Auttakaa mua että mikä musta tulis isona!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -DLD-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

-DLD-

Vieras
Tällä hetkellä työskentelen lastenhoitajana (l. siis lähärinpaperit on). Tässä työssä en kuitenkaan näkövammastani johtuen voi olla ko. työssä eläkeikään asti.

Tahtoisin jonkun ammatin/työn missä saan olla ihmisten parissa, ja mielellään oppia uutta.

Olen sosiaalinen, sanavalmis ja hyvin erilaisten ihmisten kanssa toimeen tuleva.

Apuja kiitos!

Hierojaksi pystyisin opiskelemaan vuodessa ja sitä olen ajatellu lähinnä "hätävaraksi" ts. lisätienestin toivossa.

Sosionomiksi... Miksi lukisin niin "pitkään" konsultoidakseni ihmisiä, joita voisin jo tällä koulutuksella tukea? Vertaistukea jaankin jo.

Kiitos ehdotuksista, lisää odotan :)

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Joku toimintaterapeutti tuli heti mieleen jos olet vielä mukava persoonakin.

Jotain tiedän toimintaterapiasta, mutta vakuuttaisiko sinut sokea toimintaterapeutti? Esim lastasi "terapioimassa"? :/ Tää on niin tätä, moni ammatti sulkeutuu pois ihan sen takia ku ei näe...

Mm. lentoemännäksi olisin halunnut...

Alkuperäinen kirjoittaja -DLD-:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Joku toimintaterapeutti tuli heti mieleen jos olet vielä mukava persoonakin.

Jotain tiedän toimintaterapiasta, mutta vakuuttaisiko sinut sokea toimintaterapeutti? Esim lastasi "terapioimassa"? :/ Tää on niin tätä, moni ammatti sulkeutuu pois ihan sen takia ku ei näe...

Mm. lentoemännäksi olisin halunnut...

Ai anteeksi mä en tajunnut että olisi niin vakavasta näkövammasta ollut kyse, höh :(

Yhteistyössä