Baby P - pieni enkeli raukka

Jaana
Baby P:tä emme enää voi auttaa, mutta voimme tehdä sen, että pidämme omista lapsistamme ja muista ympärillämme olevista lapsista parempaa huolta. Minä ainakin halaan omaa pientä kultaani tänä iltana vähän pidempään.
 
Minä vaan
On se niin väärin että jotkut tahtovat kovasti lasta ja eivät sitä tule ikinä samaan. ja sit nämä tälläset perkeleet saavat lapsen ja tekevät tälläistä!!!!!!!Heitä pitäisi ihan samalla tavalla kiduttaa!!!
 
tietääkö kukaan?
missä oli oikea isä? mikse hakenut poikaa pois? ja kuka lapsi raukan aina vei sairaalaan? pahoinpitelivätköö kakki kolme oikeasti? en voi uskoa.. tämä on niin surullista!! miksi miks miksi tälläista tapahtuu? ;( ja milloin tämä tapahtui?
 
vierailija
Isä yritti saada pojan pois. Hän jätti Peterin palauttamatta äidilleen kun epäili pahoinpitelemistä. Äiti soitti poliisit ja syytti isää kidnappauksesta. Isä olisi itse joutunut syytteeseen ja todennäköisesti vankilaan jos ei olisi palauttanut lasta.

Itkettää. Peter on kuollut ja häntä emme voi enää auttaa, mutta pitäkäämme huolta siitä, ettemme unohda häntä ja hänen kaltaisiaan.
 
=(
ite oon lukenu monelta eri sivulta tosta, lapsen isähän ei siis ollu osallisena vaan isäpuoli. repiny pihdeillä siltä vauvalta kynsiä, lyöny, heitellyt, antanu koiran käydä kimppuun, tuolin selkänojaa vasten katkassu selkärangan.. lapsella oli jo sijaiskoti mut se annettiin äitilleen takas, tiedä sit et miks.
 
vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja RitiRalla:
En pystynyt lukemaan loppuun. Ja en ole yleensä kovin herkkä tämmöisille..
Vittu, että voi olla sairaita ihmisiä.
Modet poistakoon jutun kauheuden takia, ettei kenenkään tarvitse järkyttyä enää.
Olisiko sinusta parempi, että näitä ei tuotaisi julkisuuteen? Systeemi ei muutu itsestään. Siihen vaaditaan niitä mattimeikäläisiä, jotka vaativat poliitikkoja parantamaan järjestelmää. Jos ei ole tietoisuutta, mikään ei muutu.

 
Suomessa tapahtuu ei ehkä juuri täsmälleen tällaisia juttuja, mutta hyvin vastaavia. Täälläkin vanhemmat esim. pistävät vauvojaan tikuilla kynnen alle yms. juttuja, ja näitä on paljon joka vuosi.

Ja sitten joku jaksaa jauhaa, että jokainen äiti ja isä on aina omalle lapselleen se paras vanhempi... On niin vaikea uskoa, että myös vanhemmissa voi asua pahuus, joka kohdistuu omiin lapsiin mitä erilaisimmilla tavoilla.
 
Ymmärtäjä
Toisaalta nuo kiduttajaelukkavanhemmat ja se yksi paskiaissadisti ovat melkoisen varmasti kokeneet vastaavaa kauhua omassa lapsuudessaan. Kun ihmistä rääkätään koko lapsuus, hän tulee tunnekylmäksi sadistiksi varmasti osittain pakosta, selvitäkseen itse lapsuudestaan. Sitten kun tällainen ihmisraunio saa vaikka ei toivotun lapsen, joka ärsyttävästi huutaa nälkäänsä ja on muutenkin vaivoiksi, laukeaa kytenyt mieltymys sadismiin ja omasta lapsuudesta omaksuttu kidutusmalli otetaan kasvatuskeinoksi ja ajanviihteeksi.

Eli, kierre jatkuu... Opittuja juttujahan nämä ovat. Ison osan tästäkin järjettömyydestä sysäisin näiden kiduttajien vanhemmille, ja ihan näin mutu-tuntumalla. Jos ihminen todella hakkaa lapsensa kuoliaaksi, niin hän ei yksinkertaisesti voi tuntea empatiaa lastaan kohtaan eikä oikein mitään muutakaan ja tämä on niin luonnotonta, että sen on täytynyt syntyä omassa lapsuudessa kun on riittävästi rääkätty.

