Baby P - pieni enkeli raukka

Alkuperäinen kirjoittaja Ronkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja nirpana:
piti linkittää tänne Chris Rean " Tell me there´s a heaven, mutta en onnistunut, jotenka jos joku osaa olisin kiitollinen :'(
Tässä

http://uk.youtube.com/watch?v=ivMENEBlI2A&feature=related
Kiitos. omistan sen baby p:lle ja kaikille muille viattomille lapsille jotka joutuvat kokemaan saman kohtalon :'(
 
Nää
on tosi karmeita juttuja. Ihan samoin kuin se Baby Brianan murha. En linkitä mitään, sillä yksi ketju poistettiin, jossa oli linkki tuon tapauksen materiaaliin. Oli monista sen verran järkyttävää (sisälsi mm. kuolleen pahoinpidellyn Brianan kuvia).

:'( :'(

 
mammamia
Voi ei!!! Viimeksi itkin tällä tavalla kun kuulin Kelsey Briggsin tapauksesta. Miksi näitä tapahtuu??? Mitä varten nk. sivistyneissä länsivaltioissa on muka olemassa lastensuojelu? Kun ei näytä toimivan. Jossain britti-lehdessä olivat tutkineet ja tulleet siihen tulokseen, että vain jäävuoren niistä huippu pahoinpidellyistä lapsista jotka sitten kuolevat vanhempiensa toimesta tulevat viranomaisten valvontalistoille. NIIN VÄÄRIN!!! Siberiaan saisi lähettää mokomat, paikalliseen vankilaan. Oppisivat prkkeleet
 
Mii
Miten maailmassa voi olla jotain näin pahaa... pienen pätkän erehdyin katsomaan tuota baby brianan tapausta ja melkein oksensin... kyynelet valuu pitkin poskia ja sydäntä puristaa.

Toivon että nuo tekijät kokisivat uskomatonta tuskaa ja kipua koko loppuelämänsä.

Voi pieniä raukkoja :`(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Mä en oo saanut tätä mielestä moneen päivään. Mua niin ahdistaa tuon vauvan kohtalo :(
sama täällä. pikku baby p ja kaikki nämä muut viattomat lapset ovat olleet mielessäni nämä viimeiset päivät. en yksinkertaisesti pysty ymmärtämään miten joku voi noin pienelle lapselle tekee. todellakin syvälle sydämeen sattuu :'( :'( :'(
 
äiti
Alkuperäinen kirjoittaja nirpana:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilsu:
Mä en oo saanut tätä mielestä moneen päivään. Mua niin ahdistaa tuon vauvan kohtalo :(
sama täällä. pikku baby p ja kaikki nämä muut viattomat lapset ovat olleet mielessäni nämä viimeiset päivät. en yksinkertaisesti pysty ymmärtämään miten joku voi noin pienelle lapselle tekee. todellakin syvälle sydämeen sattuu :'( :'( :'(
Sama täällä. Ahdistaa ja itkettää. Miten tuollainen pahuus on edes mahdollista? Mitä voitais tehdä että varmistettais Suomessa lastensuojelun pätevyys???? Voidaanko tehdä jotain???? Keksiikö joku????
 
Vieras
Kyllä se koko äiti-sanan häpäisevä lihava lehmä saa mitä tilaa. Vankilassa ovat ottaneet kunnia-asiakseen kostaa sille sairaalle paskaiselle mitä vauvalleen teki. Elinkautisvangeilla kun ei ole mitään hävittävää... tämä ajatus tuo edes pientä lohtua, olen koko viikon nyt surrut ja itkenyt pikku Peteriä kuin olisin oman lapsen menettänyt...
 
hmm
mun mielestä tää on niin järkyttävää. kaikista järkyttävintä siitä tekee se että oma äiti on vain katsonut vierestä kun hänen poikaansa kidutetaan. jotenkin sairaita noiden on pakko olla, kukaan normaaliäiti ei voisi antaa lapselleen tehdä noin. ja tuo kuulostaa niin surulliselta että poika on yrittänyt hymyillä kidutuksesta huolimatta... kuinka sydäntäsärkevää voi olla vuoden ikäisen pojan itku, kun isäpuoli vetää pihdeillä kynsiä irti? siis... en vaan voi käsittää, en en en!! kuolemanrangaistuskin olisi liian lievä, toivon tosiaan että vankilassa saavat asianmukaisen kohtelun muilta vangeilta. pieni avuton lapsiressu, kukaan ei puolustanut ja äitikin vain naureskeli oikeuden kertoessa pojan vammoja. mä en oo ikinä lukenu mitään näin julmaa ja raakaa, siis mikä ei ole fiktiota. mä vastustan väkivaltaa mutta tuo äiti ja nuo miehet olis kyllä kidutuksen ansainneet. tosin se ei olis edes sama asia, ne saattas vahingossa ymmärtää jotain mutta pieni poika ei taatusti ymmärtänyt miksi ne joiden piti huolehtia eivät tehneetkään sitä vaan kiduttivat. ja että piti lapsen lapsilisän takia... luoja, mä olisin voinut vaikka omien kolmen lapseni lapsilisät antaa tuolle äidille joka ikinen kuukausi jos olisin sillä saanut sen antamaan pojan vaikka isälleen.

Baby Peter, nyt ei kukaan satuta. ja enkelit pitävät huolta. toivon tosiaan että tuo pieni poika sai edes joskus rakkautta ja hellyyttä, edes isältään. lepää rauhassa.

tää vetää niin mielen maahan ettei voi ajatella mitään muuta. meen halimaan tuota omaa 3veetä, ja saman teen tuolle 15kk pojalle kunhan herää. mä en anna mun lapsille ikinä sattua mitään jos vain voin estää.

mä ennemmin tappaisin omat lapseni itse mahdollisimman kivuttomalla tavalla, kuin antaisin jonkun kohdella niitä noin. itku pääsee väkisin.
 
vieras
tää on kyl uskomatonta että asialle ei oo tehty mitään!!!!!!!!!! sitä mie mietin et miten toi asia selvis?veikö ne pojan sairaalaan,soittivatko johonkin..epäilen kyllä et noin julmat ihmiset oes tehny mitään pelaastaakseen...?..vai löytikö isä?
 
vieras
Tää juttu tuli mun uniin viime yönä. IKINÄ en oo kuullu mistään näin järkyttävästä ja julmasta teosta. Lapsi raukan tuskia kun ajattelee... ja sitä pelkoa ja ahdistusta... MIKSI kuolema ei tullut jo aiemmin ???

En osaa tähän edes laittaa mitään hymiöitä, ei niitä ole, jotka kuvais mun tunteuta ja tätä vääryyttä.
 
tosi surullinen
tämä on oikeasti ihan kauhea juttu. Tuli niin pahamieli. kumpa olisi voinut jotenkin auttaa tätä pikkuista. tämä kyllä koski ja syvältä, itkua vaikea pidättää. :( ihan kamalaa oikeasti. miten tällaisia ihmisiä voi olla? tunnen kyllä tosi suurta vihaa näitä ihmisiä kohtaan!! Miksei vauvaa viety pois noiden hirviöiden luota ajoissa?
Kumpa oisi jotenki voitu auttaa! ja estää tapahtuma! ='(
 
vieras
Pikku Peter rassun 1-vuotiskuva alla - ensimmäiset pahoinpitelyn jäljet alkavat jo näkyä :-(

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/article1946320.ece

Voi sinua pientä kultakiharaista enkeliä, olet varmaan kaunein lapsi taivaassa. Ajattelen sinua joka päivä ja rukoilen pienen sielusi puolesta... ja taas tulee itku...
 
vieras
Poikaa pahoinpideltiin lähes päivittäin 8 kuukauden ajan 9-kuisesta 15-kuiseksi, kunnes pieni ruumis ja sielu ei enää jaksanut. Ja lääkärissä kävi lukuisia kertoja, mutta viimeisellä kerralla vain pari päivää ennen kohtalokasta viimeistä iskua lääkäri EI HUOMANNUT (!) mm. pojan kahdeksaa murtunutta kylkiluuta ja MURTUNUTTA SELKäRANKAA!!!!! Ei voinut kuulemma suorittaa perusteellista tutkimusta kun poika oli 'itkuinen ja onneton'... !!! voi saatana mikä puoskari, toivottavasti tuomitaan myös ja joutuu palamaan helvetin tulessa loppuelämänsä!!
 

Yhteistyössä