Asioita, jotka toimivat elokuvissa, mutta ei tosielämässä:

  • Viestiketjun aloittaja Ei muuta
  • Ensimmäinen viesti
salkkari
Ittee häirihtee suunnattomasti salkkareissa esiintyvä toinen ulottuvuus. Yhtäkkiä ennen yksiönä ollut asunto muuttuu vähintään kaksioksi ellei jopa kolmioksi. Yhtäkkiä saunaan ilmestyi suihkutila jota siellä ei aiemmin ollut, pukuhuoneesta suoraan saunaan jne. Vaikka rapussa asuntojen ovia on kaksi vierekkäin on silti vierekkäisissä asunnoissa ikkunoita seinällä joka on vastakkain sen naapurin asunnon kanssa. Muuten asuntojen "pohjakuvat" on mitä omituisempia, olohuone ja keittiö vierekkäin ja miljoona makuuhuonetta jossai piiitkän käytävän päässä..
ARGH!!
 
fdas
[QUOTE="vieras";27482958]Teidän miehiltä tulee kyllä tosi vähän spermaa näköjään! Tai sitten teillä vaan on pimpassa ihan hirveät röllötaskut, mihin se mälli jää.[/QUOTE]

Ihan noin fakta on, että siemennestettä vapautuu yleensä 2–15 millilitraa kerralla eli korkeintaan ruokalusikallisen verran (katsokaa vaikka googlella).
Kyllä kai sinä nyt lihaksillasi pystyt ruokalusikallisen nestettä pitämään sisällä sen hetken että kävelet vessaan...
 
"jeppistä"
[QUOTE="vieras";27486826]Kun ihmisille tapahtuu ihan kauheita eli heitä puukotetaan, ammutaan, koko muu perhe kuolee tai vastaavaa, niin ikinä ei olla sairaslomalla vaan väen väkisin pysytään töissä. Pomo saattaa suunnilleen pakottaa työntekijänsä loppupäiväksi kotiin eli kahdeksi tunniksi. Samaten lomia on aina pitämättä viiden vuoden ajalta.[/QUOTE]

Juu ja työpäivät on ympäripyöreitä, käydään muutama tunti nukkumassa aamuyöstä kotona ja taas pirteenä töihin :) Erityisesti siis poliisisarjoissa.
 
  • Tykkää
Reactions: MorbidMama
Paperia
Ihan noin fakta on, että siemennestettä vapautuu yleensä 2–15 millilitraa kerralla eli korkeintaan ruokalusikallisen verran (katsokaa vaikka googlella).
Kyllä kai sinä nyt lihaksillasi pystyt ruokalusikallisen nestettä pitämään sisällä sen hetken että kävelet vessaan...
Onkohan minulla sitten niin löysä peli kun kaikki valuu jo sänkyyn vaikka makaan selälläni. Jos olen päällä niin kaikki valuu miehen päälle.
 
"harmaa"
Mulla kyllä mällit valui seksin jälkeen jo ennen lasta, jolloin ainakin olin tiukka. Valui matkalla suihkuun, suihkussa, ja pikkareihinkin riitti vielä sen jälkeen. Lapsen saannin jälkeen en ole koittanut. Kumissa onkin se ihana puoli, ettei seksin jälkeen valu mitään ylimääräistä.
 
ok
Puhelinnumerot alkaa aina 555 :) (amerikkalaisissa elokuvissa)


Toistetaan etunimeä, tyyliin : Matti tulee huoneeseen, Ritva totea: "Matti", Matti toteaa: "Ritva". Sitten aletaan keskustelu hokemalla kokoajan sen toisen nimeä...
Eka johtunee siitä, ettei sekopäät ala soittelemaan lelffanumeroihin?

Toka on vaan tapana Jenkeissä. Etunimeä käytetään tosi paljon, mun mielestä kivaa.
 
valuuvaluu
Tuota noin.

Minun sisälläni on mällin lisäksi omia nesteitä. Meillä ei paljon liukkaria käytetä kun mies joutuu välillä kesken kaiken kuivaamaan itsensä kin kitka häviää täysin kostumiseni takia. Ihan siis kirjaimellisesti valun reisille.

Siihen liukkauteen mällit sekaan niin aika fakiiri saa olla et sisällä pysyy. Yritäpäs puristaa raakaa kananmunaa öljyisessä
nyrkissä, se tulee ulos ihan joka mahdollisesta raosta.

Ootteko te kellä ei valu, miten märkänä itse?
 
"harmaa"
Tuota noin.

Minun sisälläni on mällin lisäksi omia nesteitä. Meillä ei paljon liukkaria käytetä kun mies joutuu välillä kesken kaiken kuivaamaan itsensä kin kitka häviää täysin kostumiseni takia. Ihan siis kirjaimellisesti valun reisille.

Siihen liukkauteen mällit sekaan niin aika fakiiri saa olla et sisällä pysyy. Yritäpäs puristaa raakaa kananmunaa öljyisessä
nyrkissä, se tulee ulos ihan joka mahdollisesta raosta.

