Baari-ilta ja seksi, koska nainen päättää että antaa...

  • Viestiketjun aloittaja Mies28v
  • Ensimmäinen viesti
Mies28v
Nyt puhutaan yhden illan iskemisestä. Ja joo, voipi se mennä toisinkin päin välillä, eli nainen iskee ja miehellä jää se päätös... Mutta kertokaapas nyt naiset (toki suurin osa nykyään parisuhteessa, mutta onhan täällä sinkkuja ja kenties pariutuneillakin on historiassa villi aikansa) että miten yleensä homma toimii tämmösessä yhden illan baarista iskemisessä. Miten yleensä tapahtuu se pariutuminen ja tie seksileikkeihin? Koska alatte ajatella, että sitäkin saattaisi olla tiedossa?

Vai ajatteletteko lainkaan sitä ja se tulee yllätyksenä? Nimittäin kun olen iskemiltäni naisilta (joskus onnistaa, ei todellakaan liian usein), että koska he tiesivät että tämä johtaa myös seksiin, niin vastaukset vaihtelevat hirveästi. Jotkut sanovat, että tiesi sen 2-3 minuutin kuluttua tapaamisestamme (meni nainen tuossa vaiheessa vessaan "puuteroimaan nenäänsä" ja kävi läpi illan tulevaa kulkua) ja jotkut sanovat, etteivät miettineet mitään edes silloin kun mentiin heidän tai mun kämpille kuuntelemaan musaa...
 
Kepulikonsti
Nainen päättää asian heti, alitajuisesti. Mutta se koska hän itse sen tiedostaa tai tahtoo tiedostaa, vaihtelee. Siihen vaikuttaa älykkyys, ajattelutapa ja fiilis. Tämä ei tarkoita, että älykkäät tytöt aina tietävät mitä tekevät. Usein on ihan päinvastoin.
 
lucifer
ite tiesin ainakin heti kun näin mieheni että tuon kanssa harrastan seksiä( ja harrastinkin 2tuntia sen jälkeen), sitä ennen eikä jälkeen kenenkään kanssa ei ole tullut sellaista edes mieleen.

eli voisin kuvitella että suht pian miehen näkemisestä vois sellainen päätös syntyä jos seksie kyseisen urhon kanssa haluis.
 
Mää en baarista ketään iske/kenenkään mukaan lähde, mutta noin muuten tiedän kyllä heti mikä on homman nimi.
Tai mihin tähtään. Tai jotain.

En osaa kuvitella sellasta tilannetta, että olisin menossa tuntemattoman luo kaksin "kuuntelemaan musaa" tai muuta..ja uskoisin sen. :D
 
"ap"
ite tiesin ainakin heti kun näin mieheni että tuon kanssa harrastan seksiä( ja harrastinkin 2tuntia sen jälkeen), sitä ennen eikä jälkeen kenenkään kanssa ei ole tullut sellaista edes mieleen.

eli voisin kuvitella että suht pian miehen näkemisestä vois sellainen päätös syntyä jos seksie kyseisen urhon kanssa haluis.
Heti kun näit miehen? Eli homma oli selvä pelkän ulkonäön perusteella? Joten millainen ulkomuoto sitten vetosi suhun?

Tää selittää lisää mun kaverin uskomatonta naismenestystä. Baarista (halutessaan, nyt jo perheenisä) iski lähes aina todella hyvännäköisen naisen. Selitti mulle taktiikkaansa näin: Menee baariin selvinpäin. Kattoo 3-4 parhaimman näköistä naista. Sitten yrittää ekaa. Jos ei tärpää niin on vielä 2-3 panosta. Sanoi, että lähes aina tärppäs. Ja on nähty omin silmin.

Kaveri ei todellakaan ollut mikään supliikkimies. Päällä oli melkein aina samat kuteet, vähän sellainen kulkuri-look. Vähillä sanoilla ja melkoisen nopeesti se naiset kellisti. Ja jos ei homma toiminut, niin sitten koitti seuraavaa.
 
Hmmm kuinkahan se oikein menikään... Oltiin jo kerran aikasemmin nähty baaris , mut sillon ei sen enempää ku tanssittiin ja vähän pussailtiin. Toisen kerran nähtiin kans sattumalta baaris ja ööö ei oo muistikuvaa kuinka päädyttiin saman peiton alle, et kumpi teki aloitteen...
 
MAN78
Suurin osa miehistä ei kuulu siihen porukkaan jotka pystyvät iskemään baarista kauniin naisen (ainakaan säännöllisesti). Se on se alle 5 prosentin miesryhmä joka onnistuu tässä. Heillä on siihen vaadittava ominaisuuskokonaisuus. Tää pieni miesporukka on sitten (kaikkihan siitä porukasta ei silti iske naisia liukuhihnalta) pannut helkkarin montaa naista. Toki nuo naiset menee ristiinkin. Nähty on.

