Petturivaimo

Vaimon tasapainoilua ja selviytymisen yritystä valheitten verkossa ja miehen toive hyvästä avioelämästä.



Mitä voin tehdä? Minulla on hyvä mies, jonka kanssa kaksi lasta. Nuorin vasta kahden vanha eikä vanhempikaan ole kuin neljän. Koti on kaunis ja siisti. Se on hyvä koti, mutta minä, kodin äiti, petän miestäni ja samalla teen väärin lapsianikin kohtaan. Välillä tunnen itseni halvaksi luntuksi, päätöksieni unohtajaksi, sanansyöjäksi, ja vain oman himoni tyydytyksen etusijalle asettajaksi.

Olin palannut äitiysloman jälkeen töihini ja saanut aivan uuden tehtävän, joka oli jonkinlainen esimiesasema. En sitä olisi välttämättä halunnut, mutta sainhan siitä pienoisen palkankorotuksen. Suoranaisia alaisia oli vain viisi kappaletta ja hekin vanhastaan vanhoja tuttuja. Yksi oli tuttavuudessaan lähempi kuin muut, sillä olin ennen raskaaksi tuloani ja äitiyslomaa vieraillut hänen vuoteessaan useasti. Hän oli Kimmo. Hurjastelimme seksin alueella ja nautimme. Opin aivan uuttaa ja Kimmokin jotain minulta. Unohdin mieheni Arin sekä lapseni kieriskellessämme hikisinä ja huohottavina Kimmon sängyssä tai jossain hotellissa. Mieheni ei pannut merkille myöhäisiä kotiintuloja, vaan uskoi kaiken ylitöistä ja muista valheista joihin olin itseni koulinut. Raskauteni katkaisi vierailut toisen vuoteeseen. Pelkäsin aluksi, että kuka mahtaa olla tulevan lapsen isä, mutta tarkkojen laskujen ja allakan tutkimisen jälkeen olin varma, että isä on mieheni Ari.

###############

Sattui niin, että työpäivän jälkeen taas kerran olin viettänyt aikaa Kimmon kanssa eräässä kahvilassa. Kiinni ja lähekkäin istuessamme koskettelimme toisiamme hämärässä nurkkauksessa. Muilta piilossa tunnustelin pöydän ja pöytäliinan suojassa Kimmon housujen päältä kivikovaa kalua. Avasin vetoketjun ja pujotin käteni sepaluksesta sisään ja sain paljaan kullin käteeni. Se sykki ja eli kädessäni tulista kiimaa. Terska oli aukostaan vuotanut esispermaa, joka kostutti koko kovan nupin. Rakastin sitä, ja Kimmolta tuli herkästi kuumaa ja kirkasta, väkevälle maistuvaa eritettä, joka hyväillessä kostutti myös käteni. Oma pilluni eritti omia eritteitään ja kostutti pikkareitani. Kimmon käsi vaelsi reidelläni ja hiveli sukan liukasta pintaa. Se nousi ylös kohti syliä ja oli paljaalla iholla stayupien pitsireunuksen yläpuolella. Sormet harhailivat kohti häpyhuulia ja pujahtivat pikkareiden alle. Turvonneet häpyhuulet olivat hieman avoinna ja Kimmo hiveli niiden sisäpintaa nousten ylöspäin kohti häpykielen nupukkaa. Hän painoi sitä varovasti ja sai minut värähtämään ja päästämään huuliltani pienen pienen kirahduksen. Sormi liukui taas alas ja tunkeutui pilluun, niin syvälle kuin tuossa pöydän takana istuessa vaan oli mahdollista. Silmäilin ympärilleni ja pelkäsin, että joku näkisi ja joutuisimme noloon tilanteesen.

