Avokin laivareissu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jape1976
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuningas Alkoholi pyörittää niin miehiä kuin naisiakin. Todella harva osaa viinan kanssa toimia fiksusti. Joskus 1-2 siiderin linjalla olevalla naisellakin voi niinsanotusti mopo karata käsistä ja kun kaveriporukassa on hauskaa, niin niitä omia rajoja venytetään. Kun ollaan räkä poskella, niin voi käydä niin, että lipsahduksia sattuu. JOllekin se lipsahdus on sitä, että juo itseltään jalat alta ja hankkii vuosisadan krapulan. Jollekin toiselle lipsahdus voi olla sitä, että joku kiva mies onnistuu puhumaan fiksusti ja saa olon tuntumaan ihanan naiselliselta. Kun flirtti tuntuu kivalta annetaan tilanteen jatkua. Kun hitaiden tanssiminen tuntuu kivalta, annetaan jatkua. Kun pusukin tuntuu kivalta, annetaan jatkua. Yhtäkkiä sitä sitten ehkä tajuaa, että nyt ollaan menossa jotakin sellaista kohti, jota ei enää haluakaan. Tilanteesta voi olla vaikea päästä pois vaikka haluaisikin, jos humalatila on siinä mallissa, että on jo väsymyksen ja viinan vuoksi lähes sammumispisteessä.

Kyllä tämä nainen saa ainakin juoda ihan älyttömästi että tolkuttomaan tilaan päätyy, turha yleistää, että "kun muutaman siiderin saa niin ne naiset..." mutta asiaan:

Alkuperäisen ei kannata välittää naisvihaa huokuvista provoista, mutta sen hän varmaan tietää itsekin. Toivottavasti saatte asianne kondikseen, mielestäni mitään maatakaatavaa ei nyt ole tapahtunut.

Kyllä minä olen ollut yksin tai kavereiden kanssa "vieraiden" miesten ja naistenkin luona jatkoilla valomerkin jälkeen, tissutellut aikani, poistunut ja sillä selvä. Ilman pillu- tai perseosastolle siirtymisiä. En osaa ajatella koko miessukukuntaa vihollisena tai hirviöinä, joiden kanssa samaan tilaan mentyään pitäisi tietää, että persettä on annettava tai sitten pysyttävä kaukana. Ou nou. Tuttavinakin voi nähkääs ryypätä. Se on sitten tietty harmin paikka jos sammuu ja joku niljake äityy turhan tuttavalliseksi kuten ap:n tapauksessa on voinut käydä... Ja tässä huomioin myös sen, että näitä niljakkeita on myös naisissa... :)

Plap kirjottaa asiaa, olen monesti vetänyt kännejä miespuolisten ystävieni kanssa eikä ole tarvinnut pelätä että seksi kuuluisi sitten tähän samaan pakettiin automaattisesti kun kerran ollaan noin "leväperäisesti" menty samoille jatkoille.

Yksi asia, johon kiinnitin heti huomion: teillä on vuoden vanha lapsi. Onko niin, että avokkisi ei ole pahemmin ulkona käynyt pariin vuoteen (raskaus + vauvanhoito) ja nyt ikäänkuin mopo karkasi kokemattoman käsistä täysin eli ei osannut arvioida omaa kestoaan alkoholin suhteen? Minulla nimittäin kävi juuri niin lasten teon jälkeen ja ne juomamäärät oli siis ihan naurettavia (2 lasia viiniä ja saman tien oksentelemaan kotiin). Eli ei tämän naisen alkoholin käyttöä tarvitse niin ankarasti tuomita, vahinkoja sattuu varsinkin kun ei ole kokemusta vähään aikaan juhlimisesta. Se että joku idiootti on käyttänyt tilaisuutta hyväkseen on sitten toinen juttu. Mutta luulisi naisen silti jotenkin tietävän miten pitkälle mies on päässyt, minä ainakin luulisin tietäväni jos joku olis valuttanut spermansa sisääni vaikka olisin ollut kuinka tajuttomana. Ja silloinhan tässä todellakin olisi rikosilmoituksen paikka. Avokkisi tietysti häpeää ja syyllistää itseään tapahtuneesta eikä ajatellut tätä ilmoituksen mahdollisuutta ollenkaan. Ja tietty pelkäsi miten sinä suhtaudut asiaan.

Toivottavasti saatte asian selvitettyä. Äläkä usko näitä pahanilmanlintuja jotka luulee että kaikki me naiset annetaan persettä ja pillua kaikille miehille ja joka käänteessä. Sairaita mielipiteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei saa kähmiä!:
Plap kirjottaa asiaa, olen monesti vetänyt kännejä miespuolisten ystävieni kanssa eikä ole tarvinnut pelätä että seksi kuuluisi sitten tähän samaan pakettiin automaattisesti kun kerran ollaan noin "leväperäisesti" menty samoille jatkoille.

Ystävät on asia erikseen ja satunnaiset laivatutut on ihan eri juttu.

Ette kai te naiset nyt ihan tosissanne yllytä toisianne lähtemään kenen tahansa pari tuntia sitten ensi kertaa tavatun imartelutaitoisen pervo-pertin mukaan jatkoille tämän kämpille "muuten vaan"?!

Ei kaikkia miehiä hysteerisesti pelätä tarvitse, mutta jos on tiiviisti tanssittu jokun satunnaiskarbaasin kanssa ja sitten mennään perseet naisellisesti olalla tämän laivahyttiin, niin kenelle on yllätys, jos tuo mies alkaa "kähmimään"?

Onko nyt joku ämmäinlehtien lanseeraama muoti, että aivot kannattaa jättää narikkaan kun tänne pukkaa ihan kummaa tarinaa?

En nyt kuuntelisi kympillä näitä "neuvoja"!! Selvitä itse asia vaimon kanssa, äläkä täällä. Mielipiteitä tulee tuutintäydeltä. tarina voi olla totta tai mitä lie.

Itse olen nainen ja olen ollut laivalla. Kyllä sieltä niitä paukkuja saa joka suunnasta. Ja todellakin sellainen "sinisilmäinen" ei ehkä tajua, että niissä voi olla "potkua" mukana. Kyllä te tietyt miehet osaatte olla sitten kannustavia!!!! Nainen jos pettää on huora. Mutta mies onkin KINGI!! Hävetkää tollaista kannustusta.

Kun on humalassa ja on hauskaa ja mukavaa seuraa sitä voi olla jopa liian luottavainen uuteen tuttuun. se on sitten vastapuolesta kiinni käyttääkö hyväksi vai ei? Pyydän sinua Jape miettimään todellakin siintäkin kannalta vaikka vaimo olisikin todellakin "pettänyt" sinua, niin hän tuntui katuvan. Ei kylmäverinen ihminen itke..tai silloin teatteri menettää hänessä ja paljon. Ehkä haki virkistystä seksielämäänsä, jos se on tuntunutkin rutiinilta..mutta ikäväkyllä ei tainnut olla se partensi sinua parempi. sinuna antaisin anteeksi ja tehkää testit (varmuudeksi) toivon ettei ole ollut yhdynnässä ja ilman suojaa...aids ym löytyy ihan Suomesta. Voi olla ette pysty anteeksiantoon, mutta yritä. Kostolla et mitään saavuta vaan silloin kaikki on menetetty. Mieti onko rakkautesi suurta häneen vai oliko tämä kohtalon loppua?

Hyvää jatkoa sinulle ja perheellesi.

No niin. Nainen innostui flirtistä ja harrasti seksiä innoissaan. Aamulla kaduttaa ja itkettää. Kaduttaa kun oma mies on niin kiltti. Onneksi se uskoo että eihän tässä tahallaan kun ei se seksikään sitten ollut loppupelissä ihmeellisempää ja kun meillä on vauvakin niin antaahan se anteeksi. Ja kun eihän se ollut kuin himokasta nussimista ja jalkojen aukomista kiimaisena niin antaahan se anteeksi ja elämä jatkuu.

[
Kun nainen pettää, on se hätähuuto ongelmista suhteessa. Kun mies pettää on hän sika! Näin se vaan on. Kyllä te ämmät keksitte selityksiä aina!

Onneksi et kuulu varmasti lähipiiriini. En ole ämmä, etenkään sinulle! Tällä palstalla voi varmasti kirjoittaa kauniimmalla sävyllä naisista. huom, en ole sinua haukkunut siaksi!

Taisi kirjoitus koskettaa syvältä.

OIKEIN MUKAVAA JOULUA SULLE VAAN ::)))))

Alkuperäinen kirjoittaja KeijoT:
Mun muija petti kolmen marokkolaisen kanssa laivalla 1998. Kuulin asiasta 4 vuotta myöhemmin. Kiva!

Jep. Suomipojan vaimo on marokkolaisille muslimeille erinomainen lampaan korvike.

Mahtavatko suomitytöt tietää mitä muslimit heistä ajattelevat?

Tämänkin keskustelun sävystä huomaa, miten valtavan isosta ja vaikeasta asiasta on kyse, kun puhutaan luvattomasta seksistä. Usein ns. kilttien ihmisten uskollisuuden ihannetta mollataan ja yksiavoisuutta pidetään epärealistisena, mutta valtavaa raivoa se silti tuntuu jopa suhteellisen vapaamielisissäkin miehissä hetättävän, jos nainen ottaa vapauksia. Tai edes on syytä epäillä ottavan.

Ihmisen kroppa voi olla moniavioinen, mutta mieli ja tunne-elämä on ehdottoman uskollisuuden kannattaja.

Just joo. No ei sinustakaan ole paljon tukea vaimollesi tuolla asenteella. jos oisit mun mieheni heittäisin sinut pellolle, kun et tue vaikeassakaan tilanteessa omaa vaimoasi.

Siis akat viettää vähän laatuaikaa, sit kun tajuu aamulla et könsikäs ei käyttänyt kumia, iskee paniikki... Ja ylläri ylläri, taas toisen hutsahtavan lorton mielestä vika on miehessä. Hohhoijaa...

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä