Ateriani. Onko hyvä vaiko huono?

  • Viestiketjun aloittaja laihduttaja syö tänään
  • Ensimmäinen viesti
laihduttaja syö tänään
Aamu: kaurapuuroa 2 dl, vadelmia 1 dl ja kahvi maidolla 2dl
Lounas: Kanakastike 2 dl, riisi 1dl ja raejuusto 2 dl ja 2 rkl , lightcola 0,5 l
Päivällinen: 3 kevytnakkia ja 2 dl perunamuusia tehtynä maitoon ja 2 dl rasvatonta maitoa
Illalla: Maustamatonta jogurttia 2 dl ja ananasmurskaa 1 dl

vettä aina välipaloiksi jota siis tulee noin 2 l päivässä
 
laihduttaja syö tänään
[QUOTE="vieras";24986320]tietty salaatit ja kasvikset tuosta uupuu.[/QUOTE]

Salaattia en suotu syömään mut tomaattia menee, ne itseasiassa unohdin. ja kanakastike on täynnä porkkanaa, paprikaa, maissia eli sieltä niitä tuli joatkin.
 
laihduttaja syö tänään
[QUOTE="hmm";24986328]light-cola ehdottamasti pois ja vaikka kivennäisvesi tilalle..[/QUOTE]

Kerrotko vielä miksi? oNko siitä muuta haittaa kuin makeutusaine? Itse tunnen siitä saaavan sitä makeutta päivään :)
 
laihduttaja minäkin
Lisää tuoretta: vihanneksia, marjoja, hedelmiä jne

Oma eilinen listani seuraava

- aamupala: lasi vettä, 1 viipale Vaasan Pieni Pyöreä näkkileipää, päällä aamupala 5% juustoa, kurkkua ja paprikaa, n 1dl maustamatonta jugurttia ja sulatettua mustikoita ja vadelmia, kuppi kahvia rasvattoman maidon kanssa.
- lounas: kanakastiketta höyrytetyn kukkakaalin ja keitettyjen porkkanoiden kanssa, salaattia, tomaattia, kurkkua, lasillinen vettä
- välipala: 1 omena, 1 mandariini ja kuppi kahvia
- päivällinen: 1 keitetty peruna, 2 kpl kotitekoisia jauhelihapihvejä, höyrytettyä parsakaalia, salaattia, tomaattia, kurkkua ja paprikaa, lasillinen vettä
- iltapala: lasillinen rasvatonta piimää

Tänään olen tostaiseksi syönyt
- yksi viipale reissumiesleipää, päällä kevyt kalkkunaleikkelettä, kurkku ja tomaattia, 1 mandariini ja pieni juotava jugurtti (rasvaton)
 
Luin kokoajan, että Ahterini. Onko hyvä?

Juu kerrohan paljon on kaloreita. Vesi on kyllä hyvä juttu, mutta että ihan välipalaksi :D Jotain muuta siihen väliin kyllä, iskee sitten ennen ruoka-aikaa tajuton nälkä ja syöt yli tarpeiden. Laihduttaessa ei saa eikä tartte olla nälässä.
 
laihduttaja syö tänään
Tuosta taitaa tulla jotain 1000 kal, mut sittenkun lisään rasvan niintulee nemmän. Niin tarkoitin että siellä väleissä juon vettä en ns välipalana. Tuonne voisi siis lisätä vaikka jonkun hedelmän vielä mukaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja syö tänään;24986475:
Tuossa steriassa on
Hh 126,2 g
Rasvaa 22,4g
Proteiinia 65,5g
ja kacl 984
Proteiinia tulisi saada 1g per painokilo, ja laihduttajan jopa enemmän, eli esim. 1,5g painokiloa kohden. :) Jos painat alle 65kg, tuo on ok määrä.
 
"vieras"
Täällä yks laihduttaja

Aamu: kaksi kananmunaa, aurajuustoa, voissa ja kookosöljyssä paistettuna.
eridanous maustamaton jugurtti ja vieressä avokado omena mustikka sosetta. Kaikki niin rasvaisena kun olla voi.
Ruoka: jauhelihakaalipata (voissa ja kookosöljyssä paistettu) pala tai pari mustaa suklaata.
Iltaruoka: Kasvispizza (The pizzapohjalla) ehkä vielä hedelmä päälle jos mahtuu.
Ennen nukkumaan menoa saatan vielä vetästä pähkinöitä tms. kourallisen.