Sylini hehkui ja pursui märkyyttä Kimmon käteen. Olin kuulevinani pientä ääntä sormen kiertäessä kuuman ja litimärän pillun onkaloissa. Sisäreiteni yläosat olivat jo kosteat ulos valuneista nesteistäni. Kimmo oli venyttänyt pikkareitani niin, että ne epämielyttävästi painoivat ja kiristivät ihoani ja upposivat syvälle pakaroiden väliin. Otin käteni Kimmon kullilta ja tartuin hänen käteensä vetäen sen pois sisältäni. Nostin hiukan helmojani ja valutin pikkarini pois. Puristin märän pallon kouraani ja upotin sen käsilaukkuuni. Nyt sain vapaammin avattua tien Kimmon kädelle ja sen sormille. Kukaan ei kiinnittänyt meihin huomiota ja toimemme oli hyvin piilossa laajan pöytäliinan takana ja sen alla. Minun teki mieli ottaa suuhun Kimmon kulli. Imeä ja runkata sitä, puristella kivespussia ja tunnustella sen sisällä olevia viiriäisenmunia. Antaa niiden liukastella sormissani ja antaa niille suukkoja. Himoitsin Kimmon huulia pillulleni.

Minun oli lähdettävä kotiin. Olin luvannut olla ajoissa kotona, enkä mielelläni halunnut pettää lapsiani, sillä olin luvannut tulla ajoissa kylvettämään ja lukemaan iltasadut. Nojasin vielä hetken Kimmoon ja annoin suukon hänen huulilleen. Puristin vielä hetken hänen kaluaan housujen päältä ja nousin ylös ja kävelin ovelle.

Kotona kuului keittiöstä meteliä Arin toimiessa illalliskokkina. Lapset siellä mekasti ja isi piti komentoa. Pujahdin kylpyhuoneeseen ja pudotin pikkarit laukustani pyykkikoriin. Pesin kädet ja menin keittiöön. Suukottelin lapset ja Arin. Yhdessä hänen kanssaan saimme lapset syötettyä ja alkoi iltatoimet sekä hammaspesut. Sitten hetki kirmailua ja sänkyyn. Asettaudun lampun läheisyyteen ja luin tuttua iltasatua, joka ikisen sanan, virheettömästi ja niinkuin piti. Jos poikkeamia sattui, sen vanhempi lapsi kyllä oitis korjasi.

Sammutin lastenhuoneesta valot ja menin olohuoneeseen jossa Ari istui lukien kirjaa. Telkkari oli päällä ja jokin Kotikadun jakso oli menossa. Kävin antamassa suukon Arin otsalle kuvittellen sen Kimmon otsaksi ja istuin sohvaan. Yritin keskittyä televisioon, mutta ajatukset sinkoilivat ja pimpissä tuntui edelleen Kimmon kosketuksien aikaansaamat värinät. Istuin varoen, ettei mitään näkyisi, sillä en ollut pukenut uusia pikkareita päälleni. Istuin jalat allani ja nojasin sohvankulmassa oleviin tyynyihin. Rinnoissakin tuntui kuumotus ja nännien tykytys. Hajamielinen katseeni seurasi ohjelmaa ja ajoittain nuokahtelin pieniin unenpätkiin. Ei ne voineet pitkiä olla, mutta aina jokin unikuva pikaisesti vilahti näkyviin. Kimmo ja minä, aina jotain tekemässä.

