Aviomies ja koira raatelivat perheenäidin (Älä avaa jos olet herkkä!)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toi oli eka uutinen jonka tänä aamuna luin, aivan sairasta!
Varsinkin toi silmän kaivaminen päästä, millanen ihminen tekee sellasta edes humalassa? :-O

Tietenkin paha mennä arvostelemaan kun en parin taustoista tiedä muuta, mutta ihmettelen, miksi nainen haluaa pysyä väleissä tommosen mieh... hirviön kanssa.

[QUOTE="hmmm";24903135]Just joo, ja vaimo vaan peesailee ja pyytelee anteeksi. Huh huh! On nuo sekopää-äijät lahjakkaita kääntämään ihmisen itse itseään vastaan. :O[/QUOTE]

Niinpä! Ja lopulta uhri pitää itseään syyllisenä ja sekopäänä. Ja yleensä näihin suhteisiin tehdään vielä lapsia! Niinkuin tässäkin kyseessä oli perheen äiti.

Olenko ainoa, joka ei ihmettele, miksi tuo nainen puolustelee tuota miestä? Harvemmin sitä ihminen alkaa kapinoimaan sellaista henkilöä vastaan, joka osoittaa aseella suoraan toista ohimoon. Siitähän tässäkin on kyse. Tuo mies pääsee saman tien pieksämään tuon naisen ja henkihän siltä lähtee, varsinkin jos on miestä vastaan. Ei tuolla naisella mitään arvoa ja suojaa ole tässä yhteiskunnassa. Jos olisi niin tuo mies ei olisi päässyt ehdollisella...

[QUOTE="Heidi";24903172]Sairasta. Ja tälläkin hetkellä joku idioottinainen antaa alistavan miehensä aivopestä itseään kohti tuota tilaa.[/QUOTE]
Juu, tossa etusivulla on yksi malliesimerkki. :(
Niin surullista!
Tuskin kukaan meistä saa häntäkään vakuuttuneeksi siitä, että se masennuskin johtuu siitä ukosta (manipulointi jo niin pahassa vaiheessa).

Välillä kun lukee näitä tarinoita, tulee vain mieleen (vaikka on typerää sortua sellaisen tasolle) että sama kohtelu miehelle ja lopuksi sidotaan esim. parvekkeelle näkemään nälkää pariksi viikoksi. Ja sitten suljetaan loppuelämäkseen jonnekin laitokseen, ettei ole enää vaaraksi kellekään. Tai joku lobotomia vois tietty auttaa. Koska eihän nää ihmiset pysty rakastavaan parisuhteeseen yhtään kenenkään kanssa.

Mutta oikeasti, jos mun mies olis tehnyt tollasta, voin ihan suoraan sanoa, että hän ei olisi enää tässä maailmassa. Mikään ei saisi minua alistumaan tuolla tavalla. Ja olen siis joskus elänyt väkivaltaisessa parisuhteessa - se ei saanut minua alistumaan, vaan tappelemaan raivon vallassa vastaan. Erottiin kun tajuttiin lopulta, että toiselta lähtee vielä henki (kyseinen mies varmaan luuli saaneensa jonkun alistuvan tyttöystävän).

Ja lisäyksenä vielä edelliseen, että tiedostan kyllä, että naistenkin väkivalta on paha ongelma (varsinkin koska siitä vielä useammin vaietaan) eikä se ole mitenkään parempi juttu, mutta naisen väkivalta harvemmin on sellaista koko yön kestävää kännissä seinään heittelyä ja riepottelua, huonekaluilla hakkaamista ja muuta vastaavaa. Ainakin minun käsitykseni mukaan. Hengenlähtö ei yleensä ole niin lähellä, paitsi jos ollaan heti iskemässä puukolla tai paistinpannulla.

