Asioita, jotka toimivat elokuvissa, mutta ei tosielämässä:

  • Viestiketjun aloittaja Ei muuta
  • Ensimmäinen viesti
Blue
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27482233:
- Herääminen aamulla hiukset kammattuina.
- Aamulla pukeutuminen miehen kauluspaitaan (miksi ihmeessä??)
- Jäätelön syöminen lusikalla suoraan suuresta pahvirasiasta.
- Satunnaisen ohikulkijan (jonka kanssa katseet kohtaavat suorastaan ihmeellisellä tavalla) tapaaminen uudestaan mielenkiintoisessa yhteydessä.
*rypyttömään
 
"viima"
toi seksi juttu on kyl niin totta! jos ei käytä kortsuaniin se on silkkaa komiikkaa kun yrität kömpiä sängystä ylös joku nenäliina-pyyhetullo jalkojen välissä ettei joka paikkaan tippuis.
 
"nuuh"
-ei syödä ruokaa loppuun, vain pari haarukallista
-samoin juominen, jäät, kulaus ja siihen jäi
-kengät aina sisällä jalassa
-säikähtäneitä kissoja on paljon yhtäaikaa liikenteessä kuin sarjamurhaajia
-kännissä kun joku mölyää sille huudetaan "turpa kiinni", oikeasti kukaan ei uskalla mennä huutimaan
-amerikkalaispoliisit ovat laihoja
-juuri suihkusta tulleella naisella on pyyheturbaani josta ravistaa täysin kuivat kammatut hiukset esiin
-uima-altaaseen hypätään aina pää edellä
-venäjällä aina sataa ja on harmaata
 
  • Tykkää
Reactions: nöppäri
Khimaira
[QUOTE="viima";27482526]toi seksi juttu on kyl niin totta! jos ei käytä kortsuaniin se on silkkaa komiikkaa kun yrität kömpiä sängystä ylös joku nenäliina-pyyhetullo jalkojen välissä ettei joka paikkaan tippuis.[/QUOTE]

:LOL:
Ikinä en ole moista nähnyt/kokenut :LOL:
Miksi noin pitää tehdä?
 
"vieras"
Vauvat köllöttelevät vaan sängyissään kiltisti. Yleensä ne aina nukkuvat, jos eivät nuku niin nukahtavat heti kun ne laitetaan omaan sänkyynsä.
Ne eivät myös kakkaa, puklaile, huuda eivätkä kilju eivätkä muutenkaan mitenkään vaikeuta perheittensä elämää.
 
"Vieras"
Eiköhän tuo ole yksilöllistä.

Minä pystyn rauhassa kävelemään wc-pöntölle.

Alkuperäinen kirjoittaja häh?;27482595:
Häh :O No nussitte ja mies laukeaa sisällesi --> nouset seisomaan --> mälli pulpahtaa pimpsastasi ja alkaa valua reisiä pitkin

Mikä tässä muka on niin ihmeellistä? Ihan fysiikan lakien mukaanhan tuo menee.
 
Khimaira
Alkuperäinen kirjoittaja häh?;27482595:
Häh :O No nussitte ja mies laukeaa sisällesi --> nouset seisomaan --> mälli pulpahtaa pimpsastasi ja alkaa valua reisiä pitkin

Mikä tässä muka on niin ihmeellistä? Ihan fysiikan lakien mukaanhan tuo menee.
kai mä tiedän mitä siellä sisällä on, mutta ei siihen mitään paperitolloja tarvita :LOL: kyllä ne enimmät pysyy sisällä kylppäriin mennessä :saint:
 
Onkos teillä pulpauttelijoilla sitten nenäliina- ja pyyhekasat valmiina sängyn vieressä viikattuina? :D

Enpä ole kyllä ikinä moiseen ongelmaan törmännyt. Kyllä sitä kylppäriin asti saa enimmät vietyä. Tai sitten olen niin sokea, etten näe, että kamat valuu pitkin lattioita. :D
 
  • Tykkää
Reactions: emmiina ja pontso
Onkos teillä pulpauttelijoilla sitten nenäliina- ja pyyhekasat valmiina sängyn vieressä viikattuina? :D

Enpä ole kyllä ikinä moiseen ongelmaan törmännyt. Kyllä sitä kylppäriin asti saa enimmät vietyä. Tai sitten olen niin sokea, etten näe, että kamat valuu pitkin lattioita. :D
Se "pulpahtaminen" on kyllä mielikuvana aika hilpeä.
Jos nousee vasta useamman aktin jäljeen niin onkohan se se silloin "pulpahtelun" sijaan "pulppuamista" - vähän niin kuin kupliva öljylähde tms?

:D
 
"Vieras"
Tästä huomaa, että Suomessa osa noista on outoja juttuja, mutta ulkomailla ei.

Missä minä asun, kaikki ovat kengät jaloissa koko päivän. Jäätelöä syödään purkista. Ym

Seksiä meillä ainakin harrastetaan kuin elokuvissa. Tuo nyt vaan on intohimoa..

Itse aina ihmettelin, kun jokaisen puhelin numerot muistetaan ulkoa.
 
"nuuh"
Onkos teillä pulpauttelijoilla sitten nenäliina- ja pyyhekasat valmiina sängyn vieressä viikattuina? :D

Enpä ole kyllä ikinä moiseen ongelmaan törmännyt. Kyllä sitä kylppäriin asti saa enimmät vietyä. Tai sitten olen niin sokea, etten näe, että kamat valuu pitkin lattioita. :D
Ei kun meille palkattiin sellanen moppausta seksin jälkeen-nainen. Kauheen kätevä ja hiljainen, odottaa vuoroaan ihan huutamatta ja paikoillaan. Suosittelen.
 
Onkos teillä pulpauttelijoilla sitten nenäliina- ja pyyhekasat valmiina sängyn vieressä viikattuina? :D

Enpä ole kyllä ikinä moiseen ongelmaan törmännyt. Kyllä sitä kylppäriin asti saa enimmät vietyä. Tai sitten olen niin sokea, etten näe, että kamat valuu pitkin lattioita. :D
No on kyllä syytä olla nenäliinoja lähettyvillä, muuten on vähän vaikeeta. Mikä tässä nyt on niin hauskaa, että kaikkia naurattaa ihan kybällä, jos toisten ruumiin toimii vähän eri tavalla kun toisten? Ei oikein ymmärrä......
 
No tämä taitaa olla ihan yksilöllistä. Mun on ainakin ihan turha lähteä mihinkään käppäilemään ilman mitään varotoimia.
Kaikki ei ole samanlaisia....
Ok.
En vain ole itse koskaan törmännyt vastaavaan ja jotenkin tuntuu hassulta ajatella, että osa tarvii pyyheliinakasan varotoimenpiteeksi...
Mites spontaani seksi jossain muualla kuin sen pyyheliinan ulottuvilla?
 
Se "pulpahtaminen" on kyllä mielikuvana aika hilpeä.
Jos nousee vasta useamman aktin jäljeen niin onkohan se se silloin "pulpahtelun" sijaan "pulppuamista" - vähän niin kuin kupliva öljylähde tms?

:D
No niinpä, tota sopiikin miettiä.. Siinä ei ihan parit paperit taida riittääkään ;)

En mä kyllä ihan nyt hahmota sitäkään, että miksi sieltä sängystä tarvitsee kömpiä johonkin ne pyyhekasat jalkojen välissä - eikö riittäisi, jos ihan vaan pyyhkäisee (vaikka niihin miehen valitsemiin vaaleanpunaisiin kukkalakanoihin ;)) enimmät, ja nousee sitten.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä