Baari-ilta ja seksi, koska nainen päättää että antaa...

  • Viestiketjun aloittaja Mies28v
  • Ensimmäinen viesti
asdasd
Alkuperäinen kirjoittaja villinä sinkkuna;27265326:
Ei luulot vaan kokemukset. Sanoinkin jo tuossa ylempänä, että olisi mukava joskus oikeasti tavata sellainen mies, joka ei olisi valmis puolisoaan pettämään, mutta vielä en ole tavannut. :/ Ja en tosiaan luule, että itse olisin mitenkään hyvän näköinen, painokin lähempänä 100 kiloa, että ei tässä nyt ole kyse mistään erityisen vetävästä naisesta, jota ei voisi vastustaa. Omakohtainen kokemukseni vain on, että kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen. :(
Arvasin, että olet läski. Seuraava arvaus on, että olet kovaääninen.
 
villinä sinkkuna
[QUOTE="nepa";27265363]Ja sitte heräsit ja päästit kissan ulos! :D :D :D[/QUOTE]

Mikä tässä nyt on niin uskomatonta?? Se, että nainen nauttii seksistä yhtälailla kuin mies ollessaan sinkkuna?? Kyllä on vanhoillista porukkaa täällä, jos vapaa seksi ja yhden yön jutut ovat jotain niin uskomatonta 2000-luvun Suomessa, ettei sitä voi todeksi uskoa. :O Mikä intressi minulla olisi asiasta valehdella palstalla?? Kerroin vain omasta kokemuksestani ja vastasin ap:n kysymykseen.
 
Nyysit sanat suustani. Seksi vieraan kanssa on perustarpeiden tyydyttämistä. Siinä ei ole tunteet "sotkemassa" toimitusta.
Mä en tyydytä kenenkään kanssa perustarpeita, kun tyydytän ne itsekseni tai tietty jos on suhteessa niin sit kumppanin kanssa. :D

Randomin kanssa harrastan seksiä vain jos tunnen sellaista jotain todella voimakasta halua, mitä ei välttämättä sen rakastetunkaan kanssa ole.
Ja se halu kertoo mulle ainakin jostain kemioista, koska niiden tyyppien kanssa on voinut jutella avoimesti ihan mistä vaan, sekä seksuaaliset mieltymykset osuneet kummasti yksiin. :D

Eli jotain kemioiden kohtaamista se silloin on.
 
lucifer
[QUOTE="ap";27265139]Heti kun näit miehen? Eli homma oli selvä pelkän ulkonäön perusteella? Joten millainen ulkomuoto sitten vetosi suhun?

Tää selittää lisää mun kaverin uskomatonta naismenestystä. Baarista (halutessaan, nyt jo perheenisä) iski lähes aina todella hyvännäköisen naisen. Selitti mulle taktiikkaansa näin: Menee baariin selvinpäin. Kattoo 3-4 parhaimman näköistä naista. Sitten yrittää ekaa. Jos ei tärpää niin on vielä 2-3 panosta. Sanoi, että lähes aina tärppäs. Ja on nähty omin silmin.

Kaveri ei todellakaan ollut mikään supliikkimies. Päällä oli melkein aina samat kuteet, vähän sellainen kulkuri-look. Vähillä sanoilla ja melkoisen nopeesti se naiset kellisti. Ja jos ei homma toiminut, niin sitten koitti seuraavaa.[/QUOTE]
no ulkonäkö oli kaikkea muuta mikä oli ihanne miesmakuuni. hänen koko olemuksensa vain vetosi minuun heti, mies ei ole mikään komistus. vaan sellainen nallekarhu. juuri minulle sopiva ja tyyliseni mies.
 
