M
Masa Hiiri
Vieras
Varsinainen nykänen tuo alkuperäisen akka: "Ehkä otin, ehkä en. Ehkä petin, ehkä en." Valitse siitä ja päätä itse.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja jape1976:Olen kysynyt moneen otteeseen mihin heräsit ja mitä silloin tapahtui. Hän ei halua puhua tapahtuneesta ja kiletää muistavansa mitä sillä hetkellä tapahtui. Väitti poistuneensa välittömästi sen jälkeen hytistä.Sanoi lähteneensä kaverinsa mukaan eikä ollut mitään tarkoitusta muuhun.
Alkuperäinen kirjoittaja jape1976:Toisaalta tunnen myös suurta vihaa sitä miestä kohtaan jos on näin tehnyt ilman, että avokillani on ollut asian kanssa tekemistä.
Alkuperäinen kirjoittaja jape1976:No katsotaan mitä ensi viikon testien jälkeen on odotettavissa. Eniten ehkä ärsyttää kun ei voi sanoa oliko mitään tapahtunut vai ei, sillä mielestäni ilmoitus poliisille pitäisi tehdä jos jotain tapahtui...
Alkuperäinen kirjoittaja Mies 50:Hyväuskoisuus ei tietenkään pitäisi olla synneistä suurin, mutta onko oikeasti Suomessa aikuista naista, jolle on epäselvää, miksi mies haluaisi humalaisen, hyvin tanssitetun naisen laivalla hyttiinsä jatkoille? Ei niissä hyteissä mahdu tanssimaan kuin vaaka-mamboa. Muvampia sohvia ja nojatuoleja istuskeluun ja rupatteluun on taas laiva täynnä.
Alkuperäinen kirjoittaja sulosukka:...Pahin skenaariohan on nimittäin, että jotain pahaa ja vastentahtoista todella tapahtui, jolloin avokkisi syyllistäminen on aika kauheaa hänelle. Ja vaikka hän olisikin itse ollut myötämielinenkin, niin syyllisyydentuska vaikuttaa kertomasi perusteella olevan kova. Tällöin kaikki on kiinni sinun myötämielisyydestäsi ja anteeksiannostasi....
Alkuperäinen kirjoittaja sulosukka:Nimimerkki niin1 on ihan oikeassa varmasti siinä, ettei nyt kannata takertua tuohon yhdyntään tai muutenkaan siihen "mitä todella tapahtui".
Alkuperäinen kirjoittaja vaan..:Sieltä se on tosimieskin ulos tullut.