Baari-ilta ja seksi, koska nainen päättää että antaa...

  • Viestiketjun aloittaja Mies28v
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja villinä sinkkuna;27265285:
Hyvä, jos naurattaa. Olisihan se joskus mukava tavata sellainenkin mies, joka olisi uskollinen kumppanilleen. Tähän ikään mennessä en ole vielä tavannut.. :/
Luultavasti valitset alitajuisesti sellaiset, jotka antavat signaaleja halukkuudestaan.
 
Joskus, silloin joskus, kun kiinnostava sattui lähelleni. Ei siinä pidempään jahkailtu, vaan kysymys kuului: "Teille vai meille"? Useimmiten se olin minä joka ensin kiiruhdin kysymään.
Oi niitäkin aikoja.
 
Vaihtelee milloin se päätös tapahtuu. Sanotaan että 1/2t-koko ilta. Eikä mulla ainakaan pelkän ulkonäön perusteella tapahdu, vaan pitää olla myös jutuiltaan kiinnostava ja mulle sopiva. Ja sit vaan semmoinen innostava, liekkö ne ne feromonit :D


Ja minä olen kyllä tavannut uskollisia miehiä, en kylläkään yleensä ole törmännyt heihin heitä vongatessani. Vaan siis ihan tuttavapiiriini kuuluvat. Semmoisia jotka sanovat baarissa humalassakin vaikka minkälaisille kissanaisille että kiitos mutta ei kiitos.
 
Depi
Alkuperäinen kirjoittaja villinä sinkkuna;27265326:
Ei luulot vaan kokemukset. Sanoinkin jo tuossa ylempänä, että olisi mukava joskus oikeasti tavata sellainen mies, joka ei olisi valmis puolisoaan pettämään, mutta vielä en ole tavannut. :/ Ja en tosiaan luule, että itse olisin mitenkään hyvän näköinen, painokin lähempänä 100 kiloa, että ei tässä nyt ole kyse mistään erityisen vetävästä naisesta, jota ei voisi vastustaa. Omakohtainen kokemukseni vain on, että kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen. :(
No oot sitten iskenyt jotain ihan luusereita. Mä voin vakuuttaa, että ainakaan mun tuntemiin piireihin kuuluvat miehet ei koskisi tommoseen vaikka olisit baarin ainoa vosu ja ukolla selibaattia takana. Ei jumalauta mitä paskaa.
 
"mies"
Onkohan itselläni sitten feromonitoiminta nollassa kun tunnen kyllä halua naisiin, mutta en siltikään ala heti alkuun ehdottelemaan seksiä? :p Vaikka itsellä seisoisi koko ajan, haluan silti kuunnella naista.

Ja vastaani tulleet aremmat naiset eivät heti pystykään seksiin (eivät ole aloitteellisia vaikka ollaan sängyssä). Eli toisaalta ajattelen aina muutakin kuin seksiä ja toisaalta en voi olla kuulostelematta naisen toiveita seksistä vaikka olisin "jo" sängyssä hänen kanssaan.

Ehkä eniten seksiä harrastavat miehet jotka haluavat vain seksiä eivätkä ole turhan tarkkoja naisen huomioimisesta ihmisenä. Mulla taas ainoat mielekkäät ihmissuhteet ovat näitä syvällisempiä ja dialogisempia, musta muuten ei edes voi läheinen olla laajassa mielessä. "Henkinen" yhteys on itselleni hyvin tärkeää, ei vain kemioissa vaan myös tunteissa, joiden pitäisi olla tavallisesta poikkeavia, jotta seksiin mennään.
 
asdasd
[QUOTE="mies";27266203]Onkohan itselläni sitten feromonitoiminta nollassa kun tunnen kyllä halua naisiin, mutta en siltikään ala heti alkuun ehdottelemaan seksiä? :p Vaikka itsellä seisoisi koko ajan, haluan silti kuunnella naista.