"yyhoo"
Kyllä se muutamassa minuutissa selviää, kun mies avaa suunsa... Mä en tosin kyllä mene edelleenkään baariin mitään yhden illan panoja hakemaan, että sen puoleen, mutta tuon muutaman ensimmäisen lauseen jälkeen pystyy jo päättelemään, antaako tilanteen lähteä ylipäänsä kehittymään yhteiseen suuntaan (seuraa siitä sitten sen illan päätteeksi tai möhemmin sekstailua tai ei). Eli en mä ole koskaan mennyt baariin sillä asenteella, että sinä iltana pokaan jonkun, vaan kyllä se "päätös" sitten tehdään siinä jossain illan aikana, jos tehdään. Aika hintsusti kyllä olen kenenkään matkaan ylipäänsä lähtenyt yhden illan jälkeen ennenkään, niin vielä vähemmän lähtisin nyt tai tulevaisuudessakaan.
 
kerro
Alkuperäinen kirjoittaja villinä sinkkuna;27265206:
Siinä kuulkaa viedään pässiä narussa aika pitkälle. Ja ihan sama onko pässi vapaa vai varattu, narussa se kulkee, jos nainen niin päättää. ;)
Oletan, että tässä on aika paljon huumoria mukana, mutta ihan mielenkiinnosta: mikä on se taktiikka, jolla irtoaa? Kaikki miehet eivät innostu suorasta lähestymisestä tai ole hakemassa yhden illan juttua, joten en nyt aivan usko että _kaikki_ lähtevät mukaan aivan varmasti. Mutta mitä siis teet, vaihteletko taktiikkaa kohteen mukaan vai oletko vain tosi kaunis?
 
ottaa ja antaa
En mä oo kinnittänyt koskaan huomiota et millon sen olen päättänyt.Jos mies on oikee klähmijä tai muuten sellanen iholle tuleva niin takuuvarmasti en anna mut jos on ns.normaali eli juttelee ei klähmi tai yritä mitään niin sitten todennäköisesti on jo peremmat tsänssit. Ja jos lähen jonkun tykö niin sit on seksiä ,en mä lähe koskaan kuuntelemaan mitään musaa. Yhen miehen kanssa tosin voin mennä sen luokse ja sit vaan köllitään ja jutellaan,en oikeen tiiä mitä me ollaan kun ei olla pari eikä meistä sellasta tule,ei olla fuck buddyja eikä oikeestaan olla koskaan harrastettu seksiä,ehkä kerran ja siitäkin on aikaa.Me vaan jutellaan ja nukutaan sylikkäin ja kumpikin tietää et seksiä ei harrasteta ja se on ok kummallekin.
 
villinä sinkkuna
Oletan, että tässä on aika paljon huumoria mukana, mutta ihan mielenkiinnosta: mikä on se taktiikka, jolla irtoaa? Kaikki miehet eivät innostu suorasta lähestymisestä tai ole hakemassa yhden illan juttua, joten en nyt aivan usko että _kaikki_ lähtevät mukaan aivan varmasti. Mutta mitä siis teet, vaihteletko taktiikkaa kohteen mukaan vai oletko vain tosi kaunis?
Kerroin jo, että en ole mitenkään tosi kaunis, nykyisin löytyy ylipainoakin tosi paljon. En oikein tiedä taktiikkaani, kun en ole ikinä mitään sellaista ajatellut käyttäväni. Yleensä homma vain menee siten, että kohtaa jonkun miehen, joka vetoaa minuun ja isken silmäni häneen. Joskus olen mennyt suoraan juttelemaan, joskus tosiaan vain vilkuillut miestä baarin laidalta, joskus on oltu tanssimassa. Ja aina kun olen johonkin silmäni iskenyt, olen hänen kanssa lopulta päätynyt petipuuhiin.

Minulle on monesti sanottu, että minussa elää jokin seksuaalinen vetovoima, ehkä se on sitten se, mikä on nämä minun kohtaamani miehet saanut sekaisin.
 
asdasd
Alkuperäinen kirjoittaja villinä sinkkuna;27265618:
En mitenkään erityisen kovaääninen mielestäni. Ihan normaalilla äänenpainolla puhun, en siis ole myöskään mitenkään hiljainen. Mihin tämä kysymys nyt liittyi??
Sinuun, plösöseni, sinuun.
 
kerro
Alkuperäinen kirjoittaja villinä sinkkuna;27265510:
Kerroin jo, että en ole mitenkään tosi kaunis, nykyisin löytyy ylipainoakin tosi paljon. En oikein tiedä taktiikkaani, kun en ole ikinä mitään sellaista ajatellut käyttäväni. Yleensä homma vain menee siten, että kohtaa jonkun miehen, joka vetoaa minuun ja isken silmäni häneen. Joskus olen mennyt suoraan juttelemaan, joskus tosiaan vain vilkuillut miestä baarin laidalta, joskus on oltu tanssimassa. Ja aina kun olen johonkin silmäni iskenyt, olen hänen kanssa lopulta päätynyt petipuuhiin.