Ja itse en kuulu tuohon eliitti-iskijöiden joukkoon. Toisaalta mitä väliä? Nyt nuo minunikäiset eliitti-iskijät ovat yhdessä palstamamman kanssa johon rakastuivat niin syvästi että juoksuajat loppuivat.
 
"sondersson"
No sinkkuaikoina ensinnäkin jo baariin tms. lähtiissä oli selvää mitä illalta odotan, seksiä, kavereitten seuraa, perslärvejä vai mitä. Miehestä tiesin heti ensisilmäyksellä kelpaako vai ei. Eikä ole kysymys ulkonäöstä vaan olemuksesta. Eli heti tiesin "annanko". Tuosta sanasta en kyllä pidä, kuulostaa tylsältä patjana olemiselta.
 
villinä sinkkuna
Kyllä sen tietää heti ensi silmäyksellä ketä haluaa. Ja aina olen myös haluamani saanut. :) Kerran kävi niin, että piti ottaa myös sen miehen kaveri mukaan, johon olin silmäni iskenyt, mutta eipä se menoa haitannut. Oli itse asiassa ihan kivaakin kahden miehen kanssa. :D

En muista, että ikinä olisin kenellekään säälistä antanut (eli jos ei oo heti sytyttänyt, niin ei illan jatkuessa olla päädytty saman peiton alle). ELi omasta puolestani voisin sanoa, että heti sen tietää. Ja koskaan ei varmaan ole käynyt niin, että minua oltaisi tultu iskemään ja olisin antanut. Kyllä minä olen iskenyt ihan kaikki matkaani, joilta olen seksiä halunnut. Siinä kuulkaa viedään pässiä narussa aika pitkälle. Ja ihan sama onko pässi vapaa vai varattu, narussa se kulkee, jos nainen niin päättää. ;)

Ja tähän tosiaan mahtuu paljon erilaisia kokemuksia. Joskus on kiehnätty jo baarissa yhdessä, joskus taas on mies tullut vasta kotiin lähtiessään kysymään, lähdenkö matkaan. Tällöin koko illan oltiin kyllä toisiamme silmäilty ja pari sanaa kävi tämä mies vaihtamassa mun kanssa illan aikana, muuten viihdyttiin omissa porukoissamme koko ilta. Vain silmäpeliä oli baarin laidalta toiselle laidalle.
 
Minulle ei ole koskaan erityisen paljon merkinnyt miehen ulkonäkö vaan se mitä mies suustaan päästelee, näin myös baareissa. Jos keskustelu on mielenkiintoisen houkutteleva ja vihjaileva tod.näk. silloin annan. En kyllä ole hirveästi antanut arvoa näille baareista kammetuille panoille. Yksi ilta ja se siitä.
 
nnmn
[QUOTE="ap";27265139]Heti kun näit miehen? Eli homma oli selvä pelkän ulkonäön perusteella? Joten millainen ulkomuoto sitten vetosi suhun?

Tää selittää lisää mun kaverin uskomatonta naismenestystä. Baarista (halutessaan, nyt jo perheenisä) iski lähes aina todella hyvännäköisen naisen. Selitti mulle taktiikkaansa näin: Menee baariin selvinpäin. Kattoo 3-4 parhaimman näköistä naista. Sitten yrittää ekaa. Jos ei tärpää niin on vielä 2-3 panosta. Sanoi, että lähes aina tärppäs. Ja on nähty omin silmin.

Kaveri ei todellakaan ollut mikään supliikkimies. Päällä oli melkein aina samat kuteet, vähän sellainen kulkuri-look. Vähillä sanoilla ja melkoisen nopeesti se naiset kellisti. Ja jos ei homma toiminut, niin sitten koitti seuraavaa.[/QUOTE]

Kulkurilook=tentit. ;)
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja villinä sinkkuna;27265206:
Kyllä sen tietää heti ensi silmäyksellä ketä haluaa. Ja aina olen myös haluamani saanut. :) Kerran kävi niin, että piti ottaa myös sen miehen kaveri mukaan, johon olin silmäni iskenyt, mutta eipä se menoa haitannut. Oli itse asiassa ihan kivaakin kahden miehen kanssa. :D

En muista, että ikinä olisin kenellekään säälistä antanut (eli jos ei oo heti sytyttänyt, niin ei illan jatkuessa olla päädytty saman peiton alle). ELi omasta puolestani voisin sanoa, että heti sen tietää. Ja koskaan ei varmaan ole käynyt niin, että minua oltaisi tultu iskemään ja olisin antanut. Kyllä minä olen iskenyt ihan kaikki matkaani, joilta olen seksiä halunnut. Siinä kuulkaa viedään pässiä narussa aika pitkälle. Ja ihan sama onko pässi vapaa vai varattu, narussa se kulkee, jos nainen niin päättää. ;)

Ja tähän tosiaan mahtuu paljon erilaisia kokemuksia. Joskus on kiehnätty jo baarissa yhdessä, joskus taas on mies tullut vasta kotiin lähtiessään kysymään, lähdenkö matkaan. Tällöin koko illan oltiin kyllä toisiamme silmäilty ja pari sanaa kävi tämä mies vaihtamassa mun kanssa illan aikana, muuten viihdyttiin omissa porukoissamme koko ilta. Vain silmäpeliä oli baarin laidalta toiselle laidalle.


