Aurinkolasit vahvuuksilla vai klipsit ?

mullaki on poliarisoivataurinkolasit vahvuuksilla ja älyttömän nätit löyty. ja hyvät on. en missää tapauksessa niitä klipsejä laittas,joskus ollu,enkä tuu toista kertaa laittamaan...

Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:
Jos mulla ois silmälasit,ni hankkisin sellaset,jotka tummuu itestän ku aurinkoon menee,kaverilla on sellaset ja mun mielestä tosi kätevät ku ei tarvii kantaa mukana kaksia lasia.

mulla on tollaset itsestään tummuvat, ovat kuitenkin autolla ajaessa hankalat kun eivät tummu autossa sisällä, pitää olla autossa kuitenkin toiset aurinkolasit

no entäs kun mie kävin intsrussa kyselemässä niitä klipsejä ni rouva esitteleli sellasia -80 luvun tyyliin olevia jotka taittuu ylöspäin! voi järkky. mie oisin ostanu semmoset sievät klipsit kun nikkeliallergian takia ei oo vara ostaa aurinkolasia vahvuuksilla....

Vuosi sitten ostin vahvuuksilla ja voin suositella!
Mietin ensin sellaisia tummuvia, mutta ne ei toimi autossa (eivät siis tummu ja estä häikäisyä ) joten eipä jäänyt paljon vaihtoehtoja.

Ei todellakaan kumpiakaan, klipsit on kauhean näköisiä ja aurinkolasit vahvuuksilla epäkäytännöllisiä!

Mulla on piilolinssit ja sitten käytän normaaleja aurinkolaseja. Silloin voi aurinkolaseja käyttää normaalisti ja ottaa nenältä välillä ja laittaa takas..

Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
no entäs kun mie kävin intsrussa kyselemässä niitä klipsejä ni rouva esitteleli sellasia -80 luvun tyyliin olevia jotka taittuu ylöspäin! voi järkky. mie oisin ostanu semmoset sievät klipsit kun nikkeliallergian takia ei oo vara ostaa aurinkolasia vahvuuksilla....

muovisangoillaki saa B) , myös nikkelitön tyyppi täällä ja aurinkolasit vahvuuksilla on