Ateriani. Onko hyvä vaiko huono?

  • Viestiketjun aloittaja laihduttaja syö tänään
  • Ensimmäinen viesti
"Minni"
[QUOTE="vieras";24986797]Mulla ei ainakaan roiku, ei vähääkään. Ja mä liikun. Ja vieläpä kaiken lisäks mun mielestä on viisasta ensin pudottaa noin suuresta painosta ensin vähän ja sitten vasta liikkua. Ihan sen takia vaan ettei paikat hajoa.
Yleensä se himo liikuntaan ja ulkoiluun tulee karppauksen myötä. Voin olla varma että näin on lähes poikkeuksetta.

Voitko vielä kertoa mitä karppaus tekee aivoille?
Oon reilu 2 vuotta syöny vähähiilihydraattisesti, suurimmaksi osaksi luomuruokaa, enkä oo huomannu mitään muuta kun sen, että voin rutkasti paremmin kun ennen karppausta. Mun keho varmaan nyt kyllä valehtelee.

Ja arvaa mitä. Söin tässä pari viikkoa taaksepäin pari palaa jotain täysjyväruisleipää ja heräsin seuraava yönä niin järkyttävään vatsakipuun että olin jo aivan varma siitä että mun maha räjähtää. Kokeilin pari päivää sitten huvin vuoksi uudelleen syödä ja taas, sama toistui.[/QUOTE]

Aivot tarvii myös hiilareita. Tuskin kukaan jaksaa tollasta " paskaa " syödä hautaan asti: D On sitä ennenkin ennen karppausta laihduttu. Ja justiinhan tuo karppaus todettiin ns vaaralliseksi, mutta karpatkaa rauhassa :D Mää varmaan oksentaisin jos söisin tyyliin aamupalaksi pekonia.
 
"vieras"
[QUOTE="Minni";24986854]Aivot tarvii myös hiilareita. Tuskin kukaan jaksaa tollasta " paskaa " syödä hautaan asti: D On sitä ennenkin ennen karppausta laihduttu. Ja justiinhan tuo karppaus todettiin ns vaaralliseksi, mutta karpatkaa rauhassa :D Mää varmaan oksentaisin jos söisin tyyliin aamupalaksi pekonia.[/QUOTE]

Ihmisen keho osaa tuottaa kaiken tarvittavan hiilihydraatin itse ja hei, onhan tossa mun ruoassa vaikka kuinka paljon hiilareita. Kasviksista, hedelmistä, marjoista, jogurtista, pähkinöistä. Ja en niinkään laihtumismielessä karppaa, terveyteni takia lähinnä.

Voitko vielä tarkentaa tuota karppaamisen vaarallisuutta? Koska luonnonmukainen ruoka on jonkun tappanut? KUKA ON TUTKINUT NÄITÄ? voitko antaa jotain linkkiä tms.

En muuten syö lainkaan pekonia, lisäaineiden mm. nitriitin takia.
 
"Minni"
[QUOTE="vieras";24986896]Ihmisen keho osaa tuottaa kaiken tarvittavan hiilihydraatin itse ja hei, onhan tossa mun ruoassa vaikka kuinka paljon hiilareita. Kasviksista, hedelmistä, marjoista, jogurtista, pähkinöistä. Ja en niinkään laihtumismielessä karppaa, terveyteni takia lähinnä.

Voitko vielä tarkentaa tuota karppaamisen vaarallisuutta? Koska luonnonmukainen ruoka on jonkun tappanut? KUKA ON TUTKINUT NÄITÄ? voitko antaa jotain linkkiä tms.

En muuten syö lainkaan pekonia, lisäaineiden mm. nitriitin takia.[/QUOTE]

No järkyt määrät voita kyllä syöt, ei musta kovin terveellistä. Et taida seurata mitään uutisia. Iltalehdessä esim ole juttua siinä yks päivä, uutisissakin.
 
"mä"
Taas karppaajat pätemässä. Onko se niin vaikea hyväksyä, että ihmiset elää normaalipainoisesti tavallisellakin ruokavaliolla ja myös laihduttaa tavallisella ruokavaliolla.
 
