Auttakaa ihmiset, haamuko vai viivanpaikka

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vaava

Uusi jäsen
13.03.2009
14
0
1
eli tämä on se 'pahamaineinen' rsfu:n testi ja en tiedä oikein kierron pituuksia. Pillereiden takia olleet poissa pitkään. Kierto on vaihdellut ennen pillereitä n. 28-44. Tässä kierrossa olen testaillut muutaman negan. Ja samaisella testillä tässä kierrosta en ole nähnyt vielä tällaista (vaikka olen olevinaan saanut vaikka mitä näkyviin :laugh: ) Esikoiseni näillä kyseisillä testeillä testannut...

Kiitos avusta (ja pihinä testi puolitettu, mutta toivottavasti saatte selvää). Huomen aamulla ajattelin testata uudestaan. kp33 tällä hetkellä http://www.aijaa.com/v.php?i=3789685.jpg

Haamulta se munki mielestä näyttää mutta en menis vannomaan kun näkyy noin huonosti puolittamisen takia. Joten en mä nyt sit tiiä säästääkö tossa mitään kun kumminki joudut tekemään uuden ja sekin voi olla yhtä epäselvä tulos jolloin joudut käyttää vielä uuden :laugh:

No en luottaisi puolitettuun testiin, eikä tuossa mielestäni oikein mitään näykään. Tee uusi testi aamulla vaikkapa parin päivän päästä, äläkä puolita sitä, niin voi olla luotettavakin tulos.

Voi olla kumpi vaan. Oon saanu joskus tollasen vaikka en ollut raskaana. Osta jokin toinen testi ja tee se kokonaisena. Sellanen kasettitesti, missä on kunnon vastausikkuna, ei noita liuskoja. Liuskat oli musta aina hankalia tulkita ja jäin sit epävarmuuteen. Mutta voi tosiaan olla viivanpaikkakin.

ziisus... jos ei sulla ole varaa käyttää kokonaista testitikkua niin PLIIS älä tee niitä lapsiakaan, jooko? meinasitko vaatettaa ne puolikkailla talvihaalareilla ja ruokkiakin vaan puolitäyteen?

Puolittaminen on varmaan hyvinkin tuttua niille jotka joutuu pitkään yrittämään... rahaa saa kyllä ovis- ja raskaustesteihin uppoamaan kun parikin vuotta yrittää, puolittaminen säästää selvää rahaa, eikä vaikuta testin tulokseen. :)

Alkuperäinen kirjoittaja N11NU:
Voi olla kumpi vaan. Oon saanu joskus tollasen vaikka en ollut raskaana. Osta jokin toinen testi ja tee se kokonaisena. Sellanen kasettitesti, missä on kunnon vastausikkuna, ei noita liuskoja. Liuskat oli musta aina hankalia tulkita ja jäin sit epävarmuuteen. Mutta voi tosiaan olla viivanpaikkakin.

Miten olet voinut tuollaisen sitten saada, kun tuo punainen värihän ilmestyy vain, jos sitä raskaushormonia on? Viivanpaikat on erikseen, mutta ihan selvästihän tuossa punainen viiva on. :)