Baby P - pieni enkeli raukka

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oksettaa, itkettää ja tärisen kauttaaltaan. Miten kukaan voi olla noin paha? Ja jotkut vielä väittää että jumala on olemassa? Tuli sanoinkuvaamattoman paha olo. Lepää rauhassa lapsi rakas.
Onneksi Jumala on olemassa ja pieni poika nyt turvassa.
Jumala lupaa kyllä raamatussa kunnon tuomion, niille, jotka lapsille pahaa tekevät.

 
uskossa olen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oksettaa, itkettää ja tärisen kauttaaltaan. Miten kukaan voi olla noin paha? Ja jotkut vielä väittää että jumala on olemassa? Tuli sanoinkuvaamattoman paha olo. Lepää rauhassa lapsi rakas.
Onneksi Jumala on olemassa ja pieni poika nyt turvassa.
Jumala lupaa kyllä raamatussa kunnon tuomion, niille, jotka lapsille pahaa tekevät.
ja mitenkähän Jumala antaisi tästä tapauksesta oikeudenmukaisen tuomion??
miksi antaa tällaista tapahtuakaan?? täytyy sanoa, että mulla ainakin on tämän jälkeen usko kovilla.
 
Ihanainen
Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:
Alkuperäinen kirjoittaja apua!!!!!:
Mutta mitäpä on liikkunut niiden sossujen päässä, ketkä tuolla on käyneet ja äidinkin kaksi kertaa pidättäneet..... Ei mitään sanon minä! ovat oikein vanhemmat pitäneet lapsen lapsilisien vuoksi... miten tuo voi olla edes mahdollista!!!!!
Niin ja sossu oli vieraillut 60 kertaa 8 kuukauden aikana...silti muka eivat huomanneet mitaan.

Sori, etta jaoin oman pahan oloni..
Mun ilta meni ihan pilalle. Ja just kun olin nukkumaan menossa, nyt itken pää punaisena. Mutta ei se haittaa, pakko näistä on saada tietää, ei se mitään poista, että selkänsä näille jutuille kääntää. Tää oli ihan karmeaa.
 
vierasa
Luotan vakaasti siihen, etta vankilan pojat hoitaa homman kotiin, siellakin on lapsenmurhaajat pohjasakkaa. Oikeus tulee tapahtumaan tavalla tai toisella. Nuku rauhassa enkelien kanssa, pieni Peter.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vierasa:
Luotan vakaasti siihen, etta vankilan pojat hoitaa homman kotiin, siellakin on lapsenmurhaajat pohjasakkaa. Oikeus tulee tapahtumaan tavalla tai toisella. Nuku rauhassa enkelien kanssa, pieni Peter.
Suomessa ne suojataan ettei niin pääsis tapahtumaan!
 
pikkumyy
Olen ihan sanaton. Sydäntä puristaa ja itkettää. Miten joku voi olla niin kylmä, tunteeton, sadistinen, läpikotoisin PAHA?! En voi ymmärtää. Oksettaa kun ajatteleekin pienen kärsimiä tuskia. Ja oksettaa kun tietää, että poliitikot tulevat tekemään kaikkensa lakaistakseen tapauksen maton alle. Toivottavasti tavalliset kansalaiset nostavat sellaisen metelin ettei se tule onnistumaan. Jotta tämä kuolema ei olisi täysin turha vaan auttaisi edes muita vastaavassa tilanteessa olevia.

Nuku rauhassa Enkeleiden sylissä pikkuinen kulta. Enää sinua ei kukaan satuta.
 
pirpana
Ja tänään oli toinen vastaava tapaus. Kyllä tääkin on varmaan täällä jo ollu, mutta silti!!! Miten sairaita jotkut voi olla!!! http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1617555
 

Yhteistyössä