aukiolotutkimus

  • Viestiketjun aloittaja lumikko
  • Ensimmäinen viesti
Kävin juuri eilen lääkärissä ja mulla on edessä munanjohtimien aukiolotutkimus. Näin ainakin mulla: kun seuraavat kuukautiset alkaa, pitää heti varata aika siihen toimenpiteeseen ja se tehdään kp 3-5 eli kun kuukautiset alkavat loppumaan.
 
maalisXXLmamma75
Keväällä tehtiin kyseinen tutkimus.

Sen tekeminen ei vaikuta yrittämiseen. Itse tuolloin ajattelin, että se pieni vesimäärä kenties "huuhtelis" mahdolliset tukkeet pois ja olin entistä positiivisemmalla tuulella. Mutta ei siitä ainakaan meille suoranaista apua ollut, muuta kuin tieto että kaikki oli ok.
 
mulle sanottiin että se pitää tehdä ennen puoliväliä, mulle tehtiin n kp 13 ja vielä oli oikein hyvä..iteasiassa hänestä oli hyvä että pääsi siinä vaiheessa keirtoa mittaamaan myös munasolujen koot(tai jotain...)

ei pitäisi vaikuttaa ainakaan negatiivisesti raskautumiseen..

 
Minulle tehtiin tuo tutkimus nukutuksessa ja kierron loppupuolella silläkin riskillä, että olisin ollut raskaana :/ Taisin täälläkin asiasta kitistä.. :(

Se pitäisi tehdä kierron alkupuolella ennen ovulointiajankohtaa.
 
Olen menossa ens keskiviikkona tuonne tutkimukseen ja mulla lukee tuossa ajanvarauskortissakin muistutuksena, että tukimus tehdään ennen kp 10, mutta ei kuukautisten aikana.
Myöhemmin ei kuulemma tehdä, kun voi sitten vaikuttaa huonosti tulevaan ovulaatioon ja mahdolliseen raskautumiseen.
 
sh-80
Minulle sanottiin, että aukiolotutkimus tehdään heti vuodon loputtua, minulla se taisi olla kp 7. Lääkäri myös sanoi, että kohtuun jäävä pieni nestemäärä saattaa vaikuttaa raskauden alkamiseen negatiivisesti, ja sen vuoksi inseminaatiota ei tehty vielä sen kierron aikana.
 
ihmettelijä
Minulla myös edessä tuo tutkimus. Millaisia tuloksia siis saitte? Eli oliko teillä paikat kunnossa? Jos ei niin mitkä ovat jatkotutkimukset? Laparoskopia varmaan, mutta entäs sen jälkeen? Ja mikä teillä on teillä olleet syyt, jos munanjohtimet eivät ole avoimet?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 20:22 ihmettelijä kirjoitti:
Minulla myös edessä tuo tutkimus. Millaisia tuloksia siis saitte? Eli oliko teillä paikat kunnossa? Jos ei niin mitkä ovat jatkotutkimukset? Laparoskopia varmaan, mutta entäs sen jälkeen? Ja mikä teillä on teillä olleet syyt, jos munanjohtimet eivät ole avoimet?

Minulla Pco jonka takia laparoskopia,samalla "putsattiin" toista johdinta.
Yhdet kuukautiset tulivat ja seuraavia ei eli raskaaksi tulin sen jälkeen .
 
ihmettelijä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 21:05 Micosa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 20:22 ihmettelijä kirjoitti:
Minulla myös edessä tuo tutkimus. Millaisia tuloksia siis saitte? Eli oliko teillä paikat kunnossa? Jos ei niin mitkä ovat jatkotutkimukset? Laparoskopia varmaan, mutta entäs sen jälkeen? Ja mikä teillä on teillä olleet syyt, jos munanjohtimet eivät ole avoimet?

Minulla Pco jonka takia laparoskopia,samalla "putsattiin" toista johdinta.
Yhdet kuukautiset tulivat ja seuraavia ei eli raskaaksi tulin sen jälkeen .
Löytyikö sinulla joku selkeä syy, miksi oli tukossa? Ja oliko sinulla toinen johdin ihan ok? Kauanko meni toipumiseen? Mukava kuulla, että sinulla tuotti positiivisen tuloksen!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 21:27 ihmettelijä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 21:05 Micosa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.09.2006 klo 20:22 ihmettelijä kirjoitti:
Minulla myös edessä tuo tutkimus. Millaisia tuloksia siis saitte? Eli oliko teillä paikat kunnossa? Jos ei niin mitkä ovat jatkotutkimukset? Laparoskopia varmaan, mutta entäs sen jälkeen? Ja mikä teillä on teillä olleet syyt, jos munanjohtimet eivät ole avoimet?

Minulla Pco jonka takia laparoskopia,samalla "putsattiin" toista johdinta.
Yhdet kuukautiset tulivat ja seuraavia ei eli raskaaksi tulin sen jälkeen .
Löytyikö sinulla joku selkeä syy, miksi oli tukossa? Ja oliko sinulla toinen johdin ihan ok? Kauanko meni toipumiseen? Mukava kuulla, että sinulla tuotti positiivisen tuloksen!

Vuosi e-pillereoden lopettamisen jälkeen ultrattiin,rakkuloita aikas paljon.
Pari vuotta söin teroja ja clomeja,sitten pääsin laparoslopiaan,marraskuussa(syntymäpäivänäni olin siellä)
Toinen oli toimintakuntoinen osittain rakkuloita siis vähäisesti.
Viikon sairasloma skopian jälkeen ja sitten töihin.Varmaan olisin päässyt nopeammin mutta teen fyysisesti suht raskasta työtä.
Ja joulukuussa tuli kuukautiset,mutta tammikuussa sitten ei enää.
Nyt poika 3v syyskuun lopulla.
Ja yritystä taasen,Tyksiin 7.9 eli ensi viikon torstaina.<br><br>
 

Yhteistyössä