Iltoja kaikille, kiva että tässäkin ketjussa on vähän elämää pitkästä aikaa! Tässä viettelen rauhallista koti-iltaa, vasta huomisiltana ollaan lähdössä lappiin. Eli siis rasittava pakkausoperaatio on vielä edessäpäin... Mutta kylläpä on mukava päästä lomalle, saa akut taas ladattua ja lisäksi pääsee hiihtämään
Täytyy myöntää, että minä kuulun siihen joukkoon, jolla menkat ovat tulleet ja menneet ilman suurempia mietiskelyjä, saati että oman kehon tuntemuksiin olisi kiinnittänyt juurikaan huomiota. Pillereiden aikaan sentään tiesin koska menkat tulee, mutta en ole yhtään varma onko mulla ollut säännöllinen vai epäsäännöllinen kierto viimeisten 6 vuoden ajan, koska menkkoja ei juurikaan ole ollut hormonikierusta johtuen.
Mulla ei ole koskaan ollut pahemmin PMS-oireita, mutta ilmeisesti niitä alkaa nyt ilmestymään. Ekojen luomumenkkojen aikaan leukaan ilmestyi mahtavan kokoisia finnejä, enkä minä kyllä enää missään teini-iässä ole

Toivottavasti noita oireita ei tule tämän enempää.
Pidetään peukkuja BuuBuulle, kyllä sieltä testistä voi vielä plussa pärähtää. Joillakin kestää pidempään, että testi näyttää plussaa (ainakin kun lueskelee noita muiden ketjujen viestejä).
Toivotaan että geenit vaikuttaa raskautumiseen, minulla on 5 sisarusta, joten ilmeisesti äidin raskaaksi tuleminen ei ole ollut kovin vaikeata

Ja siskotkin ovat saaneet lapsensa muutaman vuoden sisällä, joten siltä pohjalta näyttää ihan lupaavalta. Vaikka onhan tämä tilanne ihan erilainen, mulla kun on tätä ikää jo kertynyt melkoisesti
Mihinkäs ovat kadonneet Sanna ja Titti? Olikos Titillä jälkitarkastus ens viikolla, joko Sanna sait kutsun jälkitarkastukseen?
Pitäkääpä ketju virkeänä ens viikolla! Minä aion ottaa lomasta kaikki irti ja keskittyä rentoutumiseen, hiihtämiseen ja peiton alla touhuamiseen

Ovista tikuttelen ens viikolla, joten toivotaan parasta...