Baari-ilta ja seksi, koska nainen päättää että antaa...

  • Viestiketjun aloittaja Mies28v
  • Ensimmäinen viesti
asdasd
En koskaan ole ns. seksiseuraa mennyt baarista hakemaan, mutta usein se on siihen johtanut. Tilanne on mennyt monesti niin että ollaan naisystävien kanssa lähdetty jatkoille jonkun miesporukan mukaan. Sitten joku tai jotkut ovat jotenkin päätyneet harrastamaan seksiä jonkun kanssa.
Tai sitten oon vaan jutellut ja hengaillut baarissa jonkun miehen kanssa ja hän on lähtenyt ns. "saatille" ja tullutkin sitten meillä käymään ja yks asia on johtanut toiseen.

Ite en anna jos mies heti tekee jutellessaan selväksi että on panoseuraa hakemassa. Ei sytytä. Ihan perus kohteliaisuus ja semmonen iskee, ja ettei koko ajan ole iholla ja antaa mulle omaa tilaa. Toivon myös että mies häipyy hommien jälkeen ettei oo enää mun herätessä meillä rötväämässä. Tai jos mä oon miehen kotona niin häivyn sitten muualle.

Enää en tosin tollasia juurikaan harrasta. Oon tajunnut mitä seksi on tutun ja rakkaan ihmisen kanssa niin ei enää yhden illan panot paljoa kiinnosta.
Tähän voin miehenä yhtyä.
 
Eikö se "rakkaus" ala vähän maistumaan puulta, jos aina joutuu tekemään vastoin tahtoaan? Haluaa, muttei millai?

Oletko, ihan, niinsanotusti, pihalla?
Mitä joutuu tekemään vastoin tahtoaan?

Tarkoitin nyt tässä seksuaalisia mieltymyksiä, etteivät ne mene välttämättä yksiin.
Esimerkiksi jos itse pidän bdsm:stä, mutta mies ei, niin on virkistävää harrastaa sitä välillä jonkun "sieluntoverin" kanssa joka myös pitää siitä.

Tajusitko?
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja villinä sinkkuna;27265285:
Hyvä, jos naurattaa. Olisihan se joskus mukava tavata sellainenkin mies, joka olisi uskollinen kumppanilleen. Tähän ikään mennessä en ole vielä tavannut.. :/
Minä olen kieltäytynyt monestikin seksistä naisen kanssa. Sinulla on ilmeisesti kuva, että kaikki miehet ajattelisivat alapäällään.
 
villinä sinkkuna
[QUOTE="mies";27265837]Minä olen kieltäytynyt monestikin seksistä naisen kanssa. Sinulla on ilmeisesti kuva, että kaikki miehet ajattelisivat alapäällään.[/QUOTE]

Juu, valitettavasti :(
 
villinä sinkkuna
[QUOTE="mies";27265854]Te ette vain tunne tarpeeksi sydämeltään tasokkaita miehiä. Omassa mielessäni pettäminen ei ole koskaan edes käynyt voi sanoa. Mutta en olekaan aivan tavallinen mies.[/QUOTE]

Voipi olla myös niin ettei sinunlaisesi "kunnon miehet" liiku kauheasti baarissa, joten teihin siksikin törmää harvemmin.
 
[QUOTE="mies";27265872]On muuten aika epämiellyttävää sille rakastetulle, että toinen tyydyttää itsekkäitä ja hedonistisia fetissejään toisen kanssa... Ellette sitten ole sopineet asiasta.[/QUOTE]

Hmmm, alunperin viittasin fetissiasialla irtosuhteisiin, että niitä jos harrastaa vain silloin kun kokee sellasta jotain voimakasta halua ja homma päätyy seksiin sekä selviää, että toisella osapuolella on myös samoja vähän erikoisempia mieltymyksiä kuin itsellä, niin sellainen seksikokemus voi olla parempi kuin jonkun tutun ja turvallisen rakkaan kanssa.

Kun joku tuolla väitti, että suhdeseksi rakastetun ja luotetun kanssa on AINA parempaa.
Ei ollut siis kyse omista järjestelyistäni, vaan joistain kokemuksista joita vertasin.
 
"mies"
Alkuperäinen kirjoittaja villinä sinkkuna;27265910:
Voipi olla myös niin ettei sinunlaisesi "kunnon miehet" liiku kauheasti baarissa, joten teihin siksikin törmää harvemmin.
Totta :) Kiitos kohteliaisuudesta.