Oho, kovat on luulot tytöllä ;)
 
ei rappiolle
Tämä nainen ei oo ikinä huorannu ja oon helvetin ylpee siitä! Koskaan en oo paneskellut ventovieraiden miesten kanssa, kyllä jokaisen naisen pitää sen verran itseään kunnioittaa. Rakkaan ihmisen kanssa seksi on Ah niin ihanaa. Jotain moraalia naiset ja miehet.
 
  • Tykkää
Reactions: Megaman
villinä sinkkuna
[QUOTE="mies";27265303]Oho, kovat on luulot tytöllä ;)[/QUOTE]

Ei luulot vaan kokemukset. Sanoinkin jo tuossa ylempänä, että olisi mukava joskus oikeasti tavata sellainen mies, joka ei olisi valmis puolisoaan pettämään, mutta vielä en ole tavannut. :/ Ja en tosiaan luule, että itse olisin mitenkään hyvän näköinen, painokin lähempänä 100 kiloa, että ei tässä nyt ole kyse mistään erityisen vetävästä naisesta, jota ei voisi vastustaa. Omakohtainen kokemukseni vain on, että kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen. :(
 
Tämä nainen ei oo ikinä huorannu ja oon helvetin ylpee siitä! Koskaan en oo paneskellut ventovieraiden miesten kanssa, kyllä jokaisen naisen pitää sen verran itseään kunnioittaa. Rakkaan ihmisen kanssa seksi on Ah niin ihanaa. Jotain moraalia naiset ja miehet.
Niissä ei loppupeleissä oo mainittavaa eroa, testattu juttu.

Oikeastaan tuntemattoman kanssa -jonka kanssa alunperinkin päätyy seksiin kemioiden natsaamisen vuoksi eikä sen vuoksi että rakastaa- on jopa parempaa seksiä.
 
Tämä nainen ei oo ikinä huorannu ja oon helvetin ylpee siitä! Koskaan en oo paneskellut ventovieraiden miesten kanssa, kyllä jokaisen naisen pitää sen verran itseään kunnioittaa. Rakkaan ihmisen kanssa seksi on Ah niin ihanaa. Jotain moraalia naiset ja miehet.
En mäkään koskaan maksua ottanut :D ihan ilmaiseksi annoin. Ja se pano muuttui sitten rakkaaksi mieheksi kun alettiin seurustella :p
 
"nepa"
Alkuperäinen kirjoittaja villinä sinkkuna;27265206:
Kyllä sen tietää heti ensi silmäyksellä ketä haluaa. Ja aina olen myös haluamani saanut. :) Kerran kävi niin, että piti ottaa myös sen miehen kaveri mukaan, johon olin silmäni iskenyt, mutta eipä se menoa haitannut. Oli itse asiassa ihan kivaakin kahden miehen kanssa. :D

En muista, että ikinä olisin kenellekään säälistä antanut (eli jos ei oo heti sytyttänyt, niin ei illan jatkuessa olla päädytty saman peiton alle). ELi omasta puolestani voisin sanoa, että heti sen tietää. Ja koskaan ei varmaan ole käynyt niin, että minua oltaisi tultu iskemään ja olisin antanut. Kyllä minä olen iskenyt ihan kaikki matkaani, joilta olen seksiä halunnut. Siinä kuulkaa viedään pässiä narussa aika pitkälle. Ja ihan sama onko pässi vapaa vai varattu, narussa se kulkee, jos nainen niin päättää. ;)

Ja tähän tosiaan mahtuu paljon erilaisia kokemuksia. Joskus on kiehnätty jo baarissa yhdessä, joskus taas on mies tullut vasta kotiin lähtiessään kysymään, lähdenkö matkaan. Tällöin koko illan oltiin kyllä toisiamme silmäilty ja pari sanaa kävi tämä mies vaihtamassa mun kanssa illan aikana, muuten viihdyttiin omissa porukoissamme koko ilta. Vain silmäpeliä oli baarin laidalta toiselle laidalle.



Ja sitte heräsit ja päästit kissan ulos! :D :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: seil

Yhteistyössä