Onko tämä haamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vaava

Vieras
eli tämä on se 'pahamaineinen' rsfu:n testi ja en tiedä oikein kierron pituuksia. Pillereiden takia olleet poissa pitkään. Kierto on vaihdellut ennen pillereitä n. 28-44. Tässä kierrossa olen testaillut muutaman negan. Ja samaisella testillä tässä kierrosta en ole nähnyt vielä tällaista (vaikka olen olevinaan saanut vaikka mitä näkyviin :laugh: ) Esikoiseni näillä kyseisillä testeillä testannut...

Kiitos avusta (ja pihinä testi puolitettu, mutta toivottavasti saatte selvää;). Huomen aamulla ajattelin testata uudestaan. kp33 tällä hetkellä http://www.aijaa.com/v.php?i=3789685.jpg

minusta se on haamu, mutta aikas vaikea skannatusta tikusta ottaa selvää... näytä jollekin toiselle ihmeessä!

minun rfsu:n testillä testattu haamuni on nyt rv 14...

...Kyllä minäkin tuon haamuksi tulkitsisin jos omalla kohdalla olisi. Ja kerran olen myös raskauden RFSU:lla testannut, meni vaan valitettavasti kesken... :(

Lämpimät onnittelut, toivottavasti huomenna selkeempi tulos!

Tuskinpa sitä haamuja tekevää raskaushormonia saksista siihen testiin jää? Olen kuullut muidenkin noita r-testejä, ja etenkin ovistestejä puolittavan. Jos testejä kuluu paljon, niin tuleehan siinä säästöä...

Huomen aamulla testaat sitten vahvemman plussan ihan kokonaisella testillä! :)

Haamulta tuo minustakin näyttää jos tuli sallitussa ajassa :) Mulla oli ihan saman näköinen se minkä ekan kerran laitoin tänne näytille. Siitä se sitte pikku hiljaa vahvistu...

Olen testannut uudestaan, tuossa edellä olikin jo uuden testin kuvat ja tänään vielä tein apteekin testillä, niin hyvin selkeä viiva tuli :D Nyt jos en enää testaisi :D:D tai ehkä vielä parin päivän päästä ....

Lämpimät onnittelut!
Ihan selkeitä tuloksia minunkin mielestäni. ;D

ps. ei välttämättä tarvii testata enää, etenkin jos viimeisin testi oli jo selkeämpi. Mulle aikoinaan neuvolan täti vähän naureskeli kun sanoin tehneeni neljä testiä. Sanoi että jo yhteen olis voinut luottaa, ei ne anna turhia plussia. (mulla oli kans RFSU:t ja haaleita plussia sain niillä alkuun)

Plussalta näyttää mun mielestä :-D Onnea! Siitä se haalea viiva vahvistuu, jos vielä testailet.

Ja noista vääristä plussista, täällä kokemus sellaisestakin... Tuli testatessa testiajan sisällä vahva plussa, kahden päivän päästä uusintatestiin sitten enää tooodella haalea viiva. Ja 1,5 viikon päästä menkat. Uutta plussaa piti odotella kolme kuukautta ja juurikin tuollaisia haamuja tuli alkuun, vahvistui päivä päivältä (en enää osannut luottaa yhteen tai kahteenkaan plussaan sen väärän positiivisen tuloksen jälkeen).

Yhteistyössä