Atoppisesta ihosta???? mitä rasvaa teillä käytetään?

• Viestiketjun aloittaja "MintunKukka"
  • Ensimmäinen viesti
"mörökölli"
Itse olen kärsinyt koko ikäni atooppisesta ihottumasta ja ainoa asia, mikä on varmaa on se, että (koko viestikejua en jaksanut lukea, mutta siellä taisi olla mainita), että se oikea rasva löytyy valitettavasti vain kokeilemalla ja rasvoja vaihtelemalla. Mielestäni locobase repair on ollut ihan huippu, ihan törkeän kallis vain kun enää ei saa kela-korvauksiakaan.... Ceridalin öljy on myös todella hyvä. <(Omalla 4-v, lapsella vain joitain satunnaisia iho-oireita - superallergisen äidin onni :D!)

atoopikon äiti
Halicar salbe jossa vaikuttava ainesosa on cardiospermum kasvista. Ihan tajuttoman hyvää salvaa luonnonkortisonia jota voi käyttää loputtomasti. Tuota saa ainakin ympyrätalon apteekista hakaniemestä. Cardiospermum ainesosaa on myös muissakin rasvoissa mutta en muista niiden nimiä. Itse olen vienyt omaa atoopikko tytärtäni vyöheketerapeutille/homeopaatille. Takana kaksi hoitokertaa ja iho ihan helvetin paljon paremman näköinen ja yöt rahoittuneet ihan tosissaan. Ei enää ihoinfektioita, valvottuja öitä ja verisiä lakanoita. Kumpa olisi älynnyt mennä aikaisemmin. Meidän likka käy helsingissä sellaisella hoitajalla kun Anne Vuotari. Suosittelen!

Yhteistyössä