Siksi koska sinkkunakin tarvitsen seksiä, muutakin kuin ne omat kädet. Vai onko se parisuhteessa elävien oikeus?No kerropa, en oikeasti tajua.
Siksi koska sinkkunakin tarvitsen seksiä, muutakin kuin ne omat kädet. Vai onko se parisuhteessa elävien oikeus?No kerropa, en oikeasti tajua.
Luultavasti valitset alitajuisesti sellaiset, jotka antavat signaaleja halukkuudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja villinä sinkkuna;27265285:Hyvä, jos naurattaa. Olisihan se joskus mukava tavata sellainenkin mies, joka olisi uskollinen kumppanilleen. Tähän ikään mennessä en ole vielä tavannut.. :/
Mitähän signaaleja mie lähetin?Luultavasti valitset alitajuisesti sellaiset, jotka antavat signaaleja halukkuudestaan.
Koska elämän ymmärtäminen on harrastukseni. Miltä saitilta, kerro, pliis, haluan tutustua itseeni!Miksi haluat tajuta?
Noi sun jutut muuten kuulostaa epäilyttävän tutuilta yhdeltä toiselta nettisaitilta.
No oot sitten iskenyt jotain ihan luusereita. Mä voin vakuuttaa, että ainakaan mun tuntemiin piireihin kuuluvat miehet ei koskisi tommoseen vaikka olisit baarin ainoa vosu ja ukolla selibaattia takana. Ei jumalauta mitä paskaa.Alkuperäinen kirjoittaja villinä sinkkuna;27265326:Ei luulot vaan kokemukset. Sanoinkin jo tuossa ylempänä, että olisi mukava joskus oikeasti tavata sellainen mies, joka ei olisi valmis puolisoaan pettämään, mutta vielä en ole tavannut. :/ Ja en tosiaan luule, että itse olisin mitenkään hyvän näköinen, painokin lähempänä 100 kiloa, että ei tässä nyt ole kyse mistään erityisen vetävästä naisesta, jota ei voisi vastustaa. Omakohtainen kokemukseni vain on, että kaikki miehet pettää tilaisuuden tullen.
Siksi koska sinkkunakin tarvitsen seksiä, muutakin kuin ne omat kädet. Vai onko se parisuhteessa elävien oikeus?
Kovaäänisellä kännisellä läskillä on aina vientiä, nussijamiehet näkevät varman reiän.Luultavasti valitset alitajuisesti sellaiset, jotka antavat signaaleja halukkuudestaan.
No joskus ihan yllättävissäkin tilanteissa voi tavata henkilön, jonka kanssa on heti jotain sähköä ilmassa ja kemiat kohtaa monella tapaa.Koska elämän ymmärtäminen on harrastukseni. Miltä saitilta, kerro, pliis, haluan tutustua itseeni!
Kiitos kiitos No, sanotaanko että kirjoitan ja luen työkseni.Hienosti avaat. Omaisinpa kirjallisen ulosantisi.
Ai muna pilluun, ahah -juttua. Hieno mies.Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;27266231:No kun on joutunut vuosikaudet tyytymään vaan siihen itsensä tyydyttämiseen, niin kyllä sitä kaipaa ihan oikeaakin ihmistä välillä.. : /
Ai muna pilluun, ahah -juttua. Hieno mies.
Jos oli todella sytyttävä mies ja teki mieli, sitä mentiin jonnekin pikaisille. Muuten flirtit oli sellaisia liian pitkiä kiimaisia katseita jotka johtivat mahdollisesti jopa sananvaihtoon, mutta normaalisti en ole kummemmin jäänyt juttelemaan yhdenyönjutuissa.Nyt puhutaan yhden illan iskemisestä. Ja joo, voipi se mennä toisinkin päin välillä, eli nainen iskee ja miehellä jää se päätös... Mutta kertokaapas nyt naiset (toki suurin osa nykyään parisuhteessa, mutta onhan täällä sinkkuja ja kenties pariutuneillakin on historiassa villi aikansa) että miten yleensä homma toimii tämmösessä yhden illan baarista iskemisessä. Miten yleensä tapahtuu se pariutuminen ja tie seksileikkeihin? Koska alatte ajatella, että sitäkin saattaisi olla tiedossa?
Vai ajatteletteko lainkaan sitä ja se tulee yllätyksenä? Nimittäin kun olen iskemiltäni naisilta (joskus onnistaa, ei todellakaan liian usein), että koska he tiesivät että tämä johtaa myös seksiin, niin vastaukset vaihtelevat hirveästi. Jotkut sanovat, että tiesi sen 2-3 minuutin kuluttua tapaamisestamme (meni nainen tuossa vaiheessa vessaan "puuteroimaan nenäänsä" ja kävi läpi illan tulevaa kulkua) ja jotkut sanovat, etteivät miettineet mitään edes silloin kun mentiin heidän tai mun kämpille kuuntelemaan musaa...