Ah. 22kg tippunut ja vauhti vain yltyy ;)
(ota mallia)
 
laihduttaja syö tänään
[QUOTE="vieras";24986648]Täällä yks laihduttaja

Aamu: kaksi kananmunaa, aurajuustoa, voissa ja kookosöljyssä paistettuna.
eridanous maustamaton jugurtti ja vieressä avokado omena mustikka sosetta. Kaikki niin rasvaisena kun olla voi.
Ruoka: jauhelihakaalipata (voissa ja kookosöljyssä paistettu) pala tai pari mustaa suklaata.
Iltaruoka: Kasvispizza (The pizzapohjalla) ehkä vielä hedelmä päälle jos mahtuu.
Ennen nukkumaan menoa saatan vielä vetästä pähkinöitä tms. kourallisen.

Ah. 22kg tippunut ja vauhti vain yltyy ;)
(ota mallia)[/QUOTE]


Kiitos ei :D
 
"Minni"
[QUOTE="vieras";24986648]Täällä yks laihduttaja

Aamu: kaksi kananmunaa, aurajuustoa, voissa ja kookosöljyssä paistettuna.
eridanous maustamaton jugurtti ja vieressä avokado omena mustikka sosetta. Kaikki niin rasvaisena kun olla voi.
Ruoka: jauhelihakaalipata (voissa ja kookosöljyssä paistettu) pala tai pari mustaa suklaata.
Iltaruoka: Kasvispizza (The pizzapohjalla) ehkä vielä hedelmä päälle jos mahtuu.
Ennen nukkumaan menoa saatan vielä vetästä pähkinöitä tms. kourallisen.

Ah. 22kg tippunut ja vauhti vain yltyy ;)
(ota mallia)[/QUOTE]

Ja aivot kiittää :D Karppaajat vaan syö rasvaa ja protskua, eikä liiku. Yks mun tuttu painaa 115 kg nyt, on laihtunu 15 kg, ei oo pahemmin liikkunu, mahtaa sen kroppa olla komee ku roikkuu nahkaa joka puolella :D
 
"vieras"
[QUOTE="Minni";24986696]Ja aivot kiittää :D Karppaajat vaan syö rasvaa ja protskua, eikä liiku. Yks mun tuttu painaa 115 kg nyt, on laihtunu 15 kg, ei oo pahemmin liikkunu, mahtaa sen kroppa olla komee ku roikkuu nahkaa joka puolella :D[/QUOTE]

Et viitsisi yleistää,mä karppaan ja liikun kuutena päivänä viikossa yhteensä 5 tuntia.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja laihduttaja syö tänään;24986697:
Kuulostaa yököttävältä :D
No karppiruoan voi rakentaa monella tavalla.
Mun ruoat esim.eilen.
Aamulla teetä,rahkaa mansikoiden ja kookoshiutaleiden kera.
Lounaalla savustettua lohta,sitruunaa,paistettua sipulia ja paprikaa,porkkanaraastetta ja salaattia,oliiviöljyä.
Päivällisellä kananfilepihvi,kermaviilikastike,uunijuurekset kerman ja juuston kera,tomaattia,salaattia,oliiviöljyä.
Iltapalalla teetä,omenaa kermavaahdon ja mantelirouheen kera.

Mutta mä sitä mieltä jokainen laihduttaa itselleen parhaalla tavalla,joten en tykytä omaa tapaani ainoana tapana.
Tsemppiä pudotukseen:)
 
"vieras"
[QUOTE="Minni";24986696]Ja aivot kiittää :D Karppaajat vaan syö rasvaa ja protskua, eikä liiku. Yks mun tuttu painaa 115 kg nyt, on laihtunu 15 kg, ei oo pahemmin liikkunu, mahtaa sen kroppa olla komee ku roikkuu nahkaa joka puolella :D[/QUOTE]

Mulla ei ainakaan roiku, ei vähääkään. Ja mä liikun. Ja vieläpä kaiken lisäks mun mielestä on viisasta ensin pudottaa noin suuresta painosta ensin vähän ja sitten vasta liikkua. Ihan sen takia vaan ettei paikat hajoa.
Yleensä se himo liikuntaan ja ulkoiluun tulee karppauksen myötä. Voin olla varma että näin on lähes poikkeuksetta.

Voitko vielä kertoa mitä karppaus tekee aivoille?
Oon reilu 2 vuotta syöny vähähiilihydraattisesti, suurimmaksi osaksi luomuruokaa, enkä oo huomannu mitään muuta kun sen, että voin rutkasti paremmin kun ennen karppausta. Mun keho varmaan nyt kyllä valehtelee.

Ja arvaa mitä. Söin tässä pari viikkoa taaksepäin pari palaa jotain täysjyväruisleipää ja heräsin seuraava yönä niin järkyttävään vatsakipuun että olin jo aivan varma siitä että mun maha räjähtää. Kokeilin pari päivää sitten huvin vuoksi uudelleen syödä ja taas, sama toistui.
 

Yhteistyössä