'Nousimme alakerran lounasravintolasta ylös työpaikkaamme, Kimmo ja minä. Nousin portaita ja Kimmo pari askelmaa takanani kun tunsin hänen kätensä koskettavan polvitaivettani. Käsi silitti alareittä ja siirtyi hyväilen sen sisäpintaa kutkuttavasti ylös kohti pimppiä. Hameenhelma nousi aavistuksen ja hidastin nousuani ja annoin Kimmon käden hyväillä. Hän tunnusteli varovasti pikkareitteni edustaa ja painoi sormillaan alla olevaa sykähtelevää pillua. Peukalo seikkaili pakaroiden välissä upoten niiden väliin. Pysähdyin ja nojasin päätäni kaiteella olevaan käteeni. Nautin Kimmon kosketuksista. Toinen jalkani oli askelmaa ylempänä kuin toinen ja tunsin Kimmon painautuneen vasten lantiotani käden seikkailessa reisieni välissä. Rappu oli tyhjä muista kulkijoista.'
" Oili, nukutko sä? Mitä sä inahtelet?"
" Oi, torkahdin . Sanoinko mä jotain," kysyin pelästyneenä.
" Et muuta kuin kerran 'älä', ja sitten semmoista inahtelua."
" Jotain kai näin, nyt se on jo unohtunut. Ei kai se mitään kummaa ollut."
" Sä olet jotenkin kummasti muuttunut. Hurjasti ylitöitä, seminaaria ja muuta. Aina melkein väsynyt. Mä olen jopa alkanut epäileen jotain."
" Ai mitä sitten?"
" Et sä et aina ole töissä."
" Kuinka niin?"
" Etkö muista, sullahan oli jotain sutinaa sen yhden kanssa ennenkuin jäit äitiyslomalle. Nyt melkein uskon, että jatkat samaa rataa."
" Älä viitsi. Sehän sovittiin silloin. Mulla vaan on hommia ihan liikaakin, ja aion kyllä nyt pistää aikataulut ihan uusiksi. Tehkööt muutkin jotain."
Valehtelin kuin mikäkin silmänkääntäjä. En tuntenut syyllisyyttä, enkä rakastanut kumpaakaa miestä, en laillista enkä Kimmoa. Kimmo oli vaan niin hyvä ja erilainen kuin Ari. Kimmosta ei olisi perheen isäksi niinkuin Ari oli, joka ei minua tyydyttänyt haluamallani tavalla, jonka taas Kimmo teki. Eli olin itsekäs narttu. Olin sotkenut asiat ja alkoi varmaan kohta paljastusten vuoro.

Ari katsoi jälkeeni kun menin kylpyhuoneeseen. Riisuin itseni ja katsoin hetken itseäni peilistä, josta katseeseeni vastasi jotensakin hyvännäköinen nainen. Vielä kohtalaisen pystyt rinnat, aivan pieni vatsakumpare joka ei haitannut. Häpykummulla siistitty, tumma ja lyhyehkö karvoitus. Nännit nyt kovana Arin epäilysten seurauksena. Epäilyjen, jotka nostattivat sisäistä kiimaa joka tuntui pillunkin syvyyksissä ja pienenä kihelmöintinä välilihalla.

Annoin kuuman suihkuveden valua ylitseni ja puristin rintojani. Pienessä haara-asennossa seisten vesi valui pitkin vartaloani pakaroiden väliin ja edestä pitkin vatsaa alas häpyhuulien vakoa välilihalle jossa virrat kohtasivat. Tunne oli ihanaakin ihanampi ja ajatuksissa pyöri vaan Kimmo ja Kimmon kalu. Olin tuntevinani pillussa sykkivän kullin ja sen runnovat töytäisyt. Hyvä etten äännellyt kuin rakastellessa.

Sipsuttelin kylpyhuoneesta pelkässä kylpytakissa ja istuin taas sohvaan, vastapäätä Aria. Upposin syvälle tyynyjen joukkoon enkä välittänyt edes peitellä itseäni kylpytakin piiloista pilkottavilta näkymiltä. Minulla oli tunne, että minun oli oltava Arin lähellä ja illan mittaan ajautua hänen kanssaan "lohtupillun" antamiseen. Sitä olin aiemminkin joutunut tekemään. Poissaolevana olin vaan vastannut Arin rakasteluun ajatuksissani Kimmo. Tunsin Arin niin hyvin, että kun lähestyin häntä tarkoituksena rakastelu, hän unohti herkästi riidan ja oli tyytyväinen kun sai kanssani tyydytettyä itsensä. Meillä ei paljoa harrastettu seksiä. Se melkein jäi näihin sääli-, eli lohtupanoihin. Muuten ei minua kovastikaan huvittanut.

