes lattialämmitys ei poista laattalattian epämukavuutta..). Laitteen kärkeen näyttää kyllä jäävän pieni ilmakupla, mutta paine kyllä pysyy hyvin (karvoja piti alussa vähennellä jottei vuotoa tuu), pumppaan lisää painetta joka 4-5 minuutti. Pientä kirvelyä täydellä paineella siedän hyvin, mitään ulkoisia vaurioita ei oo tullu ja laitettahan ei tartte session aikana juurikaan painaa, ainoastaan pitää paikallaan (veikkaan et jos vuotoa tyvestä ilmenee, sheivatkaa karvat veks). En oo mikään teini enää, mutta erektio on säilynyt vähintään ennallaan = (rock) hard hallelujaa..
Törmäsin yhteen ulkomaiseen chattifoorumiin, josta parhaat palat: 1. Yleisesti käytettiin 20 minuuttia 1-2 kertaa päivässä. 2. Vesi laitteessa saa olla niin kuumaa kun sopivasti sietää tehon lisäämiseksi. 3. Jos käyttää ammeessa, käsiähän ei tartte ollenkaa. Amme kannattaa pitää puhtaana esim. hiuksista (ei pesua samalla) eikä ylipäänsä käyttää saippuaa tai shampoota ammeessa session aikana. Ne alkaa aiheuttaa kohtapuoliin yläventtiilin sisäänvuotoa ja venttiili täytyy avata ja puhdistaa.
 
Mate käyttäjä
Tosiaan tuo karvojen ajelu piti tehdä että sai ilman pysymään ulkona.
Onko muut huomanneet, mutta itsellä ainakin on tämän 2 viikon aikana kun laitetta on käyttänyt niin alkanut tehdä naista mieli 24/7 =)
Tuo on kyllä täysin totta, että kannattaa käyttää mahdollisimman lämmintä vettä jo siksikin, että verenkierto paranee
 
Randomate
Oon käytelly Bathmatee ny jonkun 2 kk vaihtelevasti (2-5 krt/vko). Tällä hetkellä voi puhua max 1 cm (15,5->16,5) kasvusta. Parhaimmillaan peenis on tietty saman pvän iltana, kun pumppua on käyttäny (+jossei oo vähään aikaan saanu). Aikavälillä 15-20 min laite alkaa turvottaan meikäläisen terskan alla olevaa ihoaluetta melko lailla.. toki siis turvottaa muutenkin mutta tuo alue oikein pullottaa, ja se jatkuu käytön lopetuksen jälkeen noin 2 h ja laskee siinä pikkuhiljaa ittekseen. Mulle on tullu esinahkaan koko matkalle jonkin verran myös pieniä punaisia pisteitä, jotka on kaiketi pieniä verenpurkauksia, koska onhan se alipaine kuitenkin melko kova. Ne on ollu melko huomaamattomia ja poistuu myös seuraavaan päivään mennessä. Ne kassit kannattaa tosiaan vetää niin alas kun vaan mahdollista, koska muuten se imu painaa pumpun ilkeesti siihen kivesten kylkeen. Enny tiä viä sanoo, oliko toi kannattava ostos, mutta pitänee nyt jatkaa harjoituksia jokunen kuukausi niin tietää, oliko ihan turha ostos vai ei..
 
Suihku-Matti
Toi ympärileikkaamattoman, taakse vedetyn esinahan turvotuksen heti terskan takana olen mäkin huomannu ja nimenomaan nyt jos sessiot venyy yli vartin mittaseksi. Siihen terskan tyveen, esinahkan reunaan kertyy kudosnestettä tai jotain.. Alussa sessiot oli jopa 20 min kahdesti päivässä mutta nyt on jääneet varttiin 1-2 kertaa päivässä. Pari viikkoo on nyt takana ja loppupituudessa ei enää ensimmäisen viikon jälkeen toistaiseksi huomattavaa lisäystä ole tapahtunut. Jatkan kyllä täydet kuus viikkoo täyteen ennen kun teen loppupäätelmiä..
 
Mate käyttäjä
Saman olen minäkin huomannut. Alkuun pelästyin, että mitäs nyt oikein tapahtui. Joskus kun pumppaa imun päälle, niin huomaa jos alkaa siihen kohtaan tuntua heti alussa. Silloin otan pumpun vielä irti ja asennan sen uudestaan. Jos pieni "kiristys" tuntuu ihan kalun juuressa, silloin tuo turvotus terskan tyvessä on ollut pienempi.

