asukkaan masturbointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
tulipa tälläinen tilanne töissä. pesin erästä toispuoleisesta halvauksesta kärsivää miestä. oli kakat tullut ja alapää polviin asti siinä. kun huuhtelin alapäätä, sanoi mies että tuntuu hyvälle ja alkoi runkata mä kielsin kovaan sävyyn ja sanoin että nuo hommat teet silloinkun olet yksin. onneksi just silloin tuli toinen hoitaja ja pelasti mut. tuli inhottava olo.

oliskohan ollu mahdollista jättää se siihen suihkuun toimittamaan asiansa loppuun ja sit oisit menny peseen loppuun? en tiiä, mutta jotenki tuntuu et onhan heilläkin oikeus kyseiseen asiaan, vaikka itsekin hoitoalalla olleena tiedän, että tilanne on inhottava..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mites muuten tollasten pesu yleensäkin tapahtuu? siinä sängyllä jollain pesulapuilla, vai saatteko yksin vietyä suihkuun ja suihkuteltua siellä?

suihkussa kaikki meillä pestään. aamupesut ja iltapesut käsisuihkulla wcssä.

Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:
oliskohan ollu mahdollista jättää se siihen suihkuun toimittamaan asiansa loppuun ja sit oisit menny peseen loppuun? en tiiä, mutta jotenki tuntuu et onhan heilläkin oikeus kyseiseen asiaan, vaikka itsekin hoitoalalla olleena tiedän, että tilanne on inhottava..

miten itse olisit toimninut.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja piprane ema:

miten itse olisit toimninut.

luultavasti kuten sinäkin, ihan vaan jo hämmennyksenkin vuoksi..

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
no nuo vanhukset nyt touhuaa melkee mitä vaa. sitä en ymmärrä jos tuota asiaa ei kestä ni miksi tekee tuota työtä. ammattivalintakysymyksiä...

olen opiskelija.talon ainoa nuori. asukas oli 50v, ei vanhus.

no nuo vanhukset nyt touhuaa melkee mitä vaa. sitä en ymmärrä jos tuota asiaa ei kestä ni miksi tekee tuota työtä. ammattivalintakysymyksiä...

mun toimenkuvaan ei kuulu katsella runkkaavia miehiä.ei kenenkään hoitajan kuulu eikä tarvitse.

Alkuperäinen kirjoittaja just ni:
Kaikista ei vaan oo hoitotyöhön. Ap voisi vaihtaa alaa ;) Tollasia valehoitsuja on ollu ennenkin, ei ne valintakokeet ihan turhaan oo olemassa.

Eli ap ei ole siis sopiva hoitajaksi, kun ei halua kenenkään runkkaavan vieressään? Ja kyse oli kuitenkin keski-ikäisestä miehestä, joka tiesi mitä teki. Justiinsa....

Sinä joka epäilit tätä tsoukiksi: tuo on itse asiassa aika tavallista hoitolaitoksissa, mulla ei ole ainakaan syytä epäillä provoksi.

mun toimenkuvaan ei kuulu katsella runkkaavia miehiä.ei kenenkään hoitajan kuulu eikä tarvitse.

Juuri näin!

juu, en tarkoittanutkaan et pitäis kattella sellasta. mut sitä vaan tapahtuu.

Yhteistyössä