Auttakaa ihmiset, haamuko vai viivanpaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ONNEA!!!!!!!!!
Mä en ole ikinä saanut mitään haamuja, kummallista vaikka olen kerrankin testannut päivää ENNEN kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa, aina selvä tumma viiva

Koskakohan mulla näkyis sitten tuollaineen haamuviiva, viikkoa ennen kuin pitäisi menkkojen alkaa??

kiitos, ihanaa =) aiemmat keskenmeno kaihertaa mielessä, niin nyt vertailen oireita koko ajan edelliseen raskauteen, josta syntyi ihana poikamme. Raskauksia ei kai kannattaisi vertailla ja toivottavasti ne oireetkin vielä tulevat :)

Alkuperäinen kirjoittaja toinen puolittaja:
Ei siinä puolittamisessa mitään niin ihmeellistä ole... jos kerran samaa testiä voi käyttää kahdesti niin miksi tuhlata koko testi? Tosiaan näkökulma on vähän eri kun niitä testejä kuluu enemmän, mulla kierto on ihan mitä sattuu niin niitä kanssa kuluu... yritystä kohta vuosi.

Kyllä mäkin tuossa viivan näen...

No heh, oletko purkanut sellaista tikkutestiä? Ihan samanlainen tikkutesti siellä sisällä on. :laugh:
Hinta niissä on vain siksi, että niissä on muovit päällä. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja toinen puolittaja:
Ei siinä puolittamisessa mitään niin ihmeellistä ole... jos kerran samaa testiä voi käyttää kahdesti niin miksi tuhlata koko testi? Tosiaan näkökulma on vähän eri kun niitä testejä kuluu enemmän, mulla kierto on ihan mitä sattuu niin niitä kanssa kuluu... yritystä kohta vuosi.

Kyllä mäkin tuossa viivan näen...

No heh, oletko purkanut sellaista tikkutestiä? Ihan samanlainen tikkutesti siellä sisällä on. :laugh:
Hinta niissä on vain siksi, että niissä on muovit päällä. :headwall:

Siis tarkoitin liuskatestiä. Siellä sisällä on liuskatesti, ihan samanlainen kuin esim. mammaksi-sivustolla myydään. :D