Asioita, jotka toimivat elokuvissa, mutta ei tosielämässä:

  • Viestiketjun aloittaja Ei muuta
  • Ensimmäinen viesti
Miten te jaksatte keskustella ja riidellä millainen pillu on kelläkin? Mua ei kiinnosta sitten yhtään onko mulla suora löysä etupillu vai kireä suppilotakapillu.... Hahahah :D mitä väliä? Ei ne muiden tai oma pillu haukkumalla kiristy.
Ihmetteletkö ihan tosissasi? Täällä palstalla?
Ja vielä perjantaina. :rolleyes:


:popcorn:
 
  • Tykkää
Reactions: Kissimi ja Lispetti
-
Kun sankari(pari) on muutaman päivän, viikon tai kuukaudenkin intensiivisesti pakosalla/suorittamassa tehtävää, tämän ei tarvitse syödä, nukkua saatika käydä paskalla.

Naisilla ei ole kuukautisia, jotka haittaisivat esim. spontaanin seksin harrastamista vieraan kanssa tai ollessa panttivankina, haaksirikkoutuneena tms.
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
Vierastelija
Tämän ominaisuuden mä niin haluaisin leffoista tosielämään: ajat autolla paikkaan x, vaikka jossain Manhattanilla tai muussa paikassa jossa liikennettä on ihan pirusti, ja aina löytyy parkkipaikka just sen mestan edestä, johon olitkin matkalla.
 
"vieras"
Kun sankaria kohden ammuuttaan useammallakin rynnäkkökiväärillä, mikään luodeista ei osu. Sen sijaan sankari osuu tulittajiin yhdellä laukauksella, käyttäen käsiasettaan.
Totta! Ja kun sankari antaa toisen tai ainoan aseensa ensin koko leffan ajan suojelemalleen henkilölle, joka ei ole koskaan asetta kädessä pidellyt, niin totta kai tää, yleensä nainen, osaa ratkaisevalla hetkellä ampua, osua ja pelastaa sankarin.
 

Yhteistyössä