Seksi baarista tullessa kännissä tms. ei vaan ole oma käsitykseni seksuaalisuudesta laajana, kiireettömänä ja aistikkaana nautintona. On silti jännä että iso osa suhteista myös alkaa tällä lailla "karusti". Itselläni ei ole kiire päästä pukille koska nainen on minulle aina päämäärä, ei väline.
 
"hmmm"
Niissä ei loppupeleissä oo mainittavaa eroa, testattu juttu.

Oikeastaan tuntemattoman kanssa -jonka kanssa alunperinkin päätyy seksiin kemioiden natsaamisen vuoksi eikä sen vuoksi että rakastaa- on jopa parempaa seksiä.
No tästä olen kyllä hyvin eri mieltä. Olen sekstaillut ennen nykyistäni varmaan 15 kanssa eikä mikään ole parempaa kuin seksi mieheni kanssa. Ei ollut hänenkään kanssa aluksi, mutta kun aletaan tottua toisiimme ja asennot alkavat ns luonnistua ja ei olla niin estoisia, seksi on mahtavaa. :)
 
[QUOTE="mies";27265949]Totta :) Kiitos kohteliaisuudesta.

Seksi baarista tullessa kännissä tms. ei vaan ole oma käsitykseni seksuaalisuudesta laajana, kiireettömänä ja aistikkaana nautintona. On silti jännä että iso osa suhteista myös alkaa tällä lailla "karusti". Itselläni ei ole kiire päästä pukille koska nainen on minulle aina päämäärä, ei väline.[/QUOTE]

Muakin ihmetyttää että mitä ne känniset miehet hyötyy siitä.. jotkut hädintuskin känninsä vuoksi saavat vehettä toimimaan "oikein".
 
"mies"
Mietin että olisikohan kyseessä ainakin osaksi joku yhteiskuntaluokkajuttu? Että köyhät ja heikosti kouluttautuneet olisivat seksin suhteen suoraviivaisempia. Olen nimittäin törmännyt ilmiöön, tai ainakin tulkitsen niin, että eniten lapsia saavat ja perheitä perustavat ne "ihan tavalliset" ihmiset kun taas moni tavallisesta poikkeava, joka voisi olla kumppanina ja kasvattajanakin parempi, saattaa jäädä ilman tätä vaihetta. Häntä tavallaan rangaistaan liiasta poikkeavuudesta ja erilaisuudesta.

Ajattelen itse koko seksistä eri lailla. Jotenkin se että nainen levittää reidet ja minä alan siinä häntä nussia ei ole haasteellista tai kovin monimerkityksellistä. Konteksti ja mielentila pitää olla itselleni erilainen, jotenkin haastavampi. Haluan mukaan tunnetta ja kokemusta, merkitysmaailmoja. En varmaan edes pystyisi naimaan naista "tuosta vain" kuin kone. Koko ihmiskuvani on erilainen, paljon vähemmän naturalistinen.
 
Mä olen tehnyt "päätöksen" muutaman minuutin sisään sen jälkeen kun olen "kohteen" huomannut. Ei se ole ulkonäkö varsinaisesti joka asian ratkaisee vaan jokin olemuksessa. Ja lopullisen varmuuden saa kun pääsee niin lähelle että aistii kemiat, tuoksut ym. Jos mua tulis joku baarissa iskemään seksimielessä niin saa olla vaikka mikä mister universum ja sujuva suustaan ja muuta mutta jos kemiat ei kohtaa niin ei "lohkea".
 
asdasd
[QUOTE="mies";27266020]Mietin että olisikohan kyseessä ainakin osaksi joku yhteiskuntaluokkajuttu? Että köyhät ja heikosti kouluttautuneet olisivat seksin suhteen suoraviivaisempia. Olen nimittäin törmännyt ilmiöön, tai ainakin tulkitsen niin, että eniten lapsia saavat ja perheitä perustavat ne "ihan tavalliset" ihmiset kun taas moni tavallisesta poikkeava, joka voisi olla kumppanina ja kasvattajanakin parempi, saattaa jäädä ilman tätä vaihetta. Häntä tavallaan rangaistaan liiasta poikkeavuudesta ja erilaisuudesta.

Ajattelen itse koko seksistä eri lailla. Jotenkin se että nainen levittää reidet ja minä alan siinä häntä nussia ei ole haasteellista tai kovin monimerkityksellistä. Konteksti ja mielentila pitää olla itselleni erilainen, jotenkin haastavampi. Haluan mukaan tunnetta ja kokemusta, merkitysmaailmoja. En varmaan edes pystyisi naimaan naista "tuosta vain" kuin kone. Koko ihmiskuvani on erilainen, paljon vähemmän naturalistinen.[/QUOTE]

Hienosti sanottu. Terveisin samanlainen mies.
 

Yhteistyössä