Ja vastaani tulleet aremmat naiset eivät heti pystykään seksiin (eivät ole aloitteellisia vaikka ollaan sängyssä). Eli toisaalta ajattelen aina muutakin kuin seksiä ja toisaalta en voi olla kuulostelematta naisen toiveita seksistä vaikka olisin "jo" sängyssä hänen kanssaan.

Ehkä eniten seksiä harrastavat miehet jotka haluavat vain seksiä eivätkä ole turhan tarkkoja naisen huomioimisesta ihmisenä. Mulla taas ainoat mielekkäät ihmissuhteet ovat näitä syvällisempiä ja dialogisempia, musta muuten ei edes voi läheinen olla laajassa mielessä. "Henkinen" yhteys on itselleni hyvin tärkeää, ei vain kemioissa vaan myös tunteissa, joiden pitäisi olla tavallisesta poikkeavia, jotta seksiin mennään.[/QUOTE]

Hienosti avaat. Omaisinpa kirjallisen ulosantisi.
 
[QUOTE="sasasa";27266190]Nyysit sanat suustani. Seksi vieraan kanssa on perustarpeiden tyydyttämistä. Siinä ei ole tunteet "sotkemassa" toimitusta.

Seksi toisenihmisen kanssa perustarve? Mikset voi vaan tyydyttää itseäsi?[/QUOTE]

No kun on joutunut vuosikaudet tyytymään vaan siihen itsensä tyydyttämiseen, niin kyllä sitä kaipaa ihan oikeaakin ihmistä välillä.. : /
 
Koska elämän ymmärtäminen on harrastukseni. Miltä saitilta, kerro, pliis, haluan tutustua itseeni!
No joskus ihan yllättävissäkin tilanteissa voi tavata henkilön, jonka kanssa on heti jotain sähköä ilmassa ja kemiat kohtaa monella tapaa.
Halut vie miestä ja naista ja sit aika nopeastikin ollaan jo seksiä harrastamassa, ja koska henkisesti on niin samalla aaltopituudella, se seksikin on hyvää ja keskusteluyhteys avoin ja helppo tuosta samasta aaltopituudesta johtuen.
Tuollaisen henkilön kanssa saattaa jutella lähes mistä vaan ja toinen ymmärtää, upean seksin lisäksi ja siinä se.

Rakastua sitä taas saattaa helpommin "tylsempiin" ja turvallisempiin tyyppeihin, keitä kohtaan ei ehkä ole sellaista vetovoimaa tai ainakaan sellaista henkistä yhteyttä heti ensikatseista alkaen.
Ja vaikka seksi sen rakastetun, turvallisen ja luotettavan kanssa olisi myös hyvää, tuo ensin kuvattu on helposti vielä parempaa ja ainutlaatuisempaa kaikenkaikkiaan.

Ja tämä ei nyt tarkoita sitä, että rakastuneena haikailisin muiden perään, vaan sitä, että joskus seksi randomin kanssa voi olla jopa parempaa kuin sen luotettavan rakastetun.
Ja tuollaisia tyyppejä, joiden kanssa kemiat kolahtaa heti katseesta...niitä tulee vastaan äärimmäisen harvoin ja sellaisen kanssa ei tarvita mitään baaria välikädeksi toisen löytämiseen, vaan saattaa törmätä toiseen vaikka autoa tankkaamassa ja siitä sit lähtee.
En muutenkaan kyllä usko, että ainakaan itse kovin helposti löytäisin baarista samanhenkistä seuraa.
 
