Auttakaa ihmiset, haamuko vai viivanpaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ja sitte mä ihmettelen sitäki et jos sä plussan saat niin mitä sä teet sille toiselle puolikkaalle, roskikseen? Tuskin sitä puolikasta testiä voi monta vuotta edes säilyttääkkää jos seuraavaa lasta varten meinaa jemmata.

Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Ja sitte mä ihmettelen sitäki et jos sä plussan saat niin mitä sä teet sille toiselle puolikkaalle, roskikseen? Tuskin sitä puolikasta testiä voi monta vuotta edes säilyttääkkää jos seuraavaa lasta varten meinaa jemmata.

Ap:han kirjoitti neganneensa tästäkin kierrosta jo, eikä tietoa kierron pituudesta, eli ehkä oletti että niitä testejä vielä tarvitaan...

Alkuperäinen kirjoittaja Puoli testiä:
En edes tiennyt mitä kohtaa pitäisi tuijottaa... Siis viivanpaikka.

Niin, ettekö te ihmiset oikeasti nää tuossa tuota punaista viivaa, yhtä paksua kuin kontrolliviivakin? Mietin kun siinä välissä näyttäisi olevan joku ohuempikin kumma viiva, mutta se ei ole testiviiva, mutta jos joku on sitä katsonut, niin ei ihmekään ettei voi varmaksi sanoa... :D Minusta tuo on päivänselvä raskausviiva, ei epäilystäkään.

Ei siinä puolittamisessa mitään niin ihmeellistä ole... jos kerran samaa testiä voi käyttää kahdesti niin miksi tuhlata koko testi? Tosiaan näkökulma on vähän eri kun niitä testejä kuluu enemmän, mulla kierto on ihan mitä sattuu niin niitä kanssa kuluu... yritystä kohta vuosi.

Kyllä mäkin tuossa viivan näen...

kyllä toi mustakin on ihan selkee haamu ja mäkin sain tooooosi haalean haamun kp 28/28 mieskään ei es nähny sitä ja kp 32/28 tuli vähän vahvempi haamu ja nyt tää haamu on rv 36+6

Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee sitä kuulee:
Aina täällä oppii uutta,eipä ole ikinä tullut mieleen,että rakaustestinkin voi puolittaa !!! Anteeksi,mutta meinaan tikahtua...!!!

Samoin... kesti hetken ennen kun tajusin mitä puolittaminen tässä tapauksessa tarkoittaa. .. tsiisus!

Ajatelkaa mitkä menot jos oikesti on vauva tulossa. ..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee sitä kuulee:
Aina täällä oppii uutta,eipä ole ikinä tullut mieleen,että rakaustestinkin voi puolittaa !!! Anteeksi,mutta meinaan tikahtua...!!!

Samoin... kesti hetken ennen kun tajusin mitä puolittaminen tässä tapauksessa tarkoittaa. .. tsiisus!

Ajatelkaa mitkä menot jos oikesti on vauva tulossa. ..

No en mä ainakaan osta kahta pinnistä jos yhdellä selviän. Kyllä sitä menoihin varmasti kaikki osaa varautua jos vauvaa suunnittelee, mutta miksi pitäisi tuhlata? Kyllä ne testit voi ihan hyvin puolittaa. Mä puolittelen usein kun kierto kanssa vaihtelee, sitten jos saan jotain näkyviin niin ostan jonkun kunnon testin, tikkumallisen, pidän niitä varmempina.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaava:
vielä jatkoa, että kuinkahan moni oikeista vauvaKUUMEILIJOISTA luottaa yhteen testiin, mun on tehtävä vähintään se kaksi

Minulle riitti se yksi testi! :) Tulla pärähti silloin niin vahva plussa, että en epäillyt hetkeäkään! :) Ja olin kyllä kovan vauvakuumeen kourissa! :) Oli mulla toinenkin testi, mutta annoin sen sitten ystävälleni! :)

Mutta itse aloitukseen, minäkin näen siinä haamun! :) Täälläkin peukut pystyssä, että vahvistuu vielä! :)