Minulle on monesti sanottu, että minussa elää jokin seksuaalinen vetovoima, ehkä se on sitten se, mikä on nämä minun kohtaamani miehet saanut sekaisin.
Ymmärrän. Et kuitenkaan ole ehkä valmis väittämään, että kuka vain mies lähtisi mukaasi? Uskon, että jotkut naiset vetoavat miehiin keskimääräistä enemmän, mutta eiköhän niillä miehillä ollut ihan omat tarkoitusperänsä myös, mikä on toki aivan ok. Siis että kumpikin halusi ja siksi lähditte, ei siksi että miehet eivät osaa koskaan sanoa ei.
 
En koskaan ole ns. seksiseuraa mennyt baarista hakemaan, mutta usein se on siihen johtanut. Tilanne on mennyt monesti niin että ollaan naisystävien kanssa lähdetty jatkoille jonkun miesporukan mukaan. Sitten joku tai jotkut ovat jotenkin päätyneet harrastamaan seksiä jonkun kanssa.
Tai sitten oon vaan jutellut ja hengaillut baarissa jonkun miehen kanssa ja hän on lähtenyt ns. "saatille" ja tullutkin sitten meillä käymään ja yks asia on johtanut toiseen.

Ite en anna jos mies heti tekee jutellessaan selväksi että on panoseuraa hakemassa. Ei sytytä. Ihan perus kohteliaisuus ja semmonen iskee, ja ettei koko ajan ole iholla ja antaa mulle omaa tilaa. Toivon myös että mies häipyy hommien jälkeen ettei oo enää mun herätessä meillä rötväämässä. Tai jos mä oon miehen kotona niin häivyn sitten muualle.

Enää en tosin tollasia juurikaan harrasta. Oon tajunnut mitä seksi on tutun ja rakkaan ihmisen kanssa niin ei enää yhden illan panot paljoa kiinnosta.
 
villinä sinkkuna
Ymmärrän. Et kuitenkaan ole ehkä valmis väittämään, että kuka vain mies lähtisi mukaasi? Uskon, että jotkut naiset vetoavat miehiin keskimääräistä enemmän, mutta eiköhän niillä miehillä ollut ihan omat tarkoitusperänsä myös, mikä on toki aivan ok. Siis että kumpikin halusi ja siksi lähditte, ei siksi että miehet eivät osaa koskaan sanoa ei.
En ole näin väittänyt, vaan sanoin, että kokemukseni mukaan yksikään mies ei ole vielä kieltäytynyt kunniasta. Vaikka olisivat olleet varattuja. Kerran yksi empi aika pitkään, kun ei ollut paikallisia ja oli tyttöystävänsä veljen kanssa baarissa. Hänkään ei siis missään kohtaa ollut haluton, vaan mietti ehkä enemmän seurauksia, kun ei olisi osannut yksin suunnistaa kaupungissa yösijaansa. Lopulta molemmat miehet lähtivät matkaani ja saivat mukavat muistot ko. kaupungista. :)

Ja olen tässä sanonutkin, että olisi myös mukava joskus tavata sellainen mies, joka ei mukaan lähtisi, jos kotona odottaa oma kulta. Niitä miehiä ei vain minun tielleni ole sattunut. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja villinä sinkkuna;27265718:
Ja olen tässä sanonutkin, että olisi myös mukava joskus tavata sellainen mies, joka ei mukaan lähtisi, jos kotona odottaa oma kulta. Niitä miehiä ei vain minun tielleni ole sattunut. :/

Ei minunkaan tielleni. Minulla on paljon sinkkuystäviä (ja olen itekin sinkku) niin tiedän että varatut ne vasta vieraan perässä ovatkin..
 

Yhteistyössä