Olen muuten huomaillut pumppaillessani, että ihmeesti vaihtelee nuo "tulokset" mitta-asteikon mukaan. Välillä saattaa jäädä johonkin 16 cm paikkeille kun toisinaan on reilu 18 cm vaikka mielestäni aika samalla tyylillä sen laitan paikoilleen.
 
Mate käyttäjä
Nyt alkaa tyyli olla hallussa. On ollut vähän muita kiireitä niin ei ihan joka päivä ole ehtinyt pumppailla. Nyt alkaa olla tuolla 18 paremmalla puolen tuon mitta-asteikon mukaan jo joka kerta. Pahus kun en huomannut ottaa mittoja ennen "kuurin" aloitusta, mutta 2 cm oli paksumpi pumppauksen jälkeen. Vaimo tykkäsi.
Turvotuskaan terskan takana ei enää ole niin paha käytön jälkeen
 
sarge
Tietääkö kukaan millaisia tuloksia on saatavilla pysyvästi. esim. jos laitetta käyttää vaikka 3kk putkeen ja sen jälkeen ei käytä vaikka toiseen 3kk niin pysyvätkö tulokset silti samoina vai onko kyseessä vain sanotaan max. 2pvä kestävä tulos jonka jälkeen kölli saman pituinen kuin ennen treenin aloittamista
 
Kovaa käyttöä vaatii
Jotenkin näin se taitaa mennä:

6kk käyttöä, 2mm kasvua
12kk käyttöä, 3mm kasvua
24kk käyttöä, 4mm kasvua

Eli kasvu vähenee kun mittaa tulee lisää.
Nyt kaikki pojat joukolla venyttämään.
 
Mate käyttäjä
Nyt kun se homma on alkanut luontumaan, niin pysyy hyvin suihkussa kannattelematta. Ehtii siinä rauhassa peseytyä muuten ja laittaa vaikka parranajon ajaksi altaan reunalle kannatukseen niin menee samalla se 15-20 min siinä. Ei tarvi vartavasten istua tuijottamassa kelloa
 
Alkuun epäilin
Tilailin tän tuolta wickedtoys.fi:stä, olisko ollu 72 euroa hinnaltaan, ainaki halvin mitä löysin. Alkuun tosiaan niinkun moni muukin sanonu, oli hankala käyttää mutkun tottui niin ei juuri pahaa sanaa oo laitteesta ollut. Alottelin varovasti, 15 minuuttia päivässä ja pientä kihelmöintiä lukuunottamatta ei epämukavuutta ollut, pituutta on nyt 2 kuukaudessa tullut sentin lisää ja tyttökaverikin huomasi paksuuden :). Suosittelen ainakin itse!
 
terska123
käytin 10 päivää joka kerta 20 min. Terskan iho oli paksu käytön jälkeen. Pisteitä ja verenpurkauksia tuli. Sama juttu kuin muillakin putken reuna painaa kiveksiä vasten ja sattuu. Myös terksa painaa suoraan putken reunaa vasten kun alipainae on parhaimmillaan. Hiukan pelästyin että tämä pahentaa joten lopetin käytön.Yritin myös ottaa yhtyttä sähköpostitse mutta ei vastausta ole tullut.. No kaikista päätellen tämäkin vain tarvii harjoitusta lisää ja kärsivällisyyttä.... Onko muuten kellään pidempää kokemusta/kokemuksia Sizeagain Pills pillereistä. Itse söin niitä yheden paketin eikä tuloksia juurikaan tullut. Halut vain ehkä hiukan lisäänty. http://www.sizegainpills-suomi.com/queharapormi.html
 
Mate käyttäjä
Pahus kun muiden kiireiden vuoksi ei tosiaan ole joka päivä ehtinyt käyttää.
Nyt ei tuota ongelmaa terskan takana enää ole oikeastaan yhtään, nyt 20 min pumppaus tekee niitä ohjeissa sanottuja "juovia" kalun juureen eli kun pumppu paksuntaa vehjettä.
Ittellä ei ole noiden pallien kanssa ollut mitään ongelmia. Vaikka pallit on suht suuret (muijan kokemuksien mukaan) niin ne kyllä saa hyvin siirrettyä edestä.

Noihin pillereihin en rahojani laittaisi. Tosin itse tilasin volume 500 2 kk kuurin, mutta se onkin vaan kokeillakseni lisääntyykö sperman määrä.
 