" Oili, kerro nyt, tapaatko sitä useinkin sitä kaveria?"
" En, ehkä kerran pari viikossa ohimennen," valehtelin ja katsoin syvälle Aria silmiin.
" Puhutteko sitten?"
" Ei meillä mitään asiaa ole, mutta tottakai moikataan," vastasin taas silmät viattomasti pyöreänä.
" Oliko se Kimmo se nimi?"
Nyökkäsin.
" Haluisitko sä sitä?"
Nielin ja nieleskelin, miten nyt vastaisin? Pieni hiki nousi nenänpielliin ja kainalot kostuivat.
" Ari, mitä sä nyt tuommoista kyselet," vastasin ja nousin ylös sohvalta. Kylpytakki aukesi , mutta annoin olla kun menin polvilleni Arin eteen. Kiedoin kädet hänen jalkojensa ympäri ja painoin rintani kiinni polviin. Leukani lepäsi hänen reidellään katsoessani ylös Aria silmiin. Tartuin hänen käsiinsä ja nostin ne niskani taakse. Ari oli totinen ja oli vaan.
" Ethän ole ollut sen Kimmon kanssa, ethän?"
" No en ole," valehtelin edelleen ja olin tuntevinani Kimmon sykkivän itsessäni. Sisälläni, syvällä sylissäni.
Tunsin pienen hyväilyä muistuttavan kädenliikkeen niskassani. Nousin hitaasti ylemmäksi ja annoin suukon Arin poskelle, en suulle. Arasti Ari kosketti rintojani ja otti ne kokonaan käsiinsä. Painauduin vasten käsiä ja annoin suukon otsalle. Kylpytakki oli auennut kokonaisuudessaan ja tunsin Arin polven, vaatteen peittämän polven painautuvan vasten alastonta syliäni. Ari otti minusta lujemman otteen ja puristi minua itseensä. Käänsin kasvoni sivuun, etten olisi tarvinnut suudella. Ari hengitti kuumasti korvaani ja hänen kätensä vaelsivat kylpytakin alla pitkin alastonta vartaloani. Tunsin miten ne puristivat pakaroitani ja silittivät lantiota. Hieraisin aavistuksenomaisesti pilluani Arin polveen ja kuiskasin:
" Mennään makkariin."
Hiukan säälitti Arin hetki sitten esittämä anova kysymys: " Ethän ole ollut..." Voi rassukkaa. Hän kerjäsi minulta kieltävää vastausta.

Makuuhuoneessa taittelin päiväpeitettä pois vuoteelta Arin riisuessa itseään. Nyt oli lohdun paikka. Ari lähestyi minua ja otti minut puristavaan halaukseen. Kylpytakki putosi hartioiltani ja Arin kulli tuntui kovana vasten reittäni. Kimmolla ja Arilla oli samanlaiset kalut, niin kooltaan kuin kauneudessaan, mutta rakastin kumminkin Kimmon kullia yli kaiken. Se oli taitavampi, se sai minut lähes hulluuden partaalle, mielestäni siitä tuli kuumempaa spermaa, ja jonka makukin oli parempaa kuin Arin. Kaipasin Kimmoa, mutta minua halasi Ari.

Heittäydyn selälleni vuoteelle ja toivoin Arin toimivan nopeasti. Ari tulikin vierelleni ja hyväili rintojani ja niiden nännejä. Puristi niitä hiukan ja alkoi imemään kumpaakin vuorollaan.
" Oili, maistut hyvälle."
" Kiitos Ari," vastasin hiljaa silmät ummessa.
Makasin hiljaa ja odotin Arin alkavan levittämään jalkojani, mutta hän suuteli edelleen vartaloani, vatsaa ja käsivarsia. Huulet eteni olkapäilleni ja korvanjuureen. Tunsin Arin kuuman hengityksen poskellani. Käänsin hieman kasvojani poispäin, mutta huulet lähestyivät omiani kunnes ne kohtasivat. Nostin käteni Arin hartioille kuin torjuakseni hänet, mutta en sitä tehnyt. Upotin sormeni hänen hauiksiinsa ja annoin Arin suudella. En osannut vastata niinkuin ennen, vaan kaikki tuntui niin vieraalle. Pakottauduin hieman avaamaan huuliani ja raottamaan hampaitani kohdatakseni Arin kielen. Ari suuteli kovaa pitäen päätäni käsiensä välissä ja hivuttautui hiljaa kokonaan päälleni. Levitin jalkojani ja tunsin miten kulli ja kivespussi kohtasivat sylini. En liikutellut lantiotani, vaan annoin Arin kullin olla omillaan.

Ari lopetti suutelemisen ja alkoi kuljettamaan kieltään kohti rintojani. Hän nuoli, suukotteli niiden välin, pallean ja vatsan. Kieli maisteli häpykummun lyhyttä karvoitusta ja tunsin sen pienen töytäisyn häpykielellä. Se sai minut tahtomattani hieman värähtämään ja huuliltani pääsi pieni kirahtava äänähdys. Ari oli vetäytynyt taaemmaksi ja levitti käsin häpyhuuliani, ujutti molempien käsien etusormia hieman syvemmälle. Hän suuteli klitorista ja työnsi kielensä syvyyksiin ja tuli pakonomainen tarve liikutella lantioita. Aloin myös tuntemaan pientä kosteutta pillussani. Olin jo pelännyt, että saattaa tulla kivulias rakasteluhetki jota piti omalla syljellä helpottaa. Nostin vaistomaisesti polviani ylös ja levitin enempi jalkojani . Ari imi ja suuteli syliäni, nuoli ja suuteli taas. Hän söi minua ja joi sitä märkyyttä joka minussa oli. En tuntenut enää niin kovaa vastenmielisyyttä vaan aloin antautua mukaan leikkiin. Painoin Arin päätä lujasti sylliini ja hieroin pillua hänen kasvoillaan.

Ari nousi hetkeksi pois hävyltäni ja oli jalkojeni välissä lähellä häpyhuulia. Ojensin kättäni ja sain otteen seisovasta kalusta. En olisi pystynyt sanomaan kumman se oli, niin samankaltaiset ne olivat, Kimmon ja Arin. Runkkasin kullia hitaasti ja puristelin sen kuumaa kuulaa, kiiltävää ja hehkuvan purppuraista terskaa. Se oli kostea ja liukas. Sain toisen käden ylettymään kivespussille ja tunnustelin sitä, puristelin varovasti ja kannattelin kiveksiä kämmenelläni. Hetki oli kuin aikoinaan ennen Kimmoa. Suljin taas silmäni ja leikin näillä leluilla.

Painoin Arin kullia häpyluulleni ja hieroin sitä karvoitukselleni. Kivekset poukahtelivat avonaisen pillun suulla. Olin edelleen silmät suljettuina ja nautin vaan. En erottanut kuka kanssani oli, vaan itsekkäästi nautin elintemme kosketuksesta toisiinsa. Ari kumartui alemmaksi ja suuteli kasvojani, eteni taas suulleni ja suuteli sitä. Vastasin siihen. Olin joutunut kiihkon valtaan ja aioin antautua täysin Arille. Sylini huusi jotain itseensä.

Otin Arin käsieni puristuksiin ja heittäydyin täysin kiihkoni valtaan. Työnsin lantiotani kohti Arin kalua ja hieroin itseäni siihen. Levitin jalkojani ja vedin Aria ylemmäksi ja purin häntä huuleen. Suutelin hänen leukaa ja upotin sormeni syvälle hänen hiuksiinsa. En voinut enää odottaa, vaan tartuin kädelläni Arin kulmikkaaseen kulliin ja ohjasin sen pilluuni. Nostin lantiotani tullen vastaan ja tunsin sen liukuvan syvälle liukkaaseen kiimapesään. Kostuin aina vaan ja olin märkä. Sitä valui ulos kastellen Arin kivespussia joka vallattomana poukahteli välilihalla. Suustani karkasi pieniä inahteluita.

Lohtupimpin antaminen oli muuttunut oman himoni tyydyttämiseksi ja siitä sai Arikin osansa. Nostin sääreni Arin pakaroiden päälle ja painoin pohkeita lujasti vasten Aria, kädet seikkailivat pitkin hänen selkäänsä. Kynnet painautuivat hartioiden lihaksiin jättäen punaiset raapaisujäljet.
" Oili, olethan minun," huohotti Ari.
" Ari."
" Olethan?"
" Ollaanhan me naimisissa," vastasin kierrellen.
" Mutta kun sä..."
" Ari, mä haluan tulla päälle."
Ari unohti kyselyt ja nousi päältäni ja kierähti vierelleni.

Nousin istumaan Arin reisille ja otin huojuvan kullin käsiini. Runkkasin sitä kaksin käsin ja katsoin miten hehkuva terska vilahteli sormieni lomasta. Koko kalu oli mehuistani märkä ja liukas, samoin kivespussi ja karvat kiiltelivät hiestä. Ujutin itseäni lähemmäksi kullia ja ohjasin sen sisään kuumottavaan pilluun. Puristin rintojani ja aloin edestakaisen liu'utuksen kullilla joka aina eteenpäin liukuessani osui aarrekammion pohjaan ja aiheutti säkenöivän tunteen koko lantion seudulle. Liikuin välillä hitaasti ja välillä nopeuttaen liikettäni ja Ari auttoi minua vyötäisiltä. Aloin oikean ratsastuksen ja pompin kuin laukassa. Joka pohjakosketuksen aikana inahdin, niin hyvälle se tuntui, se lähenteli kipua. Kimmo oli unohtunut, niin myös Ari, ei ollut muuta kuin miehen kalu sisälläni. Tätä halusin nyt, eikä ollut väliä kuka sitä antoi.
" Oili, minulta tulee."
" Älä Ari vielä," pelästyin ja hillitsin menoa.
Laskeuduin Arin päälle ja olin siinä hetken. Rinta vasten rintaa. En halunnut tämän vielä loppuvan, tämän säälipanon, vaan halusin sen vielä jatkuvan, ainakin hetken. Nyt suutelin minä Arin suuta. Kieli leikki hänen hampaillaan ja imin alahuulen suuhuni. Pieni sylkinoro valui suupielestä pudoten Arin kaulalle.

Kohottauduin istumaan Arin kullille joka oli koko ajan hiljaa sykähdellyt sisälläni. Kannustin ratsuni laukkaan ja se oli menoa taas. Kyrpä moukaroi pillun peräseinää ja pohja räjähteli taas salamoista. Oli Arinkin kulli hyvä, välähteli mielessäni.
" Ari, tule vaan, tule sisään," sain hätäisesti huokaistua hengästyneenä.
Arin huulilta kuului ääni ja arvasin hänen laukeavan aivan kohta. Tunsinhan minä hänet. Kiihdytin ratsastusta ja katsoin alas Arin kasvoja kun ne aavistuksen kiristyivät ja taas rentoutuivat samalla kun tunsin kuuman sysäyksen sisälläni. Kulli purki itseään ja spermaa pursui kullinvartta ulos pillusta. Valui kiveksille ja alas lakanalle. Liikutin lanteitani hiljaa ja laskeuduin uudelleen Arin päälle. Hikiset ihomme painautuivat vasten toisiaan ja tunsin miten rintani liukastelivat Arin rinnalla. Ari oli saanut täytettyä minut spermallaan, mutta minä en ollut saanut orgasmia. Ei se ensimmäinen kerta ollut, että se jäi tulematta niinä harvoina viimeajan rakasteluhetkinä joita meillä Arin kanssa oli ollut.

Nyt tein semmoista, mitä en aikoihin ollut Arille tehnyt. Otin ulosluiskahtaneen kullin suuhuni. Nuolin velttoa kalua ja imin. Puristelin kiveksiä ja pieni koveneminen alkoi. Spermainen ja minunkin mehuista märkä kulli ylettyi nieluun asti kun sitä imin. Ari äänteli, nautinnosta, ja samalla sekoitti hiuksiani ja painoi päätäni alas kohti kullia. Irrottauduin ja vedin henkeä ja pyyhin sylkeä ja muuta suupielistäni. Sperma maistui suussani, suolainen ja kirpeä sperma.
" Oili, rakastan sinua, ihan oikeesti."
" Ari," vastasin, sillä en voinut vastata samalla tavalla, valehdella.
" Tämä oli ihanaa Oili."
" Niin oli," vastasin totuudenmukaisesti, sillä sitä se oli. En vaan rakastellut mieheni kanssa, - vaan miehen.
" Meidän pitäisi olla näin useammin, eikö?"
Taas anova kysymys toiveena myöntävä vastaus.
" Ari, mun pitäisi kyllä mennä suihkuun, olen ihan sotkussa."
" Oltaisiin nyt hetki näin vielä."
" Ollaan hetki," vastasin ja halusin sitä itsekin ja makasin Arin vierellä pitäen hänen puolikovaa kalua kädessäni, liikuttamatta kättäni. Mutta miksi?

Seisoin nojaten suihkutilan kaakeliseinään ja annoin veden virrata kasvoilleni. Hiukset liimautuivat poskilleni ja niskaan. Olin hetki sitten istunut veden alla kyykyssä ja masturboinut. Sormeni kävivät syvällä sisälläni ja toiselle kädellä tunnustelin klitorista. Painelin sitä ja hivelin sen ympäristöä. Puristin häpyhuulia yhteen ja annoin veden osua niiden välistä pilkistävään häpykieleen. Hivelin sisäreisiä ja välilihaa, jotka ovat minulle erityisen herkkiä paikkoja. Puristin nännejä ja venytin niitä, kipuun asti. Mielikuvissa vilahteli Kimmo ja Ari. Paikat vaihtuivat koko ajan. En pystynyt keskittymään yhteen. Saunankiuas naksui lasioven takana, sen Ari oli käynyt napsauttamassa päälle. Toiveissa hänellä oli varmaan yhteinen saunahetki, mutta en aikonut enää saunoa.

##############

Makasin vuoteessani kun Ari tuli hyväntuoksuisena saunasta. Hän oli halunnut minut mukaan, mutta en ollut halukas. En tiedä miksi, olisinhan aivan hyvin voinut mennäkin, mutta päälläni oli taas tämä Aria kohtaan oleva inhottava rooli. Harmittelin sitä itsekin, eihän tämä voinut kauaa enää näin jatkua. Kimmoa vaan ajattelin, mutta tiesin myös, ettei siitäkään tulisi mitään. Suhde saattoi loppua milloin vaan, sillä sisimmässä tunsin, ettei hänestä olisi minulle eikä minusta hänelle. Mutta mitä voisin tehdä? Olihan minulla Ari ja lapset ja kaikki muu hyvä. Miksi en osannut olla ja yhdessä ratkaista ongelmat Arin kanssa. Ari halusi, mutta minä en. Miksi? Apua!

Makasin selälläni kädet niskan takana ja katselin kattoa. Ari kömpi tutusti ähellellen vierelleni ja veti peiton päälleen. Hetken kuluttua hän kohotti päätään ja katsoi minua, laski katseensa ja asetti päänsä rinnalleni. Lämmin käsi liikkui vatsaltani pitkin lantiota yläreidelle ja taas ylös vatsalle. Hän käänsi hieman päätään ja antoi suudelman paljaalle povelle, laski sitten taas korvansa sydämeni päälle. Näin olimme kauan ja kuuntelimme toistemme hengitystä. Rinnoissani tuntui edelleen rakastelun tuomaa kuumotusta ja pimpissä sykähteli vielä omin käsin aikaansaatu orgasmi.

Laskin arasti käteni Arin hiuksille ja työnsin sormeni syvälle niihin. Painoin päätä itseäni vasten. Minun mieheni päätä.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Onneksi kaivelin näitä sivuja aijemmalta ajalta. Sieltä löytyy helmiä kuten tämäkin. Minuun oikein sattui, kun luin tämän tarinan, sillä olen itsekin ollut semmoinen lohtupimpin antaja ja ihan samasta syystä. Pikkusen tulee niitä aikoja ikävä.
 

Yhteistyössä