"vieras"
[QUOTE="Minni";24986907]No järkyt määrät voita kyllä syöt, ei musta kovin terveellistä. Et taida seurata mitään uutisia. Iltalehdessä esim ole juttua siinä yks päivä, uutisissakin.[/QUOTE]

Mistä tiedät paljon käytän voita? Ja se ei ole SUSTA kovin terveellistä? Onko toi sitte niinku asiantuntevan lausunto. Seuraan mediaa paljonkin. Ja en ikinä ole törmännyt mihinkään pätevään, todellisuuteen perustuvaan tutkimukseen tms. En ole koskaan kuullut, vaikka asiaan olen todellakin perehtynyt, että joku olisi kuollut tai sairastunut vhh dieetillä. Sen sijaan tiedän monta jotka ovat syöneet virallisterveellisesti ja nimenomaan sitä täysjyvää, ovat saaneet diabeteksen.Tiedän myös monia, jotka ovat karppaamalla parantuneet siitä.

Ei ole mitään näyttöä siitä, että karppaaminen olisi vaarallista, ei tasan tarkkaan ole.

Se että joku Uusitupa sanoo, että siihen kuolee, ei ole totuus. Se ei perustu mihinkään todellisuuteen. Se on hänen oma teoriansa. Kuten sanoin, siihen ei ole kukaan kuollut. Vai onko? Linkkiä?

Ja voista vielä sen verran. Niitä tutkimuksia jotka sen terveyttä edistävää vaikutusta puoltaa, sen sijaan löytyy.
Hetken päästä voin linkata.
 
"Minni"
[QUOTE="vieras";24987004]Mistä tiedät paljon käytän voita? Ja se ei ole SUSTA kovin terveellistä? Onko toi sitte niinku asiantuntevan lausunto. Seuraan mediaa paljonkin. Ja en ikinä ole törmännyt mihinkään pätevään, todellisuuteen perustuvaan tutkimukseen tms. En ole koskaan kuullut, vaikka asiaan olen todellakin perehtynyt, että joku olisi kuollut tai sairastunut vhh dieetillä. Sen sijaan tiedän monta jotka ovat syöneet virallisterveellisesti ja nimenomaan sitä täysjyvää, ovat saaneet diabeteksen.Tiedän myös monia, jotka ovat karppaamalla parantuneet siitä.

Ei ole mitään näyttöä siitä, että karppaaminen olisi vaarallista, ei tasan tarkkaan ole.

Se että joku Uusitupa sanoo, että siihen kuolee, ei ole totuus. Se ei perustu mihinkään todellisuuteen. Se on hänen oma teoriansa. Kuten sanoin, siihen ei ole kukaan kuollut. Vai onko? Linkkiä?

Ja voista vielä sen verran. Niitä tutkimuksia jotka sen terveyttä edistävää vaikutusta puoltaa, sen sijaan löytyy.
Hetken päästä voin linkata.[/QUOTE]


Jos olit se sama tuolla 1 sivulla, joka laittoi mitä syö niin siinähän lukee että paljon voita. Ei tässä kukaan ole puhunut että siihen kuolee.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24987004]Ja voista vielä sen verran. Niitä tutkimuksia jotka sen terveyttä edistävää vaikutusta puoltaa, sen sijaan löytyy.
Hetken päästä voin linkata.[/QUOTE]
Totta kai voi edistää terveyttä, jos vaihtoehto on olla syömättä. Samalla lailla, kun karppaaminen on terveellisempaa kuin pelkän moskan syöminen. Missään tutkimuksessa ei ole sanottu karppaamisen tappavan, vaan yksipuolisen ruokavalion - aivan kuin Uusitupakin sanoi. Ja liian yksipuolisesti voi syödä karppaamallakin.

Voi ei ole epäterveellistä, pehmeä rasva on terveellisempää kuin voi. Nyt se rasvapallo pois nenästä.
 

Yhteistyössä