Pari kuukautta käyttänyt
Moi taas..nyt takana jo lähes 4kk mutta kesälomien aikana käyttö olematonta.Silti uudelleen aloitettuani kovimmalla imulla mitta sama kuin ennen (19cm) mutta nyt turvotusta terskan takana joka tosin häviää parissa tunnissa...
Lepomitta vaimon mukaan kasvanut selvästi ja paksuus varsinkin seisokissa...vaimon mukaan laitteen käyttön voikin lopettaa =) ajattelin kuitenkin jatkaa kunnes mittarin huippu saavutettu.Kipuja ei ole mutta jonkun mainitsemia juovia tullut varteen eli ilm paksuus myös lisääntynyt...
 
mies09
Ilmeisesti noista pumpuista, venyttimistä, jelq yms. on tosiaan apua, jos haluaa lisää kokoa? Vaatii kuitenkin kovaa kärsivällisyyttä jne.

Edelliselle kysymys: paljon on tullut leveyttä/ympärysmittaa lisää?

Täällä on kovasti kohistu bathmatesta mutta ilmeisesti normaali pumppu on melkein yhtä hyvä?
 
Pari kuukautta käyttänyt
Apua on mutta ei ehkä ihan niin paljon kun mainoksissa luvataan...varmaan myös tapauskohtaista..
Mulla mittaa tullut 4kk aikana 2cm pituuteen ja saman verran paksuuteen.
 
miesnäkökulma
2cm on varsin paljon paksuutta, jos vaikka alkutila on 5.5 cm (omani). Tuskin toimii ihan joka tapauksessa noin hyvin. Täältä olen lukenut, että osalla on parin viikon tauon jälkeen taas palautuneet arvot, lähinnä paksuutta tullut väliaikaisesti siitä, että paisuvainen saanut kunnolla verta, kun grilliruoka, tupakka ja liikkumattomuus vaihdettu pieneen treeniin.
 
mies09
Jos 2cm pituuteen ja ympärysmittaan saa 4kk:ssa niin sehän on erittäin hyvä tulos. Minkälainen treeniohjelma? Monta kertaa viikossa ja miten monta sarjaa ja miten pitkään?
 
skeptikko...
joku kyseli tästä vempeleestä. Olin kyllä vähän epäileväinen, mutta aikansa lueskelin ja päätin tossa kuukausi takaperin tilata, löysin halvimmalla wickedtoys.fi:stä, oisko ollu 72 euroa.

Jokatapauksessa käsittääkseni ilmapumpuissa on paljonkin niitä riskejä, tässä hyvänä puolena se että vesi ei painu kasaan kuten ilma ja se veto on tasaista ja paineitakaan ei saa pumpattua liikaa mikä on kuulemma oikeesti todella vaarallista ilmapumpuilla. Ite oon ainakin huomannut sen että kalu on levossakin pidempi, paljon paksumpi sitten ite käytännössä, ehkä hiukka pidempiki ois pitäny varmasti alkumetreillä mitata ..ja eteen ottaa kun teinipojalla. Uskallan tätä kyl ehdottomasti suositella mut kuitenkin järki mukana pumppujen käytössä eli hidas ja varovainen alku ilmanmuuta!

oon kokeillu myös andropenistä mut se on niin raivostuttavan pitkä aika mitä sitä pitäis käyttää per päivä et hermo sen kans menee, mutta kärsivällisyydellä tai varsinkin näiden kahden yhdistelmällä, oon lueskellu että saa oikeesti aikamoisiakin tuloksia aikaan, siis andropenis ja bathmate.
 
Pari kuukautta käyttänyt
Moi taas...kerran päivässä olen käyttänyt, 20min kerrallaan.Loppuvaiheessa olen pumpannut paineen niin suureksi kuin saa...ei satu eikä tunnu pahalta mutta seisoalteen se ei onnistu vaan oltava istumassa jotta kivekset sopivassa asennossa..
 
mies09
Aika paljon sitä saa sitten treenata. Ei tota voisi tiputtaa johonkin 2-3 kertaa viikossa tahtiin? Ainakin, jos lihaksia treenaa niin niissä pitää olla lepoa välissä, että ne kehittyy.

Ei kai tässä auta muuta kuin kokeilla, että toimiiko noi vai ei. Pari centtiä olisi aina kotiinpäin. ;)

Onko täällä kellään intoa alkaa meilailemaan ja vaihtamaan ajatuksia treenistä yms?

 

Yhteistyössä