V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="Minna";29147750]Äitini on puhunut siitä kuinka hän haluaa vilpittömästi auttaa meitä. Mieheni keskusteli äitini kanssa suunnitteluasioista lauantaina. Eilen äitini sitten soitti että olemmeko valmiita muuttamaan asuntoon ilman mitään muutoksia. Samassa hän kyllä haukkui miestäni eli tuskin tästä tulee mitään.
Joku kysyi miksi mietin eroa. Olen sitä miettinyt aikaisemminkin kun on ollut vaikeuksia mutta tuntuu niin ärsyttävältä luopua unelma-asunnosta sen takia että pohjaratkaisu ei mielytä miestä. Toisaalta tämän keskustelun avulla olen myös huomannut että kysymys on ainakin äitini puolelta valtataistelusta, joka ei tule tähän päättymään.[/QUOTE]
Näin juuri. Lahja tulee antaa ehdoitta.
Joku kysyi miksi mietin eroa. Olen sitä miettinyt aikaisemminkin kun on ollut vaikeuksia mutta tuntuu niin ärsyttävältä luopua unelma-asunnosta sen takia että pohjaratkaisu ei mielytä miestä. Toisaalta tämän keskustelun avulla olen myös huomannut että kysymys on ainakin äitini puolelta valtataistelusta, joka ei tule tähän päättymään.[/QUOTE]
Näin juuri. Lahja tulee antaa ehdoitta.