Auttakkee...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja myymä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

myymä

Vieras
Pitäisikö olla huolissaan?

Kun mulle nousi eilen illalla kuumetta ja yöllä kolmelta heräsin AIVAN hirveeseen selkäpolttoon. Puoliselästä alaspäin koko selkä ihan törkeen kipee, koko mahan alue oli myös hellänä. yli tunnin sen kivun kanssa painin kunnes otin panadolin ja nukahdin. Nyt selkä on vain kipeä siitä "koristuksesta" mutta polte on poissa?

Oon kyllä jokatapauksessa käymässä lääkärissä kun oon kipeä mutta jotenkin mietin että voiko kuume aiheuttaa tuon ja voiko siitä olla tässä raskaudessa jotain haittaa?

rv 10+6

Siskollani oli alkuraskaudessa ihmeellisiä kipuja.
Lääkäri sanoi,että niin kauan kun kivut helpottuu panadolilla ei ole mitään hätää.
Tuosta kuumeesta en sitten tiedä.
Mutta tuskin heti kannattaa maalata piruja seinille :hug:

Kuume+alaselän kipu....tuli heti munuaistulehdus mieleen.
Onko virtsatietulehduksen oireita?
Kannattaa käydä lääkärissä, sillä jos se on munuaistulehdusta niin pian olet sairaalahoidossa ja helkutin kipeä - kokemusta on valitettavasti :/

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Kannattaa käydä lääkärissä, sillä jos se on munuaistulehdusta niin pian olet sairaalahoidossa ja helkutin kipeä - kokemusta on valitettavasti :/

on oireita kun kävin 2 päivää sitten iltapäivystyksessä kun olin ihan varma että mulla on virtsatientulehdus!!! Mutta sitä ei sitten ollutkaan!! Kiitos tästä vastauksesta!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mä olen pahoillani että "maalailin piruja" heti seinälle...
pyydän ap:ltä anteeksi

Nou hätä, ei ketjun tarkoitus ollutkaan vain "antaa toivoa" .. joskus kuitnekin karu totuuskin kohtaa. Kuten minua vuosi sitten...

Paitsi että olisiko virtsanäyte ollut puhdas jos olis munuaistulehdus?!

Mulla oli oireetan virtsatulehduskunnes heräsin yhtenä yönä ihan hemmetilliseen selkäkipuun. Sitä ennen ei ollu mitään muita oireita. Kipu tuntu selässä laattamaisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja myymä:

Paitsi että olisiko virtsanäyte ollut puhdas jos olis munuaistulehdus?!

Mun kokemus on sellainen, että maanantai-aamun virtsanäyte oli puhdas, tiistai-aamuna heräsin hitonmoiseen selkäkipuun ja kävin lääkärissä --> virtsatietulehdus. Aloitin lääkityksen samantien, mutta ennen puoltapäivää kipu oli jo niin paha että mut vietiin sairaalaan, missä todettiin munuaistulehdus.

Sain lääkäri ajan 12.30 ja neuvolantäti otti mut vielä varmuuden vuoksi äsken kuuntelemaan sydänäänet jotka saatiin kuuluviin :heart:
Eli näyttäisi siltä että pikkuisella on ainakin kaikki hyvin....

NYt vain lääkäriä odotellessa...

Yhteistyössä