S
"salsa"
Vieras
Elikkä nyt tässä en tarvitse mitään saarnoja, vaan apuja..
Minulla elämässä ollut jos jonkinmoista soutamista ja ongelmia on ollut.
Tällähetkellä ulosotossa on noin kymmenentuhatta euroa.
Olen hakenut velkajärjestelyyn mutta koska minulla ei ole ollut palkkatuloa eivät he ole suostuneet ottamaan minua sinne, sitten vasta kun minulla on palkkatulot.
Minun kanssa asuu kolme lastani.
Jos ostan auton minkä hinta on 5tuhatta niin mitenkä kannattaisi toimia ettei vuoti pääse autoon käsiksi?
Auto on kuitenkin tärkeä jotta pääsen kulkemaan kouluun ja sitä kautta työelämään takaisin uuden ammatinpohjalta.
Jos autoni on minun nimissä, niin eikös vouti voi tulla ja lunastaa auton?
Mikä tämän takaisi?
Voinko esim auton omistajaksi laittaa poikani ja itseni haltijaksi?
Poika on 10vee tosin. Ja vakuutukset tulisi haltijannimellä?
Vai voisiko olla mahdollista soittaa vuodille ja sopia hänen kanssaan ettei autoa minulta vie koska kuitenkin minulla on lapsia ja tarvitsen auton opiskeluun ja työssä kulkemiseen?
Neuvot olisi nyt tarpeen...
Minulla elämässä ollut jos jonkinmoista soutamista ja ongelmia on ollut.
Tällähetkellä ulosotossa on noin kymmenentuhatta euroa.
Olen hakenut velkajärjestelyyn mutta koska minulla ei ole ollut palkkatuloa eivät he ole suostuneet ottamaan minua sinne, sitten vasta kun minulla on palkkatulot.
Minun kanssa asuu kolme lastani.
Jos ostan auton minkä hinta on 5tuhatta niin mitenkä kannattaisi toimia ettei vuoti pääse autoon käsiksi?
Auto on kuitenkin tärkeä jotta pääsen kulkemaan kouluun ja sitä kautta työelämään takaisin uuden ammatinpohjalta.
Jos autoni on minun nimissä, niin eikös vouti voi tulla ja lunastaa auton?
Mikä tämän takaisi?
Voinko esim auton omistajaksi laittaa poikani ja itseni haltijaksi?
Poika on 10vee tosin. Ja vakuutukset tulisi haltijannimellä?
Vai voisiko olla mahdollista soittaa vuodille ja sopia hänen kanssaan ettei autoa minulta vie koska kuitenkin minulla on lapsia ja tarvitsen auton opiskeluun ja työssä kulkemiseen?
Neuvot olisi nyt tarpeen...