Aurinkolasit vahvuuksilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on aurinkolasit vahvuuksilla enkä ole kokenut ongelmaksi edes parkkihallissa. Saa olla tosi hämärää jo valmiiksi jollei näe parkkeerata ja sitten vaihtaa normilaseihin. Ihan optikolta tilasin että varmasti sopivat mulle. Ajaessa en useinkaan vaihda normilaseille vaikka aurinko menisi pilveen. Hyvin näkyy niilläkin.

Mulla on aurinkolasit vahvuuksilla. Ajan pari tuntia päivässä, enkä ole löytänyt vielä ongelmia, joista voisi aurinkolaseja syyttää. Parkkihallissa voi ajaa oikein hyvin aurinkolasit päässä ja ulkonakin näkee vaikka aurinko menee pilveen. En ostanut mitään umpimustia hitsauslinssejä laseihini sentään.
Tilasin lasit marveloptics.com:ista.

Mulla on aurinkolasit vahvuuksilla. Ajan pari tuntia päivässä, enkä ole löytänyt vielä ongelmia, joista voisi aurinkolaseja syyttää. Parkkihallissa voi ajaa oikein hyvin aurinkolasit päässä ja ulkonakin näkee vaikka aurinko menee pilveen. En ostanut mitään umpimustia hitsauslinssejä laseihini sentään.
Tilasin lasit marveloptics.com:ista.
Lähetitkö sä reseptin sinne vai miten toimitit tiedot sun laseista tuonne? Tuliko aurinkolasit kerralla oikein ja hyvät? Paljonko säästit? Olisiko tuollainen kahdet lasit yksien hinnalla tarjous tullut halvemmaksi?

Yhteistyössä