mun mielestä tää on niin järkyttävää. kaikista järkyttävintä siitä tekee se että oma äiti on vain katsonut vierestä kun hänen poikaansa kidutetaan. jotenkin sairaita noiden on pakko olla, kukaan normaaliäiti ei voisi antaa lapselleen tehdä noin. ja tuo kuulostaa niin surulliselta että poika on yrittänyt hymyillä kidutuksesta huolimatta... kuinka sydäntäsärkevää voi olla vuoden ikäisen pojan itku, kun isäpuoli vetää pihdeillä kynsiä irti? siis... en vaan voi käsittää, en en en!! kuolemanrangaistuskin olisi liian lievä, toivon tosiaan että vankilassa saavat asianmukaisen kohtelun muilta vangeilta. pieni avuton lapsiressu, kukaan ei puolustanut ja äitikin vain naureskeli oikeuden kertoessa pojan vammoja. mä en oo ikinä lukenu mitään näin julmaa ja raakaa, siis mikä ei ole fiktiota. mä vastustan väkivaltaa mutta tuo äiti ja nuo miehet olis kyllä kidutuksen ansainneet. tosin se ei olis edes sama asia, ne saattas vahingossa ymmärtää jotain mutta pieni poika ei taatusti ymmärtänyt miksi ne joiden piti huolehtia eivät tehneetkään sitä vaan kiduttivat. ja että piti lapsen lapsilisän takia... luoja, mä olisin voinut vaikka omien kolmen lapseni lapsilisät antaa tuolle äidille joka ikinen kuukausi jos olisin sillä saanut sen antamaan pojan vaikka isälleen.
Baby Peter, nyt ei kukaan satuta. ja enkelit pitävät huolta. toivon tosiaan että tuo pieni poika sai edes joskus rakkautta ja hellyyttä, edes isältään. lepää rauhassa.
tää vetää niin mielen maahan ettei voi ajatella mitään muuta. meen halimaan tuota omaa 3veetä, ja saman teen tuolle 15kk pojalle kunhan herää. mä en anna mun lapsille ikinä sattua mitään jos vain voin estää.
mä ennemmin tappaisin omat lapseni itse mahdollisimman kivuttomalla tavalla, kuin antaisin jonkun kohdella niitä noin. itku pääsee väkisin.