Ootteko te kellä ei valu, miten märkänä itse?
niinpä. mällin lisäksi omat nesteet, niin kyllähän sitä valuu. kumin kanssa, kun on vain omat nesteet, niin pysyy kyllä sisässä, vessassa vaikka pyyhkäisen paperilla ylimääräiset. Joskus harvoin, jos olen aivan märkänä, valuu silloinkin.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;27489080:
En tiedä onko tämä jo sanottu, mutta menistkö laukauksia piiloon auton oven taakse? Tai käännetyn pöydän (länkkärit)
elokuvaa vois tehdä sen. Luoteja muuten kannattaa mennä karkuun veteen(jos nyt epäoleettinen elokuva kohtaus sattus kohalle :).). Se on myytti bustereissa todistettu. Setietty jos ihan kunnon ase niin... Jos räjäytetään vedessä älä koske veteen se tappaa. miks kalat kuolee?
 
"Kemeli"
Jenkkisarjoissa olen pannut merkille; tyypit tulee kotiin töistä/lomalta/mistä tahansa ja AINA on ne kämpät täydessä valaistuksessa; pöytälamppuu, jalkalamppuu, tunnelmavalaistusta siellä täällä! CSI ihan paras tässä! Kuka nyt jättää kotiinsa valoja päälle hukkaamaan sähköä, jos nyt jotain eteistä ei lasketa?
Musta taas tuntuu, että just CSI:ssa ne aina tekee tutkimuksia hämärässä tai pimeässä huoneessa. Koskaan ei laiteta valoja päälle, vaan kuidunpätkät löytyvät aina taskulampun valossa.
 
"Heh"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27482233:
- Herääminen aamulla hiukset kammattuina.
- Aamulla pukeutuminen miehen kauluspaitaan (miksi ihmeessä??)
- Jäätelön syöminen lusikalla suoraan suuresta pahvirasiasta.
- Satunnaisen ohikulkijan (jonka kanssa katseet kohtaavat suorastaan ihmeellisellä tavalla) tapaaminen uudestaan mielenkiintoisessa yhteydessä.
Mä kerran laitoin päälleni mieheni kauluspaidan, siitä seurasi villiä seksiä ;)

Niin ja jätskiä syön usein suoraan rasiasta :)
 
"vieras"
[QUOTE="Heh";27490133]Mä kerran laitoin päälleni mieheni kauluspaidan, siitä seurasi villiä seksiä ;)

Niin ja jätskiä syön usein suoraan rasiasta :)[/QUOTE]

Oliko hihat kääriittyinä ja kaulukset pystyssä?:)
 
Tulee mieleen synnytykset. Ai että miten ne on helppoja: lapsivesi kun menee (ja sehän menee kaikilla) niin juostaan sairaalaan, äherretään siellä hetki ja ähkäistään kerran ja tadaa! Kaunis noin kolme-neljäkuinen vauva on maailmassa :D Itse ollaan tietysti freessejä ja meikitkin on säilyneet kasvoilla loppuun asti.
Mun mies oikeesti luuli synnytyksen menevän näin :D Oli hieman järkyttynyt kun asia synnytysvalmennuksessa selvisi...

Niin ja tosiaan lapsivesien menosta kesti n. 60h että meidän poika syntyi, sairaalassa oltiin 1,5vrk josta synnytyssalissa 12h...
 
apua :)
Mitä ihmettä, oonkohan saanut viallisen testin? Noin minuutin kuluttua testin kastamisesta siihen ilmestyi toinenkin vaaleanpunainen viiva mutta se oli puolikas,siis pituus suunnassa). Kun testi kuivui, viivaa ei enää näkynyt. Jostain kumman syystä päätin kastaa saman testin uudestaan ja siinä se sama värillinen viiva taas nökötti. Menkat on nyt päivän kaksi myöhässä. Mitä tämä voisi tarkoittaa?
 
"vieras"
Ittee häirihtee suunnattomasti salkkareissa esiintyvä toinen ulottuvuus. Yhtäkkiä ennen yksiönä ollut asunto muuttuu vähintään kaksioksi ellei jopa kolmioksi. Yhtäkkiä saunaan ilmestyi suihkutila jota siellä ei aiemmin ollut, pukuhuoneesta suoraan saunaan jne. Vaikka rapussa asuntojen ovia on kaksi vierekkäin on silti vierekkäisissä asunnoissa ikkunoita seinällä joka on vastakkain sen naapurin asunnon kanssa. Muuten asuntojen "pohjakuvat" on mitä omituisempia, olohuone ja keittiö vierekkäin ja miljoona makuuhuonetta jossai piiitkän käytävän päässä..
ARGH!!
telkkari ei koskaan pidä pitää todellista...se on vähän kuin mielen leikkiä! Kirjaa tai muuta mitä voidaan keksiä! Samoin raelity oma elämä on reaylity! Se mitä näät ja mikä on oma elämäs!
 

Yhteistyössä