Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:Ja sitte mä ihmettelen sitäki et jos sä plussan saat niin mitä sä teet sille toiselle puolikkaalle, roskikseen? Tuskin sitä puolikasta testiä voi monta vuotta edes säilyttääkkää jos seuraavaa lasta varten meinaa jemmata.
Alkuperäinen kirjoittaja Puoli testiä:En edes tiennyt mitä kohtaa pitäisi tuijottaa... Siis viivanpaikka.
Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee sitä kuulee:Aina täällä oppii uutta,eipä ole ikinä tullut mieleen,että rakaustestinkin voi puolittaa !!! Anteeksi,mutta meinaan tikahtua...!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja kaikkee sitä kuulee:Aina täällä oppii uutta,eipä ole ikinä tullut mieleen,että rakaustestinkin voi puolittaa !!! Anteeksi,mutta meinaan tikahtua...!!!
Samoin... kesti hetken ennen kun tajusin mitä puolittaminen tässä tapauksessa tarkoittaa. .. tsiisus!
Ajatelkaa mitkä menot jos oikesti on vauva tulossa. ..
Alkuperäinen kirjoittaja Vaava:vielä jatkoa, että kuinkahan moni oikeista vauvaKUUMEILIJOISTA luottaa yhteen testiin, mun on tehtävä vähintään se kaksi
Alkuperäinen kirjoittaja Vaava:koska en uskalla luottaa yhteen, ja sille viivalle on iiiiihana nähdä vahvistus toisesta testistä
Alkuperäinen kirjoittaja Vaava:vielä jatkoa, että kuinkahan moni oikeista vauvaKUUMEILIJOISTA luottaa yhteen testiin, mun on tehtävä vähintään se kaksi