Alkuperäinen kirjoittaja täh:onko tää joku tsoukki?
kuulostaa ihan siltä..huhuhuh
Kyllä tää on aika arkipäivää hoitsuilla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:onko tää joku tsoukki?
kuulostaa ihan siltä..huhuhuh
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:mä oon töissä sellaisessa paikassa.. missä ihmisillä seksuaalisuus korostuu jopa aika paljonkin.. ja sitä joudutaan rajaamaan sanallisesti todella paljonkin.. JOPA JOILLAIN LÄÄKITSEMÄÄNKIN...
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:mä oon töissä sellaisessa paikassa.. missä ihmisillä seksuaalisuus korostuu jopa aika paljonkin.. ja sitä joudutaan rajaamaan sanallisesti todella paljonkin.. JOPA JOILLAIN LÄÄKITSEMÄÄNKIN...
Tuleeko sille ikinä immuuniksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:mä oon töissä sellaisessa paikassa.. missä ihmisillä seksuaalisuus korostuu jopa aika paljonkin.. ja sitä joudutaan rajaamaan sanallisesti todella paljonkin.. JOPA JOILLAIN LÄÄKITSEMÄÄNKIN...
Siis mille?
Mulle tuo ei tee pahaa, ymmärrän että ihmisillä on tarpeet. Mutta kieltämättä menee joskus hämilleen jos "yllättää" toisen joskus.. tai että asia toistuu usein, puheissa jne.. se turhauttaa itseä.. Mutta sitä ei saa asukkaalle/asiakkaalle näyttää.. Se voi loukata/hämmentää.
Voin kertoa.. ei se lääkityskään aina toimi.. hillitsee ehkä hiukan.. mut ei "lopeta" haluja..
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Alkuperäinen kirjoittaja Kiukkuperse:mä oon töissä sellaisessa paikassa.. missä ihmisillä seksuaalisuus korostuu jopa aika paljonkin.. ja sitä joudutaan rajaamaan sanallisesti todella paljonkin.. JOPA JOILLAIN LÄÄKITSEMÄÄNKIN...
Siis mille?
Mulle tuo ei tee pahaa, ymmärrän että ihmisillä on tarpeet. Mutta kieltämättä menee joskus hämilleen jos "yllättää" toisen joskus.. tai että asia toistuu usein, puheissa jne.. se turhauttaa itseä.. Mutta sitä ei saa asukkaalle/asiakkaalle näyttää.. Se voi loukata/hämmentää.
Voin kertoa.. ei se lääkityskään aina toimi.. hillitsee ehkä hiukan.. mut ei "lopeta" haluja..
Eihän siinä mitään, jos yllättää jonkun omissa touhuissaan, mutta hyväksikäyttö on jo hiukan ahdistavaa. Ap:n tapauksessa oli kyse hyväksikäytöstä mun mielestäni.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei saa kieltää itsetyydytämästä. Siitä voi tulla traumoja ja vaikeuksia myöhemmässä seksielämässä.
Alkuperäinen kirjoittaja täh:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei saa kieltää itsetyydytämästä. Siitä voi tulla traumoja ja vaikeuksia myöhemmässä seksielämässä.
Luuletko että tällä miehellä on ns. myöhäisempää seksielämää jäljellä :O. Ja ainoa jolle tosta traumoja voi tulla on ap![]()
Alkuperäinen kirjoittaja km:Onneksi meidän asukkaat on niin dementoituneita ettei ne enää sorru moiseen...
Alkuperäinen kirjoittaja km:Onneksi meidän asukkaat on niin dementoituneita ettei ne enää sorru moiseen...
Alkuperäinen kirjoittaja suski:Ap taisi rikkoa vaitiolovelvollisuutta kertoessaan tän tarinan...