Eli en lähtisi näitä kiduttajia enää kiduttamaan kun heitä mitä ilmeisemmin on jo kidutettu lapsuudessaan ja tämä on ollut kaiken pahan alku ja juuri. Näille paskiaisille pahin rangaistus olisi saada heidät terapian avulla takaisin ihmisiksi ja tuntemaan miltä heidän uhristaan tuntui kun oma äiti (voi helvetti sentään...) hakkasi kuoliaaksi. Sitten he kärsisivät lopun elämänsä ajan, joka voisi jäädä hyvinkin lyhyeksi kun tulisi sietämättömäksi.
 
Surullista
Miten hemmetissä lasta ei otettu huostaan? Sossut pääsee kuitenkin taas kuin koirat veräjästä. Nuo vanhemmat pitäisi hakata ja pahasti. Tulee kyllä jo mieleen kuolemantuomio, ei tuollaisilla ole oikeutta elää...Onneksi vankilassa yleensä pahoinpidellään lapsia vahingoittaneet muiden vankien toimesta, joku oikeudentaju sielläkin pätee.
 
Pienen tytön isä
Ei voi muuta sanoa kuin, että aivan järkyttävää koko tapaus. Miten kukaan voi tehdä noin pienelle, viattomalle ja puolustuskyvyttömälle lapselle pahaa. Eihän noin pieni lapsi edes ymmärrä paljoa ja silti hän joutuu kärsimään suunnatonta tuskaa. Todella ahdistavaa.
Lempinimikin "Smiley". Kaikesta kärsimyksestä huolimatta lapsi koittaa vaan hymyillä.
Pahinta asiassa on vielä se, että vaikka haluaisi tehdä asialle jotain niin mitään ei ole enää tehtävissä. Ahdistavin uutinen koskaan. Olen todella pahoillani pikku Baby P:n puolesta. Lepää rauhassa. Kunpa voisin tehdä jotain....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pienen tytön isä :
Ei voi muuta sanoa kuin, että aivan järkyttävää koko tapaus. Miten kukaan voi tehdä noin pienelle, viattomalle ja puolustuskyvyttömälle lapselle pahaa. Eihän noin pieni lapsi edes ymmärrä paljoa ja silti hän joutuu kärsimään suunnatonta tuskaa. Todella ahdistavaa.
Lempinimikin "Smiley". Kaikesta kärsimyksestä huolimatta lapsi koittaa vaan hymyillä.
Pahinta asiassa on vielä se, että vaikka haluaisi tehdä asialle jotain niin mitään ei ole enää tehtävissä. Ahdistavin uutinen koskaan. Olen todella pahoillani pikku Baby P:n puolesta. Lepää rauhassa. Kunpa voisin tehdä jotain....
Tuohan on juuri niin totta:mitään ei voi enään tehdä ja sitten jos miettii kuinka paljon näitä tapauksia tuolla jossain on tälläkin hetkellä-ja mitään et voi edelleenkään tehdä :'(
 
Jenny
Tämä on niin järkyttävää.. Oon menettänyt yöuneni tälläisen takia. Kunpa tämä pieni ihana lapsi vielä voisi saada yhden mahdollisuuden toisessa elämässä. Itselläni vuoden ikäinen poika,hyvin samannäköinen sinisilmä joka jaksaa aina vain hymyillä kaiken arjen keskellä. Kuinka joku ihminen voi vietonta lasta satuttaa, missä moraali tai missä aivot?!
Oon nyt useamman päivän ollut allapäin kyynel silmässä koska tätä sattuu kaikkialla. Britanniassa kaikki ei ole kohdalla varsinkaan silloin jos sosiaaliviranomaiset eivät näe tai kuule..

Baby P:lle.
"-Kuinka joku sinua voisikaan kiusata, et pystynyt puolustautumaan. Taivaanportit sinulle aukeaa ja tuskasi loppumaan saa."

Lämpimää ja rauhallista joulua kaikille <3
 
niina
eikös niille tapajille lueta huomenna tuomio? tämmöiset tapaukset saa rakastamaan omaa lasta vielä vaan enemmän ja kovemmin. ikinä en satuta poikaa millään tavalla, se on varma.
 

Yhteistyössä