  • Tykkää
Reactions: idunnor
"Vieras"
Kyllä sen vaan tietää heti että kenen kanssa homma toimii. Se ei aina ole ulkonäöstäkään kiinni vaan ihan yleinen olemus. Itse kyllä en tiedä aina illan alkaessa, että pokaako tänään jonkun, mutta jos oikea osuu kohdille niin en jää siinä kohtaa hannaamaan. Sitten on näitä suuret-puheet-pienet-teot miehiä, jotka antaa ensin ymmärtää ja sit kun on myös itse mukana niin kas kummaa kun ei sit oikein voikaan ku vaimo odottaa kotona. Onneks noi kans osaa jo aika hyvin tunnistaa ja kiertää kaukaa. Paras pokaus tosin on ollut lentokentällä, kahvilla ja homma piti hoitaa äkkiä, sillä kummallikin jatkolento eri kohteisiin. :D
 
[QUOTE="mies";27266020]Mietin että olisikohan kyseessä ainakin osaksi joku yhteiskuntaluokkajuttu? Että köyhät ja heikosti kouluttautuneet olisivat seksin suhteen suoraviivaisempia. Olen nimittäin törmännyt ilmiöön, tai ainakin tulkitsen niin, että eniten lapsia saavat ja perheitä perustavat ne "ihan tavalliset" ihmiset kun taas moni tavallisesta poikkeava, joka voisi olla kumppanina ja kasvattajanakin parempi, saattaa jäädä ilman tätä vaihetta. Häntä tavallaan rangaistaan liiasta poikkeavuudesta ja erilaisuudesta.

Ajattelen itse koko seksistä eri lailla. Jotenkin se että nainen levittää reidet ja minä alan siinä häntä nussia ei ole haasteellista tai kovin monimerkityksellistä. Konteksti ja mielentila pitää olla itselleni erilainen, jotenkin haastavampi. Haluan mukaan tunnetta ja kokemusta, merkitysmaailmoja. En varmaan edes pystyisi naimaan naista "tuosta vain" kuin kone. Koko ihmiskuvani on erilainen, paljon vähemmän naturalistinen.[/QUOTE]

Mä en usko ollenkaan tohon yhteiskuntaluokkajuttuun. Ajatuksesi muistuttavat osin omiani. En ole koskaan pitänyt yhden illan jutuista.
 
"Veera"
No enpä ikinä ole baarista ketään mukaani ottanut tai kenenkään mukaan lähtenyt. Ei tulis pieneen mieleenkään! Ei kiinnosta harrastaa känniseksiä, etenkään tuntemattomien kanssa enkä uskaltais lähteä tuntemattomien mukaan. Äidin ystävä katosi aikoinaan baarireissulla ja on edelleen kateissa.

Pomo jakelee aina iskuvinkkejä firman miehille ja on sanonut että nainen lämpenee kun tarjoaa vaan paljon skumppaa ja jos ei muu auta, niin vie Pariisiin (mut hänellä ei kuulema ole henk.koht. kokemuksia tästä). :D
 
"Veera"
Lisään vielä, että onhan niitä toki naisia jotka lähtee kenen tahansa mukaan ja antaa kaikille. :)

Yhdellä miespuolisella kaverilla on tapana usein laittaa viestiä tai soittaa tähän tyyliin: "Tuutko käymään ja esität mun vaimoa ku taas pokasin ihan järkyn ämmän enkä pääse siit millään eroon." :D
 
"AMA"
[QUOTE="hmmm";27265963]No tästä olen kyllä hyvin eri mieltä. Olen sekstaillut ennen nykyistäni varmaan 15 kanssa eikä mikään ole parempaa kuin seksi mieheni kanssa. Ei ollut hänenkään kanssa aluksi, mutta kun aletaan tottua toisiimme ja asennot alkavat ns luonnistua ja ei olla niin estoisia, seksi on mahtavaa. :)[/QUOTE]

Entäs jos jollain toisella naisella ei ole näitä estoja alunperinkään? Ja siksi se voi kokea heti ensi tapaamisesta lähtien loistavaa seksiä. Vaikka ei rakastaisikaan.

Itseasiassa mä ainakin nautin suunnattomasti tuoreen suhteen intohimosta. En mä pääse enää samoihin fiiliksiin vuosia kestäneessä suhteessa. Mutta olen tottakai saanut tilalle paljon kaikkea muuta mukavaa, joten ei pelkoa siitä, että olisin pettämässä tai eroamassa.
 