[QUOTE="vieras";24903206]Ja lisäyksenä vielä edelliseen, että tiedostan kyllä, että naistenkin väkivalta on paha ongelma (varsinkin koska siitä vielä useammin vaietaan) eikä se ole mitenkään parempi juttu, mutta naisen väkivalta harvemmin on sellaista koko yön kestävää kännissä seinään heittelyä ja riepottelua, huonekaluilla hakkaamista ja muuta vastaavaa. Ainakin minun käsitykseni mukaan. Hengenlähtö ei yleensä ole niin lähellä, paitsi jos ollaan heti iskemässä puukolla tai paistinpannulla.[/QUOTE]

Niin ja mies on fyysisesti vahvempi, joten miehen on yleensä helpompi puolustautua.

Kaikken järjettömintä tossa koko jutussa on tuo niin sanottu rangaistus?!
Kenen oikeudentajun mukaista on taputus olalle ja 9kk ehdollinen? Luultavasti muutaman viikon päästä tuo nainen löytyy kuolleena jostain ja sitte itketään kun mitään ei miehelle tehty kun siihen oli mahdollisuus..
EIkö esim. pakkohoito olisi tässä tilanteessa aiheellinen tai edes jonkinlainen eritys jotta nainen pääsee eroon miehestä.

Voin nimittäin samantyylistä tapausta sivusta seuranneena sanoa että naisen on lähes mahdoton päästä miehestä eroon. Mies hyvin todennäisesti uhkailee tappavansa naisen tai pahinta lapset jos nainen lähtee...

"Oikeus totesi, että naisen vammat olivat pinnallisia, eikä pahoinpitelyä ollut tehty erityisen raa´alla tai julmalla tavalla. Oikeuden mielestä teko ei myöskään kokonaisuudessaan ollut törkeä.

Mikkelin käräjäoikeus tuomitsi aviomiehen viime perjantaina seitsemäksi kuukaudeksi ehdolliseen vankeuteen pahoinpitelystä."

Mä en pysty ymmärtämään mikä saa naisen pysymään vuosia tällaisen idiottin kanssa saman katon alla. Omaa elämäänsä ei ilmeisesti arvosta lainkaan. Kaamea juttu.

veikkaan että pelko, läheisriippuvaisuus, vuosien alistuminen on varmaan vienyt naisen usko että pärjäisi yksin. nainen myös tietää ettei mies jättäisi hänet rauhaan vaikka lähtisi kävelee.."keep your friends close and your enemies closer".

Voin nimittäin samantyylistä tapausta sivusta seuranneena sanoa että naisen on lähes mahdoton päästä miehestä eroon. Mies hyvin todennäisesti uhkailee tappavansa naisen tai pahinta lapset jos nainen lähtee...

Juuri näin. On myös pelottavaa ajatella, että tässäkin ketjussa äidit osittain tuomitsevat tuon naisen, joka mahdollisesti vain yrittää pitää lapsensa hengissä. Ja olikos se eilen, kun kysyttiin palstalla, mihin asti äiti on valmis menemään lapsensa vuoksi ja siihen tuli vastauksia että "loppuun asti" yms. Nyt sitten tämä ketju täynnä ihan muita vastauksia eikä ymmärretä, miksi nainen jää tuollaiseen tilanteeseen. Mies ei ole ollut lapsille vaaraksi, joten lain mukaan niitä ei häneltä pois tultaisi ottamaan eikä järjestettäisi valvottuja tapaamisia.

[QUOTE="vieras";24903126]Ja naiset vaan haluaa sovitella ja antaa anteeksi.. Kun on muuten niin hyvä mies...[/QUOTE]

Joo, mäkin järkytyin tosta artikkelin lopusta, ja olihan tuo oikeudessa jättänyt rangaistuksen vaatimatta mm laittomasta uhkauksesta. Ja ihan varmaan tämäkin nainen jatkaa eloaan tollaisen skitson kanssa. Mä en voi kuin halveksia tollaisia ihmisiä, sekä sitä miestä että naista. Olen nimittäin itse käynyt 5 vuotta terapiassa sen takia että äitini välttämättä halus olla tuollaisen miehen kanssa vaikka se teki hänelle ja meille lapsille mitä. Kuvottavaa.

