Asioita, jotka toimivat elokuvissa, mutta ei tosielämässä:

  • Viestiketjun aloittaja Ei muuta
  • Ensimmäinen viesti
Yksi juttu tuli kanssa mieleen: jos on vaikka 3 henkilöä, ja 1 heistä haluaa sanoa toiselle jotain salaista asiaa, niin ne 2 menee vain parin metrin päähän puhumaan ja vaan pikkuisen madaltaa ääntään. Ihan kuin se kolmas ei kuulisi mitä ne 2 supattaa...
 
"vieras"
Mun mies oikeesti luuli synnytyksen menevän näin :D Oli hieman järkyttynyt kun asia synnytysvalmennuksessa selvisi...

Niin ja tosiaan lapsivesien menosta kesti n. 60h että meidän poika syntyi, sairaalassa oltiin 1,5vrk josta synnytyssalissa 12h...
kaiken eikä kukaan ole leikkaamassa sitä pois!:). Minä en koskaan ole nähnyt lapsi ulastautuu sieltä! aika järkyttävää kun itse näin videolta! Ei ihme kun miehet pyörtyy!
 
"vieras"
Yksi juttu tuli kanssa mieleen: jos on vaikka 3 henkilöä, ja 1 heistä haluaa sanoa toiselle jotain salaista asiaa, niin ne 2 menee vain parin metrin päähän puhumaan ja vaan pikkuisen madaltaa ääntään. Ihan kuin se kolmas ei kuulisi mitä ne 2 supattaa...
ootsä mun kaveri niin no tää ei ollut se sano musta sitä ja tätä!:). Ihan lapselllista!

aikuisuus pitäs jo unohtaa nuo paskat!
 
Yksi juttu tuli kanssa mieleen: jos on vaikka 3 henkilöä, ja 1 heistä haluaa sanoa toiselle jotain salaista asiaa, niin ne 2 menee vain parin metrin päähän puhumaan ja vaan pikkuisen madaltaa ääntään. Ihan kuin se kolmas ei kuulisi mitä ne 2 supattaa...
Ja lisäksi ihmiset juttelee yksin ääneen kaikkia übersalaisia asioita huoneessa, jonka ovi on raollaan.
 
[QUOTE="Vieras";27490520]Esim. Kahvin juonti jää aina kesken, korkeintaan kerran hörpätään[/QUOTE]
Ja esim. pienten lasten äideille ei käy koskaan näin?! Vai onko tämä elämäksi kuvittelemani sittenkin vain elokuvaa...?
 
ok
Jenkkileffat: jos vanhemmat ovat kunnollisia, rakastavia ja lämpimiä, paistetaan aamiaiseksi pancakes. Juuri kun yksi pancake on saatu lautaselle mutta sitä ei vielä ole maistettu, kuuluu ääni ja äiti sanoo, että se on koulubussi/kyyti kouluun, nyt teidän pitää juosta! Eikä kukaan koskaan saa syödä mitään :'(

Oikeasti niitä pannareita joko ei paistettaisi, tai jos paistettaisiinkin, ne tulisivat syödyksi.
 
Voi hyvä luoja, nyt näen sieluni silmin kuinka kinkkaat ulos jostain siivouskomerosta.
Syy kinkkaukseen on niin maan pirusti haarojen välissä hiertävä kravatti :)

Toivottavasti se edes olis oma mies, ettei kravatin omistajan tarvitse keksiä mitään ultrahienoa selitystä miksi kravatti tuoksahyaa oudosti kolitelle, sämpylätaikinalle ja kukille. Missä ne teidän pikkujoulut olikaan ???
[QUOTE="viima";27483150]kun ei se riitä et pyyhkäsee ne enimmät kun sitä tulee se kaikki ulos heti kerralla. sori. olen vain erilainen. ja pitää olla joku riepu lähellä tai sit tyynynpäällinen, paita, tms. jos tollasta puskaseksiä juhlissa pitäis harrastaa niin mies joutuis luopumaan sukastaan tai kravaatistaan.[/QUOTE]
 
Yksi juttu tuli kanssa mieleen: jos on vaikka 3 henkilöä, ja 1 heistä haluaa sanoa toiselle jotain salaista asiaa, niin ne 2 menee vain parin metrin päähän puhumaan ja vaan pikkuisen madaltaa ääntään. Ihan kuin se kolmas ei kuulisi mitä ne 2 supattaa...
Mun mies harrastaa tätä. Tai oikeestaan yleensä niin, että kuiskaan sille jotain mitä en halua muiden kuulevan, niin sitten se vastaa toistamalla sen asian paljon kovempaa :headwall: Eikä usko kun mä sanon että ton kuulee kaikki....
esimerkki (huom. keksitty) :