Sinkkuna mä iskin sen miehen jonka kanssa halusin seksiä. En myöskään lähtenyt sellaisen miehen leikkiin mukaan joka ei fyysisesti kiinnostanut. Kyl se mihin päädytään oli heti selvää, epäselvää vain, kumman luokse ja koska.

Ja moraalinvartijoille tiedoksi;
Jostainhan se seksi sinkkuna piti saaha, vakkarit ei aina napannut ja selibaatti ei ainakaan minulle ollut vaihtoehto.
 
"Inka"
Miksi joidenkin on niin vaikea tajuta, että masturboiminen ei ole sama asia kuin harrastaa seksiä toisen ihmisen kanssa. Kyllä seksi toisen kanssa voittaa kirkkaasti masturboimisen. Mulla on myös sinkkuna oikeus muuhun kuin sooloseksiin eikä asia kuulu muille. Se on mun päätös harrastaa seksiä sinkkunakin enkä kaipaa fridigien jeesustelijoiden mielipiteitä.
 
Nyt puhutaan yhden illan iskemisestä. Ja joo, voipi se mennä toisinkin päin välillä, eli nainen iskee ja miehellä jää se päätös... Mutta kertokaapas nyt naiset (toki suurin osa nykyään parisuhteessa, mutta onhan täällä sinkkuja ja kenties pariutuneillakin on historiassa villi aikansa) että miten yleensä homma toimii tämmösessä yhden illan baarista iskemisessä. Miten yleensä tapahtuu se pariutuminen ja tie seksileikkeihin? Koska alatte ajatella, että sitäkin saattaisi olla tiedossa?

Vai ajatteletteko lainkaan sitä ja se tulee yllätyksenä? Nimittäin kun olen iskemiltäni naisilta (joskus onnistaa, ei todellakaan liian usein), että koska he tiesivät että tämä johtaa myös seksiin, niin vastaukset vaihtelevat hirveästi. Jotkut sanovat, että tiesi sen 2-3 minuutin kuluttua tapaamisestamme (meni nainen tuossa vaiheessa vessaan "puuteroimaan nenäänsä" ja kävi läpi illan tulevaa kulkua) ja jotkut sanovat, etteivät miettineet mitään edes silloin kun mentiin heidän tai mun kämpille kuuntelemaan musaa...
Jos oli todella sytyttävä mies ja teki mieli, sitä mentiin jonnekin pikaisille. Muuten flirtit oli sellaisia liian pitkiä kiimaisia katseita jotka johtivat mahdollisesti jopa sananvaihtoon, mutta normaalisti en ole kummemmin jäänyt juttelemaan yhdenyönjutuissa.

Kyllä mä halusin ihan sitä itse asiaa, jos jonkun mukaan lähdin, musaa soiteltiin sitten sen jälkeen:D
 
"vieras"
Mulla ei kovinkaan monesta yhden illan jutusta oo kokemusta. Nykyisen puolisoni luo menin yöksi heti tavattuamme, me tosin ei harrastettu vielä seksiä sillon, juteltiin ja pussailtiin kyllä. Yleensä ne vonkaavat tapaukset huomaa kaukaa ja pakit antaa aika helposti...ehkä jos itsekin olisin vain ja ainoastaan seksin perässä, niin voisin matkaan lähteäkin.

Enemmän tykkäisin ajatella, että kohtaa jonkun tyypin, joka vie jalat alta ja yksi juttu johtaa toiseen - jos johtaa. Mut voihan se olla, että oon ihan naiivi ja nääkin miehet on vaan seksin perässä alun alkaenkin.

Tosin tolla kaavalla on tullut tutustuttua myös uusiin kavereihin (joiden kanssa ei siis mitään seksiin viittaavaakaan), joten ei ehkä niin suoraviivaista kumminkaan.
 

Yhteistyössä