:(:(:(

Niin surullista. Ja kuinka moni nainen kokee tätä vastaavaa tälläkin hetkellä kodissaan :(.

Minäkin tunnen tosi läheisesti yhden parin. Mies on täysi diktaattori ja naisella ei ole mitään mahdollisuuksia lähteä. PELKÄÄ niin paljon. Aivan järkyttävää katsella suivusta. Mutta mitään ei voi tehdä.
Nainen puolustaa toisaalla miestään ja "rakastaa", sitten taas kestää, että vedellään tukasta pitkin asvalttia :(.

Ihan käsittämätöntä.
Tuo artikkeli sai mut voimaan tosi pahoin.

Maailma on edelleen miesten maailma. Naiset opetetaan pitämään itseään huonompana, koska aina miehet ovat tehneet mitä ovat halunneet, ja arvottaneet kaiken sen mitä itse tekevät, korkeammalle.

jos oikeasti nämä tapaukset haluttaisiin loppumaan, nuorten naisten itsemurha-aikeet, ym. loppumaan, niin jo kasvatuksessa kiinnitettäisiin huomiota siihen, että keneenkään ei saa koskea kja kaikki kiusaaminen kriminalisoitaisiin ja siitä tulisi suuret rangaistukset, esim jos jonkun nikopetteri koskee toiseen ilman lupaa, 5000 eruon sakko perheelle.

esim. kun katsoo tiellä syljeskeleviä ja pyöräileviä lapsia, niin pojat ovat enemmistönä, heille annetaan etuoikeuksia joita tytöillä ei ole. esim. juuri tien tukkeena oleminen tai muu röyhkeys.

rikollisten nimi yleensä pidetään salaisena, eli kiusaamistapauksissa koulu suojelee rikollisia. sama juttu oikeudenkäynneissä, suojellaan rikollisia. Eli poikia ja miehiä järjestelmällisesti paapotaan ja sallitaan se, että he saavat tehdä mitä haluavat.

nurkkarangaistukset kouussa takaisin. pojat seisomaan nurkkaan päiväksi, koska on niin paljon röyhkeitä vanhempia, jotka eivä tkasvata poikalaåpsiaan, että jonkun pitäisi!!!!

Mistä saisi selville tuon äijän nimen?

Ei voi olla oikein, että noin vaarallinen tyyppi saa vaan jatkaa. Sitä pitäisi estää keinolla millä hyvänsä, koska se olisi oikein. Miksi näiden rikollisten nimiä salaillaan? Siksikö, ettei ihmiset voi tehdä oikein?

Pakko tuohon kyllä sanoa, että edes poliisi ei tartu tuohon perheväkivaltaan kovin helpolla. Itse yhtä kusipäätä vuosikaudet katselin ja kaikista "paras" oli hätäkeskuksen kommentti kun yritin keskellä yötä apua saada: "Jos menet vaikka toiseen huoneeseen nukkumaan kunnes tilanne rauhottuu." Asunto oli tuolloin pieni yksiö...
Ja niille jotka tuota jutun naista ovat lynkkaamassa omasta tyhmyydestä, kun ei ole lähtenyt nostelemaan: Se ei todellakaan niin helppoa ole! Itsekin varmasti edelleen kituisin jos en olisi saanut toista ihmistä avuksi ja sekin vaatii jo paljon, koska tuommoisista asioista ei halua puhua.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011102614631943_uu.shtml

Sormien työntämisestä nukkuvan ex-seksikumppanin vaginaan irtosi 5 kk ehdollista vankeutta.
Tästä naisen korvan repimisestä ja pöydänjalalla hakkaamisesta+koiran usuttamisesta kimppuun sitten 7kk.
Varmasti tosi ikävä juttu tuntea exän sormet emättimessä silloin kun nukkuu jalat miehen sylissä ilman housuja, mut jotenkin tuntuu et nää ei mee ihan tasan nää jutut.

Yhteistyössä