asukkaan masturbointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:
mä oon töissä sellaisessa paikassa.. missä ihmisillä seksuaalisuus korostuu jopa aika paljonkin.. ja sitä joudutaan rajaamaan sanallisesti todella paljonkin.. JOPA JOILLAIN LÄÄKITSEMÄÄNKIN...

Tuleeko sille ikinä immuuniksi?

Siis mille?

Mulle tuo ei tee pahaa, ymmärrän että ihmisillä on tarpeet. Mutta kieltämättä menee joskus hämilleen jos "yllättää" toisen joskus.. tai että asia toistuu usein, puheissa jne.. se turhauttaa itseä.. Mutta sitä ei saa asukkaalle/asiakkaalle näyttää.. Se voi loukata/hämmentää.
Voin kertoa.. ei se lääkityskään aina toimi.. hillitsee ehkä hiukan.. mut ei "lopeta" haluja..

mä oon töissä sellaisessa paikassa.. missä ihmisillä seksuaalisuus korostuu jopa aika paljonkin.. ja sitä joudutaan rajaamaan sanallisesti todella paljonkin.. JOPA JOILLAIN LÄÄKITSEMÄÄNKIN...

Siis mille?

Mulle tuo ei tee pahaa, ymmärrän että ihmisillä on tarpeet. Mutta kieltämättä menee joskus hämilleen jos "yllättää" toisen joskus.. tai että asia toistuu usein, puheissa jne.. se turhauttaa itseä.. Mutta sitä ei saa asukkaalle/asiakkaalle näyttää.. Se voi loukata/hämmentää.
Voin kertoa.. ei se lääkityskään aina toimi.. hillitsee ehkä hiukan.. mut ei "lopeta" haluja..

Eihän siinä mitään, jos yllättää jonkun omissa touhuissaan, mutta hyväksikäyttö on jo hiukan ahdistavaa. Ap:n tapauksessa oli kyse hyväksikäytöstä mun mielestäni.

Siis mille?

Eihän siinä mitään, jos yllättää jonkun omissa touhuissaan, mutta hyväksikäyttö on jo hiukan ahdistavaa. Ap:n tapauksessa oli kyse hyväksikäytöstä mun mielestäni.

ja on se ahdistavaa.. Itsekin kokenut paljon työn puolesta kähmintää, irstaita puheita jnejne.. sekä miehiltä että naisilta..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei saa kieltää itsetyydytämästä. Siitä voi tulla traumoja ja vaikeuksia myöhemmässä seksielämässä.

Luuletko että tällä miehellä on ns. myöhäisempää seksielämää jäljellä :O. Ja ainoa jolle tosta traumoja voi tulla on ap :D

Alkuperäinen kirjoittaja täh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei saa kieltää itsetyydytämästä. Siitä voi tulla traumoja ja vaikeuksia myöhemmässä seksielämässä.

Luuletko että tällä miehellä on ns. myöhäisempää seksielämää jäljellä :O. Ja ainoa jolle tosta traumoja voi tulla on ap :D

Voi että täällä on tosikkoja mammoja.

Ihan oikein teit ja missään nimessä et ois saanut jättää häntä yksin, kyseessä kuitenkin puolittain halvaantunut ihminen. Siinäpä oltais sitten oltu jos ois tippunut tms!

Alkuperäinen kirjoittaja km:
Onneksi meidän asukkaat on niin dementoituneita ettei ne enää sorru moiseen...

Sorru moiseen? Itsetyydytys on ihan normaalia lapsesta vanhukseen asti. Toki se pitää tehdä yksin ollessa eikä häiritä toisia sillä.

Alkuperäinen kirjoittaja km:
Onneksi meidän asukkaat on niin dementoituneita ettei ne enää sorru moiseen...

Mä tein kanssa töitä dementiakodissa ja kyllä vaan jopa 70-80-vuotiaat vanhusmiehetkin joskus seisokin sai pesulla. Ihmiskehon normaalia toimintaa, ei sitä kannata jälkeenpäin miettiä.

Yhteistyössä