Itse suosin aurinkolaseja vahvuuksilla, eikä ole paha hintakaan, kun Instrusta sai 59 eurolla omilla vahvuuksilla, ja mieleiset kehykset
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Mulla on semmoset lasien päälle laitettavat, kun en oo ees uskaltanu kysellä paljon maksais aurinkolasit miun vahvuuksilla...
Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:Alkuperäinen kirjoittaja Pinnea:Mulla on semmoset lasien päälle laitettavat, kun en oo ees uskaltanu kysellä paljon maksais aurinkolasit miun vahvuuksilla...
miten vahvat linssit sulla? mulla molemmissa -2,5 eikä tosiaan paha hinta
Alkuperäinen kirjoittaja SitäSaaMitäTilaa:Jos mulla ois silmälasit,ni hankkisin sellaset,jotka tummuu itestän ku aurinkoon menee,kaverilla on sellaset ja mun mielestä tosi kätevät ku ei tarvii kantaa mukana kaksia lasia.
Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:no entäs kun mie kävin intsrussa kyselemässä niitä klipsejä ni rouva esitteleli sellasia -80 luvun tyyliin olevia jotka taittuu ylöspäin! voi järkky. mie oisin ostanu semmoset sievät klipsit kun nikkeliallergian takia ei oo vara ostaa aurinkolasia vahvuuksilla....