Minä: Unohdin vaihtaa alushousut.
Mies: AI UNOHDIT VAIHTAA ALUSHOUSUT?
Minä: Shh, kaikki kuulee ton
Mies: EIKÄ KUULE

Niin ei varmasti jää epäselväksi kellekään myöskään se että en halunnut kenenkään kuulevan :D |O
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuinen Jättiläinen;27491932:
:LOL: 1,5 tunnin leffa jossa keskustellaan kyseisistä aiheista, juu ei kyllä taitaisi toimia :D
Onhan niitä yhtäläisen järkeviä elokuvia ja näytelmiä tehty maailman sivu :D jostain syystä ei juuri monikaan ole suuren yleisön tietouteen noussut :D

Vagina monologit taitaa olla niitä harvoja poikkeuksia :D
 
säpäle harmaana
Joo etenki tv-sarjat on täynnä näitä yksinään puhuvia sekä käytävissä korvat torvella vaanivia.
Ja sitten usein vielä se keskustelu kuullaan juuri sopivasta kohtaa niin, että syntyy väärinkäsityksiä. Esim jos joku on raskaana, se oven takana olija luulee, että tyttöystävänsä odottaa lasta jollekin muulle kuin hänelle, vaikka oikeasti raskaana onkin joku ihan muu. Ja kun näistä asioista sitten myöhemmin keskustellaan (esim se käytävällä kuunnellut haastattelee jotain tyttöystävänsä kaveria) se väärinkäsitys ei selviä, vaan puhutaan juuri sillä lailla sopivasti, että totuus ei paljastu vieläkään, vaan väärinkäsitys ja ongelma vain paisuu isommaksi (tyyliin se raskaana oleva on rakastunut lapsen isään ja aikoo muuttaa yhteen tämän kanssa, mutta ei mainita kuka on raskaana ja kuka on lapsen isä).

Ymmärsiköhän kukaan..
 
[QUOTE="Kemeli";27489205]Musta taas tuntuu, että just CSI:ssa ne aina tekee tutkimuksia hämärässä tai pimeässä huoneessa. Koskaan ei laiteta valoja päälle, vaan kuidunpätkät löytyvät aina taskulampun valossa.[/QUOTE]

Mua oikeasti häiritsee se, että ne rikostutkijat menevät sinne rikospaikalle omissa vaatteissaa, tukat auki yms... sotkemaan rikospaikan. Eikös niillä oikeasti ole suojapuvut yms.... Tuskin siellä labrassakaan voi ihan niin rennosti kivoissa jakuissa tukka hulmuten tehdä tarkkuutta vaativaa kuituanalyysiä...?
 
"HARMAANA"
Mun mies harrastaa tätä. Tai oikeestaan yleensä niin, että kuiskaan sille jotain mitä en halua muiden kuulevan, niin sitten se vastaa toistamalla sen asian paljon kovempaa :headwall: Eikä usko kun mä sanon että ton kuulee kaikki....
esimerkki (huom. keksitty) :

Minä: Unohdin vaihtaa alushousut.
Mies: AI UNOHDIT VAIHTAA ALUSHOUSUT?
Minä: Shh, kaikki kuulee ton
Mies: EIKÄ KUULE

Niin ei varmasti jää epäselväksi kellekään myöskään se että en halunnut kenenkään kuulevan :D |O
No tell me about it!

Minä: "Mulla valuu mälliä pimpistä"
Mies: "AI MÄLLIÄ PIMPISTÄ, AI VALUU VAI?"

:D
 
ks
Jos talossa on murhaaja, niin miksi sitä aina juostaan karkuun yläkertaan vaikka ovesta olisi päässyt ulos? Ja jos joku sekopää alkaa soitella uhkailupuheluita, niin miksi niihin vastataan uudestaan ja uudestaan? Ensin isketään luuri korvaan ja sitten kuitenkin taas vastataan kun puhelin soi...
 
"vieras"
joku hukkuu, se pelastetaan, annetaan vähän tekohengitystä ja se hukkunut virkoaa ja nousee suunnilleen itse pystyyn suutelemaan intohimoisesti pelastajaansa.

Tätä en KOSKAAN ole nähnyt livenä.
 

Yhteistyössä