Auttakaa, nyt tapahtui jotain kamalaa.

  • Viestiketjun aloittaja "aito ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti
"Pulla"
Alkuperäinen kirjoittaja jättäkää lapsi rauhaan;30829887:
tyhmää kirjoitella täällä tämmöisiä yksityiskohtaisita tietoja, joku vielä alkaa kiusata tätä lasta joka on puheena, jos tunnistaaa hänet. Vähän rajaa. Lähetä ap kaunis kortti ja onnittele, se on siinä. Ehkä 50 e raha kortin väliin.
Ei saatana :D. Onko joku oikeasti niin tyhmä että uskoo nämä tarinat :LOL:.

Uskomatonta!
 
"joopajoo"
[QUOTE="Pulla";30830089]Ei saatana :D. Onko joku oikeasti niin tyhmä että uskoo nämä tarinat :LOL:.

Uskomatonta![/QUOTE]

Joskus musta tuntuu, että ammattaivalittaja itse uskoo näitä juttujaan. Nutcase.
 
"aito ammattivalittaja"
[QUOTE="joopajoo";30830100]Joskus musta tuntuu, että ammattaivalittaja itse uskoo näitä juttujaan. Nutcase.[/QUOTE]

Pakkohan se on uskoa kun ne on totta ja adoptiosta on ihan mustaa valkoisella.
 
"joopajoo"
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30830104]Pakkohan se on uskoa kun ne on totta ja adoptiosta on ihan mustaa valkoisella.[/QUOTE]

Ihan samalla lailla siitä lymfoomastakin oli vaikka mitä lääkärintodistuksia ja muita papereita olemassa…. Mitäs se valvira vastasi siihen hoitovirhevalitukseen? Siitäkinhän löytyy paperia vaikka millainen nippu.
 
"aito ammattivalittaja"
[QUOTE="joopajoo";30830110]Ihan samalla lailla siitä lymfoomastakin oli vaikka mitä lääkärintodistuksia ja muita papereita olemassa…. Mitäs se valvira vastasi siihen hoitovirhevalitukseen? Siitäkinhän löytyy paperia vaikka millainen nippu.[/QUOTE]

Se nyt oli ainoa höpö juttu mutta täytyy sanoa lapselle kun ottaa facen kautta yhteyttä että ei häntä ole olemassa ja unohtaa koko lapsi. Sopii mulle hyvin.
 
"joopajoo"
[QUOTE="aito ammattivalittaja";30830112]Se nyt oli ainoa höpö juttu mutta täytyy sanoa lapselle kun ottaa facen kautta yhteyttä että ei häntä ole olemassa ja unohtaa koko lapsi. Sopii mulle hyvin.[/QUOTE]

Eipäs ole. Kylläpäs on.
 

Yhteistyössä