?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikä niitä turvakoteja tosiaankaan ole joka paikassa, saati että niissä sais loppuelämänsä asua.
Kuten sanottu, jos mun mutsille, jopa kahteen kertaan on tarjottu mahdollisuutta henkilöllisyyden muutoksiin koko perheen osalta ja uutta asuntoa toiselta puolelta suomea, niin eiköhän muillakin ole sellaiseen tarpeen vaatiessa mahdollisuus.
Ei vaan mun mutsille tarjottu koskaan, eikä tarjota 99,99%lle toisellekaan hakatulle vaimolle.
Hullu tuo koira!!
Ei vaan mun mutsille tarjottu koskaan, eikä tarjota 99,99%lle toisellekaan hakatulle vaimolle.
kyllä ottaa aivoon toi naisen syyllistäminen. mä olen aika varma että jatkanut lasten takia. minun äiti otti turpaan aina välillä koska ei halunnut että pikkuveli joutuu viettämään viikonloppuja miehen kanssa kaksin. Kun lopulta lähti otti oikein kunnolla turpaan ja sai taistelun jälkeen niin että tapaamiset lauantaisin ja sunnuntaisin vain päiviksi ja oltava selvinpäin. No silti löi poikaa yms. ja keksi kaatumisia ja kaikkee selittelyiksi eikä poika 6v uskaltanut kertoa mitä koki kun isä uhkasi tappaa muuten äitin. Lopulta uskalsi kertoa, isä sai sakot ja kohta alkaa varmaan valvotut tapaamiset. Poika sai olla rauhassa kun oli äiti johon vitutuksen purkaa. LAPSIA ei valitettavasti yhteiskunta suojele. Kaikki me teemme sen mitä parhaaksi näämme.
Saanko mä kysyä yhtä asiaa. Jos sä olet elänyt lapsena tuollaisissa oloissa (?) niin miksi ihmeessä sä hyvä ihminen puolustelet ihmistä joka jää tuollaiseen suhteeseen? Etkö sä ole yhtään vihainen hänelle, edes milliä?
Ja toisekseen, ei tuollaista tarjousta tule kukaan kotiovelle tekemään, mutta jos itse haet apua, niin ihan varmasti tarjotaan tuota mahdollisuutta jos mikään muu ei enää auta.
En puolustele, mutta en ala haukkumaankaan.
Aikasemmin olin mustavalkosempi, ja olen totta kai sitä mieltä että tollasesta hullusta olisi erottava jokatapauksessa.. Ymmärrän vaan että se ei ole niin yksinkertasta, EI SE ERO tarkota että hullusta pääsisi eroon.. vaan tilanne kärjistyy entisestään. Oma äitinikin erotessaan joutui väkivaltaa ja vaanimista kestämään vuosia kunnes isä heitti veivinsä.
Ei se auta mitään että yhdessä haukutaan hakattua naista.
En mä mielestäni ole haukkunutkaan, en vaan ymmärrä moista uhriutumista